Covid vaccins

Is dit het, nu gewoon main stream news


“Badass” new method uses a magnetised protein to activate brain cells rapidly, reversibly, and non-invasively

Researchers in the United States have developed a new method for controlling the brain circuits associated with complex animal behaviours, using genetic engineering to create a magnetised protein that activates specific groups of nerve cells from a distance.

 
Is dit het, nu gewoon main stream news


“Badass” new method uses a magnetised protein to activate brain cells rapidly, reversibly, and non-invasively

Researchers in the United States have developed a new method for controlling the brain circuits associated with complex animal behaviours, using genetic engineering to create a magnetised protein that activates specific groups of nerve cells from a distance.

foutje het was al uit 2016
 
Allemaal goedbedoeld hoor, met die natuurlijke middelen, maar de natuur werkt in kleine doseringen en heeft tijd nodig voor genezing. Als er een levensgevaarlijk goedje straks ONDER DWANG bij jou of de jouwen wordt ingespoten heb je een zeer krachtig en zeer effectief Plan B nodig. Dat ga je m.i. niet met natuurlijke middelen bereiken.

Ik bespeur arrogantie en betweterigheid, want 'wij leven/eten gezond'. Dit is een egomechanisme dat de werkelijkheid niet erkent zoals deze is of kan gaan worden en zichzelf onoverwinnelijk waant. Dit brengt je helemaal niets, je kunt zoveel biologische voeding eten als je wil of gezonde supplementen slikken of mediteren of wat je dan ook doet, als dit spul eenmaal in je bloed zit heb je een paardenmiddel nodig - letterlijk, want Ivermectine wordt ook aan paarden gegeven.

Onze stille lezeres Mieke had nog dit natuurlijke middel:


Ik heb echter geen idee hoe effectief dit werkelijk is als het er op aan komt. Ikzelf gok op nietsontziende chemie, wegfikken die zooi!

Mike
 
En zou dit iets kunnen brengen

De Amerikaanse dokter Dr. James Todd gebruikte ze om infecties te behandelen. Ze werden ook gebruikt in klinieken tegen schimmels, virussen, bacteriën en chirurgische wondinfecties. De ontdekking van het antibioticum heeft de ozoniden echter in de vergetelheid gelaten.

De verschillende Rizol-preparaten brengen de verloren zuurstof terug in het lichaam en neutraliseren zo de anaerobe kiemen. Het zieke organisme kan worden genezen van de ongewenste indringers. (Sw)


Dorothé
 
Micro-organismes als schimmels en bacterien zijn makkelijk te doden met zuurstof, maar parasieten en knutseleiwitten? Ik heb mijn twijfels. Ik ga voor slash and burn met pure chemie!

Mike
 
Micro-organismes als schimmels en bacterien zijn makkelijk te doden met zuurstof, maar parasieten en knutseleiwitten? Ik heb mijn twijfels. Ik ga voor slash and burn met pure chemie!

Mike
Dank je voor je antwoord.
Na hier enige posts hierover te hebben gelezen, kan ik concluderen dat Ivermectine het meest effectieve zou kunnen zijn?
Maar we zouden nog specifiekere info krijgen, heb ik begrepen.

Dorothé
 
Judy Mikovits wordt ook genoemd in dit artikel over Suramin van dennennaalden en als antidote en als ondersteuning van de bloedstolsel die de vaccins veroorzaken,
 
Dank je voor je antwoord.
Na hier enige posts hierover te hebben gelezen, kan ik concluderen dat Ivermectine het meest effectieve zou kunnen zijn?
Maar we zouden nog specifiekere info krijgen, heb ik begrepen.

Dorothé
Willem Engel kondigde al aan dat ze eerst nog moeten proberen een rechtszaak te winnen en dat hij daarna openbaar zou maken hoe je er aan kan komen.

Mike
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
500.525
Leden
8.631
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan