Covid vaccins

Ik post wat veel als nieuweling, mijn excuses, maar alleen nog even deze in het kader van hoor en wederhoor:

 
Vernon Coleman

In deze video ga ik bewijzen, zonder enige twijfel, dat het hele experimentele prikken programma onmiddellijk moet worden stopgezet.​

 
Dat is Dormicum, wordt hier in NL ook toegediend aan ouderen met de dood in de schoenen. Ex-RIVM medewerker Nelleke Bakker kwam vorig jaar al naar buiten met de info dat dit hier ook gebeurt. Heeft iemand die video nog?

Mike
 
Niemand die dat filmpje van Nelleke Bakker kan vinden waarin ze zegt dat Dormicum wordt gebruikt in zorgtehuizen in NL om oudjes om zeep te helpen? Is ergens vorig jaar door haar naar buiten gebracht. Is een zelfopgenomen filmpje, geen interview of toespraak.

Mike
 
Niemand die dat filmpje van Nelleke Bakker kan vinden waarin ze zegt dat Dormicum wordt gebruikt in zorgtehuizen in NL om oudjes om zeep te helpen? Is ergens vorig jaar door haar naar buiten gebracht. Is een zelfopgenomen filmpje, geen interview of toespraak.

Mike
Ben al aan het zoeken geweest maar kan hem niet meer vinden. Kan me vaag herinneren dat het een FB filmpje was. Ik ga later nog even verder zoeken.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.930
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan