Covid vaccins

Vandaag kreeg ik voor de tweede keer een uitnodiging voor "vaccinatie". Een paar weken geleden ook al, omdat ik tot een "risicogroep" behoor.
Ze willen die prikken wel erg graag kwijt.
 
Mijn ouders zitten allebei in de 60 en mijn moeder kreeg paar maanden terug een uitnodiging per post + 2 telefoontjes vanuit de huisartsenpraktijk met de vraag of ze het vaccin wilde... Bij het eerste telefoontje gaf ze aan het niet te willen en dat m'n vader het ook niet wil en toen gingen ze het noteren in haar dossier, om vervolgens tijdje later opnieuw naar m'n moeder te bellen over het vaccin...:rolleyes: Het gekke is dat mijn vader nog nooit een uitnodiging per post heeft gekregen tot nu toe...
 
Ik geloof er niets van. De patriots hebben de Deep State klemgezet en hun hand geforceerd. Er vindt idd een selectieve genocide plaats, maar deze betreft mensen die het LAFHEIDSGEN in zich dragen. Met deze mensen in ons midden kunnen we nooit echt een nieuwe start maken, het is niet anders.

4-6% lost forever betekent volgens mij het volgende:

Dit betreft vaak goede mensen, we kennen ze allemaal wel want ze willen oprecht goed doen en je zou kunnen aanvoeren dat ze 'slechts niet goed geinformeerd zijn'. Maar dat laatste is dus de crux, want NIEMAND kan nu nog beweren 'wir haben es nicht gewusst'. Ik denk dat er in het Duitsland van na de tweede wereldoorlog mensen oprecht konden zeggen geen weet te hebben gehad van wat de nazi's allemaal hadden gedaan, omdat de Deep State de totale controle had over de informatievoorziening. Maar in de informatiesamenleving van nu? No way! Als deze goede maar naieve mensen de keus hebben gemaakt om een jaar lang te Netflixen en hun 'nieuws' te vernemen via de NPO en nu.nl en niet de moeite hebben gedaan om andere bronnen en standpunten tot zich te nemen, dan is dat een verbinding die ze onbewust zijn aangegaan met Het Kwaad. En hiervoor dient de ultieme fysieke en spirituele prijs betaald te worden in deze Eindtijd waarin de mensheid zich bevindt. Omdat het goede mensen zijn die zich desondanks verbonden hebben met Het Kwaad zijn te goed om naar de Hel te gaan en te slecht om naar de Hemel te gaan. Lost forever, dit gaat om hun zielsrust!

Dit 'vaccin' biedt helemaal geen bescherming tegen een toekomstig 'virus'. Het artikel geeft zelf aan dat het een chimera is,. knutselwerk. En net als met die Monsanto-zaden hebben [ZE] zelf ook geen flauw idee wat [ZE] aanrichten op genetisch niveau, [ZIJ] hebben al grote schik om te zien hoe ze Gods creatie in de war kunnen schoppen en verder dan dat gaat het niet met dat onmetelijk grote Ego van [HEN]. Dit is een Eindtijd, het is alles of niets. Deze vierdimensionale wezens voeden zich met 'loosh', de lagere menselijke energie van leed, pijn, conflict en boosheid. Oorlog is voor [HEN] een massaritueel, een gigantische energieboost. Genocide ook, dat is nog veel krachtiger. En dat ze juist hun eigen 'true believers' slachtofferen, dat is precies hetzelfde als Hitler die in de Nacht van de Lange Messen zijn eigen meest trouwe volgelingen van de SA af liet slachten.

Daarom ook 4-6% lost forever, be very careful who you trust. Blind geloof in autoriteiten is niet alleen dodelijk, maar kost je ook je zielsrust! Ik weet niet wie er achter SOTN zit, maar ik vertrouw ze voor geen meter.

Mike
 
Laatst bewerkt:
Weegt niet op tegen de fysieke en spirituele prijs die betaald moet worden door je te verbinden aan Het Kwaad.

Mike
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.838
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan