Covid vaccins

Ook al aan de orde geweest in het corona topic: vaccins kunnen leiden tot prionziektes.
Even technisch: de mRNA-vaccins zijn ontworpen met een aangepaste sequentie waarbij twee aminozuren in het fusiedomein zijn vervangen door proline, ook een aminozuur. Dit is gedaan om ervoor te zorgen dat het eiwit openblijft en niet versmelt met het membraan. Volgens Seneff en Nigh is dit een ‘gevaarlijke stap’ richting het misvouwen van eiwitten, wat mogelijk leidt tot prionziekte.
 
De afgelopen dagen verschijnen filmpjes op internet van “gevaccineerden” waarbij een magneet blijft plakken op de plek waar geprikt is. Dit kan ik bevestigen. Bij iemand die ik ken die is “gevaccineerd” blijft een magneet plakken op de bovenarm waar de naald in is gegaan. Dat heb ik zelf gezien. Het is dus geen hoax.
 
Ach ja, we wisten het al maar het wordt nu ook opgepikt door Ninefornews.
Moleculair bioloog Peter Borger stelde op Twitter: “Deze net gepubliceerde review toont onomstotelijk aan dat we sinds vorig jaar gewoon een medicijn hebben tegen corona: ivermectine. Officieel zijn daarmee alle vaccins ‘illegaal’.”
 
De afgelopen dagen verschijnen filmpjes op internet van “gevaccineerden” waarbij een magneet blijft plakken op de plek waar geprikt is. Dit kan ik bevestigen. Bij iemand die ik ken die is “gevaccineerd” blijft een magneet plakken op de bovenarm waar de naald in is gegaan. Dat heb ik zelf gezien. Het is dus geen hoax.
 
Zullen ze uiteindelijk ook in Nederland vaccinpaspoorten uitgeven? Die mogelijkheid is er zeker. Er zitten echter enorm veel haken en ogen aan. De vraag is hoelang zoiets überhaupt stand gaat houden.


Belangrijk om te onthouden: vaccinpaspoorten zullen alleen “onvermijdelijk” worden als de overgrote meerderheid van de mensen het vaccin heeft gehad. Als genoeg mensen weigeren deel te nemen, zal het programma nooit werken of lang stand houden.
 
De afgelopen dagen verschijnen filmpjes op internet van “gevaccineerden” waarbij een magneet blijft plakken op de plek waar geprikt is. Dit kan ik bevestigen. Bij iemand die ik ken die is “gevaccineerd” blijft een magneet plakken op de bovenarm waar de naald in is gegaan. Dat heb ik zelf gezien. Het is dus geen hoax.
Heb je dit ook kunnen filmen? De mensen die ik tot nog toe gehoord heb die een vaccin hebben genomen klagen vooral over duf gevoel en moe. Enigszins alsof ze er niet helemaal bij zijn.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.675
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan