Covid vaccins

Allemaal goedbedoeld hoor, met die natuurlijke middelen, maar de natuur werkt in kleine doseringen en heeft tijd nodig voor genezing. Als er een levensgevaarlijk goedje straks ONDER DWANG bij jou of de jouwen wordt ingespoten heb je een zeer krachtig en zeer effectief Plan B nodig. Dat ga je m.i. niet met natuurlijke middelen bereiken.

Ik bespeur arrogantie en betweterigheid, want 'wij leven/eten gezond'. Dit is een egomechanisme dat de werkelijkheid niet erkent zoals deze is of kan gaan worden en zichzelf onoverwinnelijk waant. Dit brengt je helemaal niets, je kunt zoveel biologische voeding eten als je wil of gezonde supplementen slikken of mediteren of wat je dan ook doet, als dit spul eenmaal in je bloed zit heb je een paardenmiddel nodig - letterlijk, want Ivermectine wordt ook aan paarden gegeven.

Onze stille lezeres Mieke had nog dit natuurlijke middel:


Ik heb echter geen idee hoe effectief dit werkelijk is als het er op aan komt. Ikzelf gok op nietsontziende chemie, wegfikken die zooi!

Mike
Helemaal met je eens maar de natuur moet ook elke dag zijn werk kunnen doen. Bovendien heeft de farma vrijwel nooit iets zelf uitgevonden maar gekopieerd uit de natuur. Dus paardemiddelen moeten daar ook te vinden zijn. Dus laten we het voor de afwisseling eens niet eens zijn, da's vrij zeldzaam.

Nu ben je gefocust op het beste chemische middel om te gebruiken (vinden) maar als de voorziening op je pat komt ontdek je vast nog een natuurmiddel.

Een week geleden wisten we ook nog niet dat er middelen zouden zijn om de schade te beperken en dat ziet er ineens al een stuk beter uit.

En ja ik schrijf vanuit mijn belevingswereld om mensen stinkend jaloers te maken, dat heb ik zelf gecreëerd en indertijd met de volkstuin in NL deed ik hetzelfde, want daar lagen elk jaar weer ongebruikte tuintjes omdat er geen belangstelling was voor een volkstuin, te veel werk.

Vanmorgen weer heel de morgen op de knieën onkruid wieden omdat steeds weer het confidement mijn plannen doorkruiste, gezondheid en gezond leven komt met een inspanning en een beloning.

Verplicht gevaccineerd gaat niet gebeuren, nooit, dan gaat eerst de dokter dood, ik ga niet lijdzaam naar de slachtbank.
 

Misschien oud nieuws hier, ik wist er in ieder geval niets van.
Pfizer heeft in 2009 een boete 2.3 miljard moeten betalen voor het illegaal promoten van bepaalde medicatie.
 
Een vaccinatiebewijs wordt door de respondenten vooral gezien als beloning voor sociaal goed gedrag. De nadelen voor mensen die het vaccin niet nemen, zijn klein en de voordelen voor de maatschappij zijn groot, zeker als daardoor sociale en economische activiteiten door kunnen blijven gaan.
Toch zijn er ook zonder zo’n ‘coronapaspoort’ manieren waarop een werkgever vaccinatie van een werknemer kan bevorderen. Van der Helm: ‘Het arbeidsrecht heeft een algemene norm van goed werkgeverschap. De werkgever moet op grond van die norm, maar ook op grond van de arbeidsomstandighedenregelgeving, zorgen voor een veilig en gezond werkklimaat.’ Is het niet gevaarlijk als te weinig collega’s zich laten vaccineren tegen corona? ‘Ja, maar niet specifiek voor jou als je al gevaccineerd bent of voor het uitvoeren van arbeid’, zegt Van der Helm. ‘Maar jezelf als werknemer laten vaccineren of testen als daarom wordt gevraagd, vloeit ook voort uit goed werknemerschap.’

Wat werkgevers en werknemers verder kunnen doen, is zo nadrukkelijk mogelijk verzoeken en goed adviseren. Van der Helm: ‘Je mag in beginsel niets verplichten, maar kunt bijvoorbeeld wel sneltesten beschikbaar stellen bij de bedrijfsarts of gratis zelftesten verstrekken aan werknemers.’ Daarbij moet er wel op worden gelet dat de privacy niet in het geding komt. ‘
Mag een werkgever om een vaccinatiepaspoort vragen?
 
Vandaag is het zover: ik heb mijn uitnodiging voor het vaccin ontvangen. Ik ben dit jaar 54 geworden. Is mijn leeftijdsgroep nu aan de beurt of heb ik hem ook te vroeg gekregen? En wat zal ik doen met de uitnodiging: ritueel verbranden of bewaren voor het nageslacht als tastbare herinnering aan deze waanzin voor toekomstige generaties?

Mike
 
Ik zou hem bewaren als tastbare herinnering. Wat er in deze gestoorde, maar ook unieke periode gebeurt mag nooit vergeten worden. En mss kan deze uitnodiging nog dienen als bewijsmateriaal voor het een en ander?
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
500.681
Leden
8.631
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan