The Great Awakening

Op een mobiele telefoon kan je het bericht indrukken door je vinger er een paar seconden op te houden en dan te kiezen voor "Link kopieren". Op een computer kan het in Windows door het bericht met de rechtermuisknop aan te klikken en dan een soortgelijk optie te kiezen. Op een Mac werkt het ook zo.
 
Ik zit nu achter mijn laptop en als ik op een Telegram-post klik, krijg ik geen optie 'copy link', wel 'copy text' maar dat is niet wat ik wil, ik wil een aanklikbare link hier kunnen plaatsen. Als ik op de mobiele tefefoon het bericht ingedrukt houd gebeurt er exact hetzelfde.

Mike
 
Ik zit nu achter mijn laptop en als ik op een Telegram-post klik, krijg ik geen optie 'copy link', wel 'copy text' maar dat is niet wat ik wil, ik wil een aanklikbare link hier kunnen plaatsen. Als ik op de mobiele tefefoon het bericht ingedrukt houd gebeurt er exact hetzelfde.

Mike
Lukte mij ook niet met een filmpje. Stond niet tussen opgeslagen bestanden/filmpjes
Foto’s geen probleem
 
Dit wetsvoorstel dus
Moeten we in de gaten houden.

Dorothé
 
Uit de bron van mijn geweten is net een spreuk ontsprongen, kort en ongedrongen:

Communisme is als een kwaadaardig gezwel
verspreid door het maatschappelijk samenspel.
Met zijn allen in isolatie
is de uiterste daad van medeplichtigheid aan psychopathie.
 
Ik wil Mike bij deze prijzen voor het werk wat hij met Leefbewust doet.
Alhoewel ikzelf nog niet in real life met Leefbewust in aanraking ben geweest acht ik de nieuwsbrieven en het leefstijlboek zeer waardevol.

Ga zo door.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.471
Berichten
501.373
Leden
8.632
Nieuwste lid
Pinjo
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan