Covid vaccins

Ik ben benieuwd wat de letterlijke uitspraken van deze dr. Lee Merritt van de Frontline Doctors is geweest aangaande verspreiding en overdraagbaarheid van spike-eiwitten. Xander interpreteert mogelijk deze woorden op een manier die de spreker helemaal niet heeft bedoeld.

Mike
 
Dit artikel van Dr. Sircus staat onderaan het artikel van Xander als referentie:


Geen specifieke verwijzing naar overdraagbaarheid van gevaccineerden naar ongevaccineerden, wel onderstaande aanklikbare link:


Dit artikel of iets soortgelijks had ik eerder zelf ook al gevonden. Willen de powers-that-be dit? Absoluut. Kunnen ze dit al? Absoluut niet:

So far, researchers have not developed experimental self-spreading vaccines for humans; there is no clear evidence that anybody is actively working on the technology.

Mike
 
Vrouwen zijn bipolaire hypochonders met een slachtoffercomplex en ze hebben een hive mind. Wat er dus gebeurt is dat 1 vrouw zich iets inbeeldt en dat anderen hier onmiddellijk in meegaan. Helaas geldt dit ook voor vrouwelijke alternatieve artsen. Dit komt omdat vrouwen hun 'crazy sisters' niet corrigeren maar hun wanen juist bevestigen. Is het toeval dat alleen VROUWEN hier last van zouden hebben? Hoe aannemelijk is het dat dit uitsluitend vrouwen treft en niet ook mannen? Ik weet het antwoord wel: mannen zijn niet van die narcistische jankers die voortdurend op welke manier dan ook de aandacht naar zich toe willen trekken. De werkelijke 'besmetting' is de vrouwelijke psychose die zich via hun hive mind en de dopamine van social media razendsnel verspreidt.

Mike
 
Vrouwen zijn bipolaire hypochonders met een slachtoffercomplex en ze hebben een hive mind. Wat er dus gebeurt is dat 1 vrouw zich iets inbeeldt en dat anderen hier onmiddellijk in meegaan. Helaas geldt dit ook voor vrouwelijke alternatieve artsen. Dit komt omdat vrouwen hun 'crazy sisters' niet corrigeren maar hun wanen juist bevestigen. Is het toeval dat alleen VROUWEN hier last van zouden hebben? Hoe aannemelijk is het dat dit uitsluitend vrouwen treft en niet ook mannen? Ik weet het antwoord wel: mannen zijn niet van die narcistische jankers die voortdurend op welke manier dan ook de aandacht naar zich toe willen trekken. De werkelijke 'besmetting' is de vrouwelijke psychose die zich via hun hive mind en de dopamine van social media razendsnel verspreidt.

Mike
Lee kunnen we dus ook afschrijven.
 
Ze beschrijft overigens vreselijke bijwerkingen bij vrouwen die het 'vaccin' hebben laten inspuiten. De verhalen van volwassenen en kinderen die bloedingen vertonen na contact met gevaccineerden zijn wat mij betreft nog niet geverifieerd.

Mike
 
Niet noodzakelijk. Het is altijd goed om alert te blijven. Stel je voor dat ik het verkeerd heb en zij niet. Laat het bewijs voor zich spreken. We volgende de waarheid, waar deze ook naar mag leiden.

Mike
Dit is wat ik bedoel, misschien zit ze wel degelijk op een bepaald spoor:


Hiermee is echter nog niet aangetoond dat ze dit ook succesvol bij mensen kunnen doen.

Mike
 
Laatst bewerkt:
Ik ben benieuwd wat de letterlijke uitspraken van deze dr. Lee Merritt van de Frontline Doctors is geweest aangaande verspreiding en overdraagbaarheid van spike-eiwitten. Xander interpreteert mogelijk deze woorden op een manier die de spreker helemaal niet heeft bedoeld.

Mike
van de week nog even met Rinne hierover gesproken zondag meer in Spike from space
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.950
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan