Dankbaarheids- en juich topic

Ja, ik geniet er van. Dit gaat vóór alles.
Ons hondje moet toch wel een opleiding gaan volgen. Hij luistert absoluut niet, maar verder is hij heel lief.
En de winter is echt nog niet voorbij. Ik denk als we op een gegeven moment van de Deep State Elite af zijn met hun snode plannen en ook het weer niet meer gemanipuleerd wordt, dat er dan wel weer meer echte winters zullen komen.

Bekijk bijlage 20642

Dorothé
Hier maak je toch een denkfoutje het is de baas die een opleiding moet volgen om de hond te begrijpen en te leren sturen.
Het hondje luistert wel naar je maar doet niet wat je wil omdat hij niet begrijpt wat er verwacht word van hem of haar.
Maar genieten moet je er zeker van ze zijn zo groot.
 
Laatst bewerkt:
Hier maak je toch een denkfoutje het is de baas die een opleiding moet volgen om de hond te begrijpen en te leren sturen.
Het hondje luistert wel naar je maar doet niet je wil omdat hij niet begrijpt wat er verwacht word van hem of haar.
Maar genieten moet je er zeker van ze zijn zo groot.
Ja, ik moet zeker die opleiding volgen. Dat is me compleet duidelijk, maar we moeten er samen met ons 3-tjes naar toe gaan.
En ja, ik geniet van onze kleine schat. Hij groeit als kool en is nu al veel groter dan toen we hem kregen.

Dorothé
:love:
 
Wat heerlijk, geniet er maar mooi van.
Hoe gaat het nu met jullie hondje?

Ik geniet van het feit dat het wat kouder is, maar heb hier helaas geen sneeuw.
Maar de winter is nog niet voorbij 😉

"Wat kouder"?
Het vriest, dus het is ijskoud.

Ik ben blij dat jullie blij zijn met de sneeuw.
Ik ben ook blij dat we die smurrie hier in het westen niet hebben. :D
 
"Wat kouder"?
Het vriest, dus het is ijskoud.

Ik ben blij dat jullie blij zijn met de sneeuw.
Ik ben ook blij dat we die smurrie hier in het westen niet hebben. :D
Ik dacht al wel dat jij hier op zou reageren 😂

Koud valt nog wel mee hoor, het vriest nauwelijks.
Kan me nog wel hele andere temperaturen herinneren met veel meer sneeuw.

En als jij het als vogel koud hebt kan je er altijd nog voor kiezen om een sjaal om te doen en muts op zetten

bird.jpg
 
Ik had een afspraak in Haarlem, gelukkig bijtijds van huis gegaan. Volgens Google moest ik naar links op de Europaweg, naar rechts, weer naar links, weer naar rechts. allemaal op de europaweg. na de 4e keer naar rechts naar mijn adres. Maar het klopte voor geen meter. Mensen zeiden je moet een heel stuk terug. ik had inmiddels meer dan een half uur gelopen.
Ik sprak weer iemand aan, een jonge man. Die zei ook weer je moet een heel eind terug. Ik: heb je een auto? Nee, had hij niet. Hij stond te wachten op iets of iemand. Vriend kwam aanrijden, even overleggen samen en mocht ik bij ze instappen. In 5 minuten was ik op mijn adres. Zeer zeer opgelucht en zeer zeer dankbaar voor de lift van die 2 jonge mannen.
 
Ik kom tot een leuke ontdekking. Alles waar ik de afgelopen jaren over heb gelezen lijkt samen te komen op dit adres:

Volgens hun folder (op website) zijn er 2 zeer kundige ortho artsen samen gaan werken en zitten nu in Haarlem.

Mijn duizeligheid en eventueel verband met darmen bracht me bij dit adres.
Het is in Haarlem, mijn geboortestad.
 
Laatst bewerkt:

Forum statistieken

Onderwerpen
4.475
Berichten
503.361
Leden
8.636
Nieuwste lid
Jerosteo
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan