Covid vaccins

Ik zou gaan voor de 'Rolls Royce van de vaccins' (jawel, dat zeggen mensen echt!), die van Pfizer-BioNTech. Alleen het beste is goed genoeg!

Mike
 
Het doel is volgens hem om mensen te merken zodat ze in een database komen. De gegevens uit die database kunnen vervolgens worden gebruikt om het gedrag van mensen te beïnvloeden. En het vaccin is pas het begin. Er wordt bijvoorbeeld al gesproken over extra boostervaccins.
 
Ze zijn allemaal goed, maar ik wil inderdaad wel de beste. Dan wordt het Pfizer. Inmiddels zijn er 22 bekenden die zijn gevaccineerd en ik wil natuurlijk niet achterblijven. Straks kunnen zij weer samen leuke dingen doen en ik niet. Van de 22 zijn het drie vrouwen en 19 mannen. Voorlopig leven ze allemaal nog en heb ik niemand gehoord over bijwerkingen.

Ik werk in een klein bedrijf en heb maar twee collega's. De eerste is vorige week "geprikt" en de andere is volgende week aan de beurt. Het zijn super normies. Hoe lullig het ook is, ik ga niet eens de moeite nemen om te vertellen dat het niet verstandig is. Dat is verspilde energie. Ik kan me beter voorbereiden om het bedrijf over te nemen als zij er straks niet meer zijn.
 


Ze wil gezegd hebben dat ze niet per definitie tegen alle vaccinaties is, integendeel. Tijdens haar verre reizen heeft ze vaak genoeg prikken gehad. Maar daarvan wist ze dat ze uitvoerig op mensen getest waren. De ontwikkeling van het coronavaccin is haar te snel gegaan. Er is te veel onduidelijkheid over de effecten op de lange termijn, vindt zij. „Het is niet zo dat ik het wantrouw, maar ik kan er ook niet 100 procent achter staan. Dat gaat mij persoonlijk te ver. Ik wacht liever.”

Waarom is er nou nooit eens iemand die in het openbaar zegt WEL tegen alle vormen van vaccinatie te zijn? Komen ze niet op het idee dat het een slecht idee is om kwik, aluminium, formaldehyde, HEK293 en andere schadelijke stoffen in te spuiten? Of weten ze niet dat dat erin zit? Of zijn ze bang om in het openbaar tegen vaccinatie te zijn?
 
Waarom is er nou nooit eens iemand die in het openbaar zegt WEL tegen alle vormen van vaccinatie te zijn? Komen ze niet op het idee dat het een slecht idee is om kwik, aluminium, formaldehyde, HEK293 en andere schadelijke stoffen in te spuiten? Of weten ze niet dat dat erin zit? Of zijn ze bang om in het openbaar tegen vaccinatie te zijn?
Denk dat jouw vragen ook meteen je antwoorden zijn😁
 
Ik mag kiezen tussen het vaccin van Pfizer en Moderna. Welke zal ik nemen? Ik ga het toch maar doen. Zo'n prikkie doet echt geen pijn hoor.


Joh zijn ze al bij 1982?? Zoo yesss ben ik ook bijnaaa!! Ik hoop dat ik ook zo een luxe keuze krijg,ben wel een beetje jaloers op je hoor. Goh Pfizer I’am dreaming of it:love:
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.476
Berichten
503.881
Leden
8.636
Nieuwste lid
Jerosteo
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan