Covid vaccins

Vreemd dat jullie Musk het voordeel van de twijfel geven zelfs als hij gaat lopen tweeten dat de wetenschap van de mrna vaccins onweerlegbaar is en dus 100% safe. Hoogstens epi pen nodig. Dat is natuurlijk een leugen.
En hij helpt daarmee natuurlijk op z’n minst meer mensen aan het vaccin.
Maar goed dat is blijkbaar mijn mening. Disinfo verspreiden om mensen over te halen de gen therapie te nemen is niet perse negatief.
Het zij zo.
Je mag van mij een mening hebben. De vraag is of deze gebaseerd is op je mening of verder kijken.

waar is die tweet van Musk dan?
Ben je ook op de hoogte van zijn mrna printers? Waarom zou de mogelijkheid niet kunnen bestaan dat hij met deze printers de macht weg haalt bij de farmaceuten?
had hij het in zijn tweet wel over mrna vaccins? Wanneer de tegenwoordige nep wetenschap tot een geloof is geworden bij het grootste deel van de mensen heeft het dan zin om deze zogenaamde wetenschap te betwisten? Of zou het kunnen dat er meer resultaat te behalen valt over langere termijn als je infiltreert en dus bij hen voegen met een ander doel voir ogen dan dat zij voor ogen hebben? Allemaal dingen die he vanuit een andere visie zou kunnen bekijken.
 
waar is die tweet van Musk dan?
Wat bedoel je nou? We hebben het toch over die tweet van Musk waarbij hij totaal gedraaid is en zegt dat de mrna vaccins totaal veilig zijn?
Hoe kan je nou zeggen dat je niet weet over wat voor een tweet het gaat. Nu snap ik er niks meer van.

had hij het in zijn tweet wel over mrna vaccins?
Eeuh ja want dat staat er toch?
 
Musk:
To be clear, I do support vaccines in general & covid vaccines specifically. The science is unequivocal. In very rare cases, there is an allergic reaction, but this is easily addressed with an EpiPen.
 
Which vaccine do you believe is the safest for COVID-19?

Musk:



Probably J&J, but BioNtech & Moderna are good too. Some debate imo as to whether a second synthetic mRNA shot is really needed, but the first is a no-brainer.
 
Sorry.. voorgaande bericht was al geplaatst zag ik😊 was even het overzicht kwijt in dit topic door alle discussies over Musk🤔
 
Wat bedoel je nou? We hebben het toch over die tweet van Musk waarbij hij totaal gedraaid is en zegt dat de mrna vaccins totaal veilig zijn?
Hoe kan je nou zeggen dat je niet weet over wat voor een tweet het gaat. Nu snap ik er niks meer van.


Eeuh ja want dat staat er toch?
Wat ik bedoel is dat het helemaal geen waarheid hoeft te zijn wat hij zegt. Trump stond ook achter vaccins. Daar werd dan van gezegd dat hij een alternatief wilde bieden voor mensen die wel in Corona geloven en een vaccin wilden nemen.

waarom zou ditzelfde niet zo zijn met Musk zijn woorden?
als Trump het zo zegt dan is het geaccepteerd. Voor degenen die het vaccin dan alsnog nemen is dat nog steeds eigen besluit en komt niet door Trump. Musk zegt ook niet dat mensen het vaccin moeten nemen. Ook eigen besluit. Ik snap niet waarom Musk dan schuldig zou zijn aan het feit dat mensen zelf besluiten het vaccin te nemen.

terugkomend op Mike zijn vraag over zijn vriendin, ik heb het ergens al geschreven bij de video’s die Sprout had geplaatst. Zoekende op het profiel van Sprout is dit vast terug te vinden. In het kort, naar mijn idee past ze zich gewoon aan aan de wereld van de elite met als doel verandering. In die video’s had ik de indruk dat ze eerder nogal feministisch was. Dat zie ik nu niet meer terug. Wie weet veranderden de fans wel langzaam mee naar iets beters. Geen idee. Ik laat de dingen graag open zonder een oordeel te hebben.
 
Binc, je bijt je weer vast in een discussie op een ongezonde manier en voor je het weet is weer een topic gekaapt met lange posts waarin je telkens hetzelfde punt maakt. Ik moet denken aan een van de beste zinnen die ik ooit heb gehoord bij de Nederlandse AA: wil je je geluk of je gelijk?

Deze neiging om voortdurend loopgravenoorlogen te voeren is mij natuurlijk niet onbekend, daarom herken ik dit gedrag ook. Het is een egomanifestatie vermomd als een 'pittige discussie', maar in werkelijkheid gaat het om JOUW GELIJK. Ik heb dit truukje in het verleden meermaals opgevoerd, je kunt het teruglezen in posts en topics uit het verleden. Been there, done that. Haal diep adem en laat het rusten, OK?

Mike
 
Jammer om te lezen dat jij je eigen ego in mij denkt te herkennen. Dit komt mij over als ongewenst gedrag van jezelf die op een ander geschoven word. Eerst vragen stellen en vervolgens geen interesse in het antwoord of zienswijze van de ander. Ik wist niet dat brainstormen hier verboden was.
Het is geeneens leuk meer om te doen. Het komt mij inhoudsloos over en is niet meer motiverend. Kun je dan nu definitief mijn account opheffen? Dankjewel!
 
Op verzoek van Binc is haar account definitief verwijderd. Laat dit een les zijn voor iedereen over de krankzinnigheid van het ego, de hele samenleving is ermee doordrenkt omdat we onze jeugdtrauma's niet oplossen. Willem Engel is bij mijn weten de enige die dit klip en klaar benoemt.

Mike
 
Jij vermoedt dus ook dat dit probleem van het ego bij Jensen parten speelt. Zou zomaar kunnen, want hij geeft zelf toe dat hij zeer veel kritiek gekregen heeft op zijn ingenomen punt, maar hij blijft erbij. Ik vind het toch wel jammer, want op zich vond ik dat hij goed werk deed. Zonde als het ego er met je vandoor gaat.

Dorothé
 
Het is een vorm van krankzinnigheid. Bij AA leren we dat reeds in stap 2. In stap 1 leren we dat dit ons machteloos en stuurloos maakt, waardoor we hardnekkige gewoontes en gedragingen ontwikkelen die telkens opnieuw de kop opsteken. Vaak balen we hier zelf achteraf ook van, maar niet hard genoeg om dit te veranderen. Ons ego maakt ons nl. wijs dat we dit kunnen fixen. En wat noemen we telkens hetzelfde doen en andere resultaten verwachten? Juist ja, krankzinnigheid! Het wordt echter pas echt gestoord als je ook dit niet onder ogen wil zien, zoals Binc. Het zij zo, ik heb het vaak genoeg geprobeerd maar ik kan en mag niet komen aan vrije wil.

Mike
 
“Niet onder mijn toezicht en niet bij mijn patiënten,” benadrukt de huisarts. “Mijn patiënten zijn levende personen met namen en gezinnen, geen laboratoriumratten om te worden opgeofferd tijdens een wereldwijd vaccin-experiment.”
 
Even een gedicht voor Rutte:

Welterusten minister-president
met uw medisch experiment
waaraan velen sterven,
maar ik laat mijn levensvreugde niet bederven.

Gentech is in mijn ogen uit den boze,
ik ga niet voor u in de pose.
Denk nog maar even dat u zal winnen,
alvorens Neurenberg 2.0 zal beginnen.

Hitler heeft 76 jaar geleden genadeloos verloren.
Historie is genadeloos voor zij die de waarheid willen smoren.
 
Ik mag kiezen tussen het vaccin van Pfizer en Moderna. Welke zal ik nemen? Ik ga het toch maar doen. Zo'n prikkie doet echt geen pijn hoor.

 
Laatst bewerkt:

Forum statistieken

Onderwerpen
4.476
Berichten
503.984
Leden
8.636
Nieuwste lid
Jerosteo
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan