Covid vaccins

Heb je dit ook kunnen filmen? De mensen die ik tot nog toe gehoord heb die een vaccin hebben genomen klagen vooral over duf gevoel en moe. Enigszins alsof ze er niet helemaal bij zijn.
Ik heb het niet gefilmd.
Komt dat vermoeide gevoel direct na de prik of pas enige tijd later?
 
Ik heb het niet gefilmd.
Komt dat vermoeide gevoel direct na de prik of pas enige tijd later?
Jammer. Was er wel benieuwd naar. 2 mensen die ik sprak hadden direct dezelfde dag last. Een andere man de dag erna. Hij gaf aan dat het toch wel anders voelde dan de griepprik die hij normaal altijd haalde.
 
In deze link staan verwijzingen naar borax/boron. Lang geleden is daar op dit forum over gesproken. Het lijkt interessant. Is daar iemand ooit wat mee gaan doen hier en heeft ervaringen?
 
Het aantal sterfgevallen ligt in werkelijkheid mogelijk nog een stuk hoger. Uit onderzoek is namelijk gebleken dat minder dan 1 procent van de bijwerkingen wordt gemeld. Dat heeft onder meer te maken met het feit dat het melden van een bijwerking een tijdrovend proces is. Het is dus niet ondenkbaar dat er inmiddels meer dan een miljoen mensen zijn overleden na de coronaprik.
 



@KefirKev Dat zijn letterlijk foto's van in aanbouw zijnde vaccinatie locaties. Fake news. Was het maar waar.

Foto 1:

Foto 2:

Foto 4:
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.157
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan