Dankbaarheids- en juich topic

Omdat je al die andere reptilianen napraat dat dit 'lekker weer' ism

Mike

Ik ben heel erg temperatuurtolerant. Warmte heeft mijn voorkeur, maar als het kouder wordt ben ik een van de laatste die buiten een jas aantrekt. Als het 10 graden is en ik loop met korte mouwen buiten hoor ik nog wel eens: "Heb jij het niet koud?". Mijn collega's begrijpen ook nooit dat ik in de kou met korte mouwen naar buiten ga terwijl zij een wollen trui en een jas hebben.

En ik heb niet echt een dikke laag vet op mijn lichaam. 😜
Blijkbaar wordt het vuurtje goed gestookt door al het verzadigde vet dat ik eet en drink!

Vampier @Angelface heeft liever dat de dagen weer donkerder worden.
 
Ik ben heel erg temperatuurtolerant. Warmte heeft mijn voorkeur, maar als het kouder wordt ben ik een van de laatste die buiten een jas aantrekt. Als het 10 graden is en ik loop met korte mouwen buiten hoor ik nog wel eens: "Heb jij het niet koud?". Mijn collega's begrijpen ook nooit dat ik in de kou met korte mouwen naar buiten ga terwijl zij een wollen trui en een jas hebben.

En ik heb niet echt een dikke laag vet op mijn lichaam. 😜
Blijkbaar wordt het vuurtje goed gestookt door al het verzadigde vet dat ik eet en drink!

Vampier @Angelface heeft liever dat de dagen weer donkerder worden.
Dat komt gewoon door je donsveertjes, dan heb je geen kleding nodig... Duhhhh
 
Kijk naar mijn afbeeldingsfoto. Ik ben een ijsprinses. Alles rondom mij is bevroren en ijzig wit. Ja, mijn lievelingsstatus. Maar ik heb het warme weer goed kunnen verdragen.
Nu kom maar op herfst, zodat we dan naar de geweldige sneeuw over kunnen gaan.

Dorothé
 
Ik ben dankbaar dat mijn moeder er zelf voor gekozen heeft om geen enkel cojona vaccin te nemen en dankbaar dat mijn vader ondanks hij nog steeds niet weet wat hij moet geloven zich aan zijn belofte aan mij heeft gehouden door ook geen vaccin te nemen en dat we samen bezig zijn om hem van zijn gezondheidsklachten af te helpen die hij heeft gekregen na de Mexicaanse griep spuiten.
Heb hem nu ook aan het Zelenko protocol gezet, ik hoop dat het hem gaat helpen.

En ik ben heel dankbaar dat zij mij volop steunen in de strijd.
 
Bij mij komt de kou van binnen uit. Het zou zomaar 25 graden kunnen zijn en is mijn temp. 36.5. en witte vingers. (voor een halfuurtje). Toch zijn er periodes dat het bijna niet voorkomt. Rara.
Verwarming zet ik smorgens even aan zodat de kou er uit is.
In de winter buiten ben ik altijd al snel bevroren. Donsjack en vachthandschoenen.
 
Bij mij komt de kou van binnen uit. Het zou zomaar 25 graden kunnen zijn en is mijn temp. 36.5. en witte vingers. (voor een halfuurtje). Toch zijn er periodes dat het bijna niet voorkomt. Rara.
Verwarming zet ik smorgens even aan zodat de kou er uit is.
In de winter buiten ben ik altijd al snel bevroren. Donsjack en vachthandschoenen.
Bijv. in geval van hashimoto als je minder voeding eet die je lichaam minder aanzet tot je schildklier, je kacheltje, aanvallen. En soms staat je immuunsysteem minder strak afgesteld dan andere keren.
 
Laatst bewerkt:

Forum statistieken

Onderwerpen
4.473
Berichten
502.044
Leden
8.633
Nieuwste lid
Tarabya
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan