Covid vaccins

Een collega van mij is gevaccineerd met Pfizer. Heb zojuist de magneet geprobeerd maar die blijft bij hem niet zitten.
 
En weer wordt die nonsens verkondigd van gevaccineerden die ongevaccineerden zouden besmetten. En weer wordt de besmettingsleugen gepropageerd. En via een sluwe list komt het nu VANUIT ONZE EIGEN KRINGEN. Trap er niet in, mensen! Ik ben er helemaal voor om uit zelfbehoud discussies of zelfs contact met gevaccineerden te beperken of vermijden, maar als er ook maar 1 tussen zit die de moed heeft om toe te geven dat hij/zij het bij het verkeerde eind had, dan verwelkom ik deze persoon met open armen en een open hart. Hier is ook een goede meme over, ik zal kijken of ik hem kan vinden. Ik ben niet bang voor deze 'melaatsen' en Jezus was dat ook niet. Wees ook niet bang, angst heeft ons juist in deze ellende gebracht.

Mike
 
Laatst bewerkt:
En weer wordt die nonsens verkondigd van gevaccineerden die ongevaccineerden zouden besmetten. En weer wordt de besmettingsleugen geprogeerd. En via een sluwe list komt het nu VANUIT ONZE EIGEN KRINGEN. Trap er niet in, mensen! Ik ben er helemaal voor om uit zelfbehoud discussies of zelfs contact met gevaccineerden te beperken of vermijden, maar als er ook maar 1 tussen zit die de moed heeft om toe te geven dat hij/zij het bij het verkeerde eind had, dan verwelkom ik deze persoon met open armen en een open hart. Hier is ook een goede meme over, ik zal kijken of ik hem kan vinden. Ik ben niet bang voor deze 'melaatsen' en Jezus was dat ook niet. Wees ook niet bang, angst heeft ons juist in deze ellende gebracht.

Mike
Ik keur angstzaaierij af. Daarom leg ik ook nadruk op een opmerkelijk feit uit het bericht in plaats van blind dit artikel te plaatsen.
 
Vriendinnen van mijn deze maand 80 jaar wordende fitte schoonma durven niet meer bij haar in de auto te zitten, want ze is niet gevaccineerd
 
Is het vaccineren een mannendingetje?
Ik ken 14 personen die zijn "gevaccineerd", waarvan 11 mannen en 3 vrouwen.
 
Ik heb geen idee, eerlijk gezegd. Het schijnt dat 75% van de klachten verbonden aan vaccinatie vrouwen betreft, dat dan weer wel.

Mike
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.468
Berichten
497.824
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan