Coronavirus

Net het interview bekeken hierboven met Frans Reusink , de heren vragen zich 2x af waar de sterke mannen zijn in deze strijd , de al lange tijd gaande feminisering wordt wederom niet genoemd sterker nog ze hebben het beide wrsl ( nog) niet door waardoor er zoveel slappe meegaande mannen zijn : Mike kan jij een keer vertellen hoe het zit !! Ik hoor in geen enkel interview hierover ! Blinde vlek ? Gr Assie
Via Frank weerklinkt een steeds luidere roep van vrouwen die zich afvragen waar de sterke mannen toch zijn gebleven. Na afloop van mijn lezingen spreek ik soms zelf ook vrouwen die zich dit hardop afvragen. Dan kan ik wel op mijn 'high horse' gaan zitten en tegen die vrouwen blaffen: JULLIE zijn de reden dat er geen sterke mannen meer bestaan!, maar ik ben al blij dat die roep steeds luider wordt onder vrouwen.

Frank begeeft zich veel onder vrouwen en spreekt deze vrouwenwens voor hen uit. Vrouwen zullen.nooit verantwoordelijkheid nemen voor het ontmannelijken van mannen en voor het feit dat ze nu als kleine kinderen de verantwoordelijkheid weer afschuiven op mannen, alsof sterke mannen op magische wijze zijn verdwenen, zonder enige oorzaak en gevolg, en ook op magische wijze moeten terugkeren. Mannen zullen deze vrouwen altijd de hand boven het hoofd blijven houden en oorzaak en gevolg onbesproken laten, omdat ze de vrouwelijke roep om meer mannelijkheid verwelkomen. Het is een blinde vlek bij mannen, die vrouwen uitstekend uitkomt omdat ze dan niet zelf hun eigen puin hoeven te ruimen en hier al helemaal geen eigenaarschap van hoeven nemen.

Dit maakt het benoemen van oorzaak en gevolg tot een sociaal taboe. Als iemand zoals ik dit klip en klaar benoem staan vrouwen meteen op hun achterste benen omdat hun Grote Geheim onthuld wordt en staan er beta's als Frank Ruesink klaar om te 'white knighten' voor vrouwen en zich voor hen uit te spreken tegen de mannen. Kennelijk is dit hoe het keer op keer moet gaan, rechtse/conservatieve mannen lijken wel met geen mogelijkheid wakker te schudden over de ware aard van vrouwen en ze laten zich manipuleren zonder dat ze het door hebben. Van de vrouwen verwacht ik geen inzichten, van de mannen wel, maar het wil maar niet vlotten met die mannen, zucht.

Mike
 
hoi Mike,

Uiteindelijk gaat het niet om een strijd tussen mannen en vrouwen zoals ik het zie.
De strijd tussen mannelijke en vrouwelijke krachten is aan de gang in elk mens individueel.

Mannelijkheid is: ´de orde´ ´beperking´ ´grenzen´ ´individualiteit´ ´denken´´vechten´ ´actief´ ´spreken´ ´hemel´ ´geest´ ´zon´ ´neurose´.
Vrouwelijkheid is: ´het ongebreidelde´ ´opgaan in een geheel´ ´collectiviteit´ ´voelen´ ´vluchten´ ´passief´ ´źwijgen´ ´aarde´ ´lichaam´ ´maan´ ´psychose´ etc.

Beide krachten houden elkaar in elk mens in evenwicht.
Het is zo dat in elk mens vrouwelijkheid altijd overwint.
Dat is nu eenmaal iets waar wij ons bij neer te leggen hebben.
Dat wil niet zeggen dat vrouwelijkheid er niet beter bij vaart ook beteugeld worden, alleen dat kan niet oneindig.
Je kan het het beste met beleid en liefde (streng doch rechtvaardig) en met open ogen doen. Zoiets.
Anders gaat het met een omweg jou totaal in beslag nemen.
Via een achterdeur die je niet ziet aankomen.
 
Waar haal je vandaan dat neurose een mannelijke eigenschap is? Verklaar je nader.

Waar haal je vandaan dat uiteindelijk het vrouwelijke overwint? Dat is zoiets als zeggen dat 'God wins' gelogen is en Satan alsnog zal heersen over de aarde. Verklaar je nader.

Mike
 
Ja waar hoort dit, omdat hier over de ontmannelijking van de samenleving wordt gesproken hierop aansluitend, ik zat gisteren te denken, door het fucksin wordt ook weer de man aangevallen, vooral jonge.mannen worden slachtoffer van hartzakontsteking..tachocardy, als ik goed onthouden heb. Ook een nagel aan de doodskist van de samenleving, vast geen toeval.
 
Het 'fucksin' valt behalve jonge mannen vooral vrouwen aan. Maar liefst 75% van de ernstige bijwerkingen betreft vrouwen. Het bevordert zowel onvruchtbaarheid van mannen als van vrouwen, aangezien de s-eiwitten zich kunnen concentreren in de teelballen en in de eierstokken.

Mike
 
Het 'fucksin' valt behalve jonge mannen vooral vrouwen aan. Maar liefst 75% van de ernstige bijwerkingen betreft vrouwen. Het bevordert zowel onvruchtbaarheid van mannen als van vrouwen, aangezien de s-eiwitten zich kunnen concentreren in de teelballen en in de eierstokken.

Mike
Ok zou kunnen, ik weet niet waar percentages vandaan komen, er worden steeds verschillende gehanteerd.
 
Willem Engel zoekt dat altijd feilloos uit. De mannelijke correctie waar ik het nu al jaren over heb zal niet komen door inzichten bij de mannen zelf, maar door het 'vaccin'. Het zullen vooral vrouwen zijn die zullen vallen, er zal een overschot aan mannen zijn. Wat we overhouden zijn sterke mannen en vrouwen, dus in zekere zin bewijst de Deep State de mensheid een dienst. Het is alsof God zegt: wie niet horen wil, moet maar voelen.

Mike
 
Laatst bewerkt:
Mega-interessant rondetafelgesprek bij Blue Tiger, met dank aan Assie dij mij dit heeft toegezonden:



Mike
 
Waar haal je vandaan dat neurose een mannelijke eigenschap is? Verklaar je nader.

Waar haal je vandaan dat uiteindelijk het vrouwelijke overwint? Dat is zoiets als zeggen dat 'God wins' gelogen is en Satan alsnog zal heersen over de aarde. Verklaar je nader.

Mike
@ Mike: neurose gaat over beperking. Bijv. een dwangneurose: dat mensen telkens maar hun huis ontsmetten bijv. Dat is een vorm van beperking (mannelijk). Ook het repetitieve eraan is mannelijk: rituelen zijn mannelijk: terugkerende patronen om dingen in banen te leiden, te controleren. Mensen met een dwangneurose kunnen ook verslaafd raken (bijvoorbeeld aan alcohol om hun dwangneurotische symptomen tegen te gaan). Alcohol geeft dan een tijdelijke demping van dwanghandelingen en -gedachten. Die verslaving is dan op te vatten als een manier van vluchten in vrouwelijkheid (onmatigheid) om van de mannelijke overmaat -de neurose- af te komen.

Het vrouwelijke overwint: als mensen doorslaan in de ratio / individualiteit / begrenzing overwaarderen: we leven ook in een tijdperk waarin dat gebeurt (de wetenschap was lange tijd een cultus: ´ik denk dus ik ben´), dan krijg je een vrouwelijke tegenbeweging en die is dan nu ook gaande in de maatschappij. Het is niet fraai zoals het gaat. Maar de natuur zoekt altijd naar een evenwicht tussen mannelijkheid en vrouwelijkheid.
 
Laatst bewerkt:
  • Geweldig
Waarderingen: muis
Het is precies tegenovergesteld, ik kan zoveel gaten schieten in je logica dat het niet meer leuk is maar ik houd het kort en krachtig. Het zijn de VROUWEN die dwangneuroses vertonen, denk aan de huidige smetvrees die zich eerder al manifesteerde in overdreven poetsgedrag bijvoorbeeld. Er is ook geen sprake van overdreven rationaliteit maar juist van BEDROG onder het mom van 'rationele wetenschap'. Er is juist een TEKORT aan rationaliteit en de emoties overheersen, feelz over realz. De complete samenleving is GEFEMINISEERD en alleen een MANNELIJKE correctie kan ons hieruit bevrijden.

Mike
 
Het zijn de VROUWEN die dwangneuroses vertonen
Waar zei ik volgens jou dat vrouwen geen dwangneuroses vertonen?
Er is ook geen sprake van overdreven rationaliteit
Dat spreek ik tegen. In elk geval wordt de plek van de ratio schromelijk overdreven in onze maatschappij. Dat zie je nu wel weer: hoezeer we in feite gemanipuleerd worden en hoezeer het grootste deel van de mensen zich een rad voor ogen laat draaien. Plus er zijn tegenwoordig zeer veel mensen voornamelijk mannen maar ook vrouwen die in het autistische spectrum vallen -en het aantal neemt toe met die vaccinaties- die zeer makkelijk te manipuleren zijn met vrouwelijke energie (die net zo goed van mannen kan komen). Autisme is de uiterste mannelijke vorm in de zin van beperking/denken/repetitief gedrag etc.
BEDROG onder het mom van 'rationele wetenschap'
Ja bedrog zou ik vrouwelijk noemen.
TEKORT aan rationaliteit en de emoties overheersen, feelz over realz
Emoties en hysterie overheerst tegenwoordig zeker. Alles ´over the top´.
De complete samenleving is GEFEMINISEERD
Yup
MANNELIJKE correctie kan ons hieruit bevrijden
Yup

Mijn punt is dat dit probleem zich in ons individueel afspeelt. De onbalans tussen mannelijke en vrouwelijke krachten. Nou ja er is altijd een balans. Want bijv. als de ratio bij mannen of vrouwen de overhand krijgt, dan zijn ze nogal manipuleerbaar. En dat gebeurt dan ook. Ze raken bij hun instincten en lichamelijkheid vandaan.
 
Laatst bewerkt:
Ik zit in dubio. Ik heb een aantal C-symptomen en mijn moeder (die in de zorg werkt) en mijn werkgever (die het me wil verplichten) willen weten of ik C-positief of C-negatief ben, net als een collega bij mij op de afdeling.

Ik wil niet omdat ik weet dat de PCR onbetrouwbaar is, maar mijn leidinggevende en mijn moeder willen weten of ze maatregelen moeten treffen.

Heeft iemand hier een PCR laten afnemen? Zoja, hoe was de ervaring?
Een vriend van mij weigert ook die teststaaf tot ver in je hersenen, maar moest laatst wel laten testen op zijn werk omdat iemand een snotneus had en uiteraard positief getest was.
Hij heeft ervoor gekozen om een speeksel en bloedtest te laten doen, dit mocht blijkbaar ook. Mocht je er echt niet onderuit komen is dat misschien een optie?
 
Een vriend van mij weigert ook die teststaaf tot ver in je hersenen, maar moest laatst wel laten testen op zijn werk omdat iemand een snotneus had en uiteraard positief getest was.
Hij heeft ervoor gekozen om een speeksel en bloedtest te laten doen, dit mocht blijkbaar ook. Mocht je er echt niet onderuit komen is dat misschien een optie?
Gewoon helemaal niet meewerken aan deze poppenkast! Het stopt pas als wij het stoppen! Gewoon een tip! Je bent niks verplicht en dat weten werkgevers ook😉
 
Gewoon helemaal niet meewerken aan deze poppenkast! Het stopt pas als wij het stoppen! Gewoon een tip! Je bent niks verplicht en dat weten werkgevers ook😉
Nee ik werk er niet aan mee, dat heb ik ook tegen die vriend van mij gezegd om er niet aan mee te werken, maar aangezien hij nog de optie "corona is heeeeuuul gevaarlijk" open heeft staan kan ik hem er niet vanaf brengen ;)
 
Nee ik werk er niet aan mee, dat heb ik ook tegen die vriend van mij gezegd om er niet aan mee te werken, maar aangezien hij nog de optie "corona is heeeeuuul gevaarlijk" open heeft staan kan ik hem er niet vanaf brengen ;)
Snap ik! Goed dat jij bij je punt blijft💪🏻🙏🏻
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.157
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan