Covid vaccins

Hier heeft Natural News het over "verspreiden boven de stad" van spike=eiwitten.

Spike eiwitdeeltjes kunnen op drones worden geladen en worden vrijgegeven boven elke stad in Amerika​

We weten al dat Big Pharma-fabrikanten eiwitdeeltjes pieken. Ze moeten ze maken om ze in de vaccins te stoppen, natuurlijk, dus ze hebben een proces om de spike-eiwitdeeltjes massaal te synthetiseren.

Dezelfde giftige deeltjes kunnen gemakkelijk op drones worden geladen en in een aerosolvorm boven elke stad worden vrijgegeven. Ze kunnen ook in de watervoorziening worden gedumpt, op voedselgewassen worden gespoten of worden vrijgegeven in drukke binnenomgevingen zoals metro's, treinstations of theaters.

Elke persoon die wordt geraakt met het spike-eiwit zou worden gediagnosticeerd als "positief" voor covid, via PCR-tests, en de media kunnen dat gebruiken om hysterisch te schreeuwen om meer vaccins, lockdowns en maskers. Dit betekent dat wanneer de controleurs de samenleving willen afsluiten en meer mensen met een vaccin willen uitroeien, ze alleen maar meer piekeiwitdeeltjes in de stad hoeven vrij te geven.

Wanneer onwetende mensen zich haasten naar de apotheken om zich te laten vaccineren, worden ze geïnjecteerd met nog meer spike-eiwitten, die zich vervolgens via overdracht naar anderen verspreiden.

En wanneer mensen mRNA-vaccins krijgen, worden hun lichamen veranderd in spike-eiwitfabrieken. Dit alles door ontwerp, en het wordt openlijk toegegeven door de mRNA-vaccinfabrikanten. Ze scheppen op over hoe hun technologie je lichaam stuurt om spike-eiwitten in je eigen bloed te produceren. Dit is hoe mRNA-vaccin "werkt", beweren ze.

Zo heeft de vaccinindustrie nu menselijke slachtoffers veranderd in wandelende biologische wapenfabrieken.

Als jij of ik een emmer met aareiwitdeeltjes vrij zouden geven in een voetbalstadion, zouden we gearresteerd worden en aangeklaagd worden voor bioterrorisme. Maar wanneer de vaccinindustrie de cellen van je lichaam kaapt en je hele lichaam transformeert in een fabriek voor biowapens met spike-eiwitten, wordt dat "wetenschap" genoemd, geen bioterrorisme.

We leven niet in een tijdperk waarin "wetenschap" en "geneeskunde" letterlijk functioneren als bioterroristische organisaties, dodelijke biowapens bouwen en vrijgeven terwijl ze ze zelfs in mensen injecteren onder het mom van "volksgezondheid". Dit is meer dan krankzinnig; Het is crimineel kwaadaardig. De mensen hierachter (Gates, Fauci, enz.) moeten allemaal worden gearresteerd, beschuldigd van misdaden tegen de menselijkheid en worden onderworpen aan strafprocessen in Neurenberg-stijl.

Luister naar mijn Situation Update podcast voor meer schokkende details:

Brighteon.com/c7f1ad1f-0592-4af1-954a-486198f55c96
 
In deze link staan verwijzingen naar borax/boron. Lang geleden is daar op dit forum over gesproken. Het lijkt interessant. Is daar iemand ooit wat mee gaan doen hier en heeft ervaringen?
Ik zet dit in bij schimmel en gewrichtsklachten, goed spul, veel oma's kennen het nog als boor-water. Boron is voor de bijschildklier wat jodium is voor de schildklier en bekend om pijnappelklier mee te ontkalken, dus ik stel voor dat we borax in het drinkwater gaan mengen.
 
Ik heb hem ook gekregen (62 jr oud). In de brief staat dat als je het vaccin niet wilt, je dit via email door moet geven ovv naam en geboortedatum. Ik heb besloten om hier niet op te reageren omdat ik niet weet wat er met mijn gegevens gebeurt. Dus geen spuit en ook geen reactie...
Zo doe ik het ook. Wij hebben uitnodiging zelfs 2X gekregen, voor afspraak GGD en prikmoment in een dorpshuis via huisarts
 
Ik reageer helemaal nergens op, ze zoeken het maar uit. Ook ga ik het RIVM niet vragen om de speciaal voor mij aangemaakte pagina te verwijderen. Dat is net zoiets als die soevereiniteitsprocedure: illegale autoriteiten verzoeken om iets is hetzelfde als ze erkennen.

Mike
 
Ik reageer helemaal nergens op, ze zoeken het maar uit. Ook ga ik het RIVM niet vragen om de speciaal voor mij aangemaakte pagina te verwijderen. Dat is net zoiets als die soevereiniteitsprocedure: illegale autoriteiten verzoeken om iets is hetzelfde als ze erkennen.

Mike
Dank je, dat is ook meteen het antwoord op mijn vraag. Ik ben benieuwd wanneer ik de 'verlossende' brief krijg.

Dorothé
 
no. 1561 geeft Bericht van Natural News

Hier heeft Natural News het over "verspreiden boven de stad" van spike=eiwitten.

Spike eiwitdeeltjes kunnen op drones worden geladen en worden vrijgegeven boven elke stad in Amerika​


Hoe denken jullie over dit bericht?
Is dit dan toch al aan de gang?
Dat zou dan een plotseling uitbraak hier en daar verklaren.
 
Hoe denken jullie over dit bericht?
Is dit dan toch al aan de gang?
Dat zou dan een plotseling uitbraak hier en daar verklaren.
Zou zo maar kunnen Romagi, niets verbaast mij meer. Misschien worden ze zelfs wel via chemtrails verspreid. Wie het weet mag het zeggen.
 

Dr. Carrie Madej: De strijd om de mensheid. Hoe beïnvloeden mRNA-vaccins onze genetische code?​

NL ondertiteld, even door de introductie 'heenprikken':
 
Dit wil ik nog wel geloven, in dit schapenland.

90% van de 'ondervraagden'...
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.476
Berichten
504.005
Leden
8.636
Nieuwste lid
Jerosteo
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan