Covid vaccins

@Medusa, je bent van de oude software gewend om een Twitter-draadje op te delen in losse posts, anders verdween het in de spam. Met de nieuwe software is dit niet meer zo, vermoed ik. Het is iig het proberen waard.

Mike
 
@Medusa, je bent van de oude software gewend om een Twitter-draadje op te delen in losse posts, anders verdween het in de spam. Met de nieuwe software is dit niet meer zo, vermoed ik. Het is iig het proberen waard.

Mike
Ja, dat zit zo op mijn harde schijf, zal eens kijken of het de volgende keer ook anders kan.
 
“Vragen? Waarom heeft hét gele boekje ineens geen officiële status meer?!” reageert Kamerlid Fleur Agema (PVV). “Het is echt belachelijk om dit internationaal erkende document te diskwalificeren en mensen te dwingen richting dat afschuwelijke EU Digital Green Certificate.”
 

(VIDEO) 1 HOUR Compilation Of Magnets Sticking To Vaccinated People's Arms MAGNET-GATE 2021​


Superparamagnetic nanoparticle delivery of DNA vaccine​

Fatin Nawwab Al-Deen et al. Methods Mol Biol. 2014.

 
 
The Jewish connection to the COVID vaccines

Mikael Dolsten - head scientist at Pfizer
Albert Bourla - Pfizer CEO
Tal Zaks - chief medical officer Moderna


De wetenschapper die verantwoordelijk is voor de baanbrekende doorbraken die de ontwikkeling van een mRNA-vaccin mogelijk maakten, is professor Drew Weissman van de Universiteit van Pennsylvania, die joods is en ooit onder Fauci werkte bij de National Institutes of Health.
 
Wat is je punt? Er zitten heel veel joden op machtige posities, al heel lang. Ashkenazi-joden scoren bovengemiddeld goed op IQ-tests. In tegenstelling tot 6-7 jaar terug ga ik niet meer mee in het jodencomplot. Er zijn nep-joden (Khazaren) en ze worden al in Openbaringen genoemd, het zijn de hedendaagse zionisten en ze hebben weinig goeds in de zin. Maar er zijn ook veel goede joden en we hebben in het verleden al gezien hoe schadelijk een hele bevolkingsgtoep over 1 kam scheren kan zijn. Ik weet dat ikzelf dat doe met moslims en vrouwen, maar ik zal ook de eerste zijn om moslims te omarmen die wel mee willen doen (zoals gister op de FvD-manifestatie) en hetzelfde doe ik met vrouwen die zich wel willen voegen naar de natuurlijke orde. Uiteindelijk is het zaak om te kijken naar het individu.

Mike
 
Laatst bewerkt:
Nog 1 laatste keer:

VIRUSSEN BESTAAN NIET. ER IS GEEN MICRO-ORGANISME DAT 'VIRUS' HEET. VIRUSSEN ZIJN OFWEL DOOD DNA OF DOOR HET LICHAAM ZELF AANGEMAAKTE EXOSOMEN, MISSCHIEN WEL ALLEBEI. HET EERSTE WORDT ENZYMATISCH VANZELF DOOR HET LICHAAM OPGERUIMD, HET TWEEDE HELPT HET LICHAAM ZICHZELF TE ONTGIFTEN ('VIRUS' BETEKENT LETTERLIJK: GIFSTOF). GEEN VAN BEIDE ZIJN 'BESMETTELIJK' EN DUS OVERDRAAGBAAR, WAT WEL BESMETTELIJK IS IS ANGST!

Mike
 
Dit lees ik net in een ander forum. "Vrijheid" door een spuitje, goed bezig.

Ook wij zullen eerdaags wel een oproep krijgen.
Maar eigenlijk nemen we die vaccinatie alleen om dan op vakantie te gaan.
Als we niet zouden reizen zouden we zeker niet gevaccineerd willen worden.

En dit. Gelukkig geen AstraZeneca, want Pfizer is wel goed?

Ook wij zijn nu aan de beurt.
Wacht ook de brief af.
Gelukkig geen Astra zenica!

Dat hele forum staat vol met zulke berichten. Zo denkt de gemiddelde Nederlander dus.
 
Laatst bewerkt:
Dat betekent dat Nederland binnenkort niet langer dichtbevolkt of zelfs overvol zal zijn. Goed nieuws dus!

Mike
 
Zou het kunnen zijn dat een deel van de "vaccinaties" schadelijk is en dat een deel dat niet is, omdat het bijvoorbeeld een zoutoplossing is?
 
Nee, ze zijn allemaal schadelijk. De spirituele les die geleerd moet worden en ook betaald moet worden is dat er consequenties verbonden zijn aan uit eigen vrije wil je verantwoordelijkheid uit handen geven aan liegers en bedreigers.

Mike
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.468
Berichten
497.695
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan