Coronavirus

Ik zit in dubio. Ik heb een aantal C-symptomen en mijn moeder (die in de zorg werkt) en mijn werkgever (die het me wil verplichten) willen weten of ik C-positief of C-negatief ben, net als een collega bij mij op de afdeling.

Ik wil niet omdat ik weet dat de PCR onbetrouwbaar is, maar mijn leidinggevende en mijn moeder willen weten of ze maatregelen moeten treffen.

Heeft iemand hier een PCR laten afnemen? Zoja, hoe was de ervaring?
 
Ik zit in dubio. Ik heb een aantal C-symptomen en mijn moeder (die in de zorg werkt) en mijn werkgever (die het me wil verplichten) willen weten of ik C-positief of C-negatief ben, net als een collega bij mij op de afdeling.

Ik wil niet omdat ik weet dat de PCR onbetrouwbaar is, maar mijn leidinggevende en mijn moeder willen weten of ze maatregelen moeten treffen.

Heeft iemand hier een PCR laten afnemen? Zoja, hoe was de ervaring?
Wees ervan bewust dat er lichaamsvreemde stoffen op dat ding zitten en dat het ook een vorm van 'vaccinatie' is...
 
Ik zit in dubio. Ik heb een aantal C-symptomen en mijn moeder (die in de zorg werkt) en mijn werkgever (die het me wil verplichten) willen weten of ik C-positief of C-negatief ben, net als een collega bij mij op de afdeling.

Ik wil niet omdat ik weet dat de PCR onbetrouwbaar is, maar mijn leidinggevende en mijn moeder willen weten of ze maatregelen moeten treffen.

Heeft iemand hier een PCR laten afnemen? Zoja, hoe was de ervaring?
Weigeren te doen, met een advocaat gaan zoals hier :

1627413209100.png
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.469
Berichten
498.687
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan