Covid vaccins

Wat krijgen we nou? De raceauto's onder de vaccins werkt mogelijk niet tegen de Zuid-Afrikaanse variant?

The coronavirus variant discovered in South Africa may evade the protection provided by Pfizer/BioNTech's COVID-19 vaccine to some extent, a real-world data study in Israel found, though its prevalence in the country is very low and the research has not been peer reviewed.

 
Ze moeten natuurlijk nog wel een levensgevaarlijke variant hebben voor in het najaar. De race-auto voorbij geracet...

Mike
 
Een video en (intressant)PDF over het vaccin en de gevolgen.
Voor wie de Engelse taal goed beheerst. Not me.


Johny, via google chrome (installeren) kun je veel vertalen. Soms wel krom vertaald maar dan weet je in ieder geval waar het over gaat.
 
Gaat eigenlijk over wat gevaccineerden in de komende jaren te wachten staat: ernstige neurologische aandoeningen en bloedvatenziekten. Maar ze hebben iig geen COVID!

Mike
 
Ik geloof er niets van. De patriots hebben de Deep State klemgezet en hun hand geforceerd. Er vindt idd een selectieve genocide plaats, maar deze betreft mensen die het LAFHEIDSGEN in zich dragen. Met deze mensen in ons midden kunnen we nooit echt een nieuwe start maken, het is niet anders.

4-6% lost forever betekent volgens mij het volgende:

Dit betreft vaak goede mensen, we kennen ze allemaal wel want ze willen oprecht goed doen en je zou kunnen aanvoeren dat ze 'slechts niet goed geinformeerd zijn'. Maar dat laatste is dus de crux, want NIEMAND kan nu nog beweren 'wir haben es nicht gewusst'. Ik denk dat er in het Duitsland van na de tweede wereldoorlog mensen oprecht konden zeggen geen weet te hebben gehad van wat de nazi's allemaal hadden gedaan, omdat de Deep State de totale controle had over de informatievoorziening. Maar in de informatiesamenleving van nu? No way! Als deze goede maar naieve mensen de keus hebben gemaakt om een jaar lang te Netflixen en hun 'nieuws' te vernemen via de NPO en nu.nl en niet de moeite hebben gedaan om andere bronnen en standpunten tot zich te nemen, dan is dat een verbinding die ze onbewust zijn aangegaan met Het Kwaad. En hiervoor dient de ultieme fysieke en spirituele prijs betaald te worden in deze Eindtijd waarin de mensheid zich bevindt. Omdat het goede mensen zijn die zich desondanks verbonden hebben met Het Kwaad zijn te goed om naar de Hel te gaan en te slecht om naar de Hemel te gaan. Lost forever, dit gaat om hun zielsrust!

Dit 'vaccin' biedt helemaal geen bescherming tegen een toekomstig 'virus'. Het artikel geeft zelf aan dat het een chimera is,. knutselwerk. En net als met die Monsanto-zaden hebben [ZE] zelf ook geen flauw idee wat [ZE] aanrichten op genetisch niveau, [ZIJ] hebben al grote schik om te zien hoe ze Gods creatie in de war kunnen schoppen en verder dan dat gaat het niet met dat onmetelijk grote Ego van [HEN]. Dit is een Eindtijd, het is alles of niets. Deze vierdimensionale wezens voeden zich met 'loosh', de lagere menselijke energie van leed, pijn, conflict en boosheid. Oorlog is voor [HEN] een massaritueel, een gigantische energieboost. Genocide ook, dat is nog veel krachtiger. En dat ze juist hun eigen 'true believers' slachtofferen, dat is precies hetzelfde als Hitler die in de Nacht van de Lange Messen zijn eigen meest trouwe volgelingen van de SA af liet slachten.

Daarom ook 4-6% lost forever, be very careful who you trust. Blind geloof in autoriteiten is niet alleen dodelijk, maar kost je ook je zielsrust! Ik weet niet wie er achter SOTN zit, maar ik vertrouw ze voor geen meter.

Mike

Q - You are merely cattle to [THEM]. Wel ironisch dat de oplossing voor mensen wellicht deels ligt in medicijnen (fenbendazol) die gemaakt zijn voor dieren (vee = cattle).

Arie
 
Laatst bewerkt:
Met een sportwagen kun je veel sneller door het leven. Ook ga je veel sneller naar de eindstreep van het leven. 🙄🙄

 
Gisteren sprak ik een 29-jarige jongeman. Zijn familie is al “gevaccineerd” en ze hebben er niks van gekregen zei hij. Hij wil daarom zelf ook die prik nemen, omdat we dan missschien eerder van dit gezeur af zijn. 🤦‍♂️

Zolang als ik hem ken gelooft hij al in de goede bedoelingen van de overheid. Het is onmogelijk om hem op andere gedachten te brengen. Daarom bespaar ik me deze keer maar die moeite. Als de overheid zegt dat het goed is dan is het goed.

Dit zijn de personen die tijdens “The Great Awakening” de grootste klappen krijgen, door hun enorme naiviteit.
 

Dit artikel legt goed uit waar [ZE] mee bezig zijn. Het is gelukt met konijnen, naar vooralsnog niet bij andere dieren en ook niet bij mensen. Het huidige experiment is om te zien of er replicatie plaatsvindt binnen de menselijke gastheer. Als dit lukt kunnen ze overgaan naar 'shedding', verspreiding naar ongevaccineerde mensen. Iets om in de gaten te houden, maar nochtans geen reden tot alarm.

Mike
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.324
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan