Coronavirus

Want bijv. als de ratio bij mannen of vrouwen de overhand krijgt, dan zijn ze nogal manipuleerbaar. En dat gebeurt dan ook. Ze raken bij hun instincten en lichamelijkheid vandaan.

Nee, als de EMOTIE overheerst kan je makkelijker gemanipuleerd worden. Q schrijft: emotions cloud judgment. En emotie is VROUWELIJK. Daarom zijn mannen leiders en vrouwen volgers.

Mike
 
Een vriend van mij weigert ook die teststaaf tot ver in je hersenen, maar moest laatst wel laten testen op zijn werk omdat iemand een snotneus had en uiteraard positief getest was.
Hij heeft ervoor gekozen om een speeksel en bloedtest te laten doen, dit mocht blijkbaar ook. Mocht je er echt niet onderuit komen is dat misschien een optie?
Waar kan ik zo'n afspraak maken?
 
Waarom wil je je laten testen? Wat als de uitslag positief is en je dus “corona” hebt?
Ik zou zeggen “fuck you met je test”, maar ik ken jouw sitiatie verder niet. Met die avondklokboete was je nog zo strijdvaardig. Nu laat je je dwingen te testen.
 
Waarom wil je je laten testen? Wat als de uitslag positief is en je dus “corona” hebt?
Ik zou zeggen “fuck you met je test”, maar ik ken jouw sitiatie verder niet. Met die avondklokboete was je nog zo strijdvaardig. Nu laat je je dwingen te testen.
Ik ga straks een mail met mijn onderbouwing waarom ik de PCR niet doe naar mijn leidinggevende sturen.
Als daar de consequentie aan zit dat ik mijn contract thuis moet uitdienen, dan is dat maar zo.
Een negatieve antigeentest wordt geen genoegen mee genomen.
 
Ik ga straks een mail met mijn onderbouwing waarom ik de PCR niet doe naar mijn leidinggevende sturen.
Als daar de consequentie aan zit dat ik mijn contract thuis moet uitdienen, dan is dat maar zo.
Een negatieve antigeentest wordt geen genoegen mee genomen.

Meld je ziek dan en ga pas weer werken als je beter bent. Ik zou niks op papier zetten waar ze je later mee om de oren gaan slaan.
 
Meld je ziek dan en ga pas weer werken als je beter bent. Ik zou niks op papier zetten waar ze je later mee om de oren gaan slaan.
Daar neemt mijn leidinggevende geen genoegen mee. Ze wil perse een negatief resultaat van een GGD-test zien. Zodat zij met een gerust hart op vakantie kan en weet wat ze richting het personeel kan communiceren.
 
Daar neemt mijn leidinggevende geen genoegen mee. Ze wil perse een negatief resultaat van een GGD-test zien. Zodat zij met een gerust hart op vakantie kan en weet wat ze richting het personeel kan communiceren.
Ik heb met je te doen.... 👧 pfff
Zij wil op vakantie en de rest moet weten of het veilig is....
Je zou bijna vragen om een positieve test uitslag is in ieder geval haar vakantie verknald, ze heeft wettelijk geen recht op die gegevens, ziek melden lijkt me het beste.
 
Als je geen klachten hebt dan ben je niet ziek en kun je niets overdragen. Maar ja dat is logica. Meld je maar ziek en als HR vraagt wat je aan klachten hebt dan weet je wat je kunt antwoorden: die heb ik niet.
 
Nee, als de EMOTIE overheerst kan je makkelijker gemanipuleerd worden. Q schrijft: emotions cloud judgment. En emotie is VROUWELIJK. Daarom zijn mannen leiders en vrouwen volgers.

Mike
@ Mike: je haalt nu emoties erbij. Dat is ook echt een probleem: die emoties of laat ik het zo zeggen: mensen die erdoor geregeerd worden, het niet door hebben en met wie daardoor niet te praten valt. Dat weet ik uit eigen ervaring met mensen die dicht bij mij stonden en die ik heb moeten verlaten helaas omdat zij niet voor reden vatbaar waren/zijn vanwege hun identificatie met hun emoties. Dat was nog niet eens in verband met corona.

Ik had het in eerste instantie over de rationele mens. Ik weet niet of je dit type mens kent maar je hebt van die typische beta-mannen (dat is wat anders dan zoals jij het woord beta in de mond neemt): mannen die veel in hun hoofd zitten, goed in wis-schei- en natuurkunde zijn. Goed in de zogeheten beta-vakken. Als je naar de motoriek van die mannen kijkt, dan zie je dat ze niet meer echt goed in hun lichaam wonen zoals beter voor hun was geweest. Daar doelde ik in eerste op. Dat zijn vaak meer autistisch-achtig aandoende mannen. Niet noodzakelijk autistisch overigens. Vaak wel authentiek. Maar dat soort mannen is ook makkelijk manipuleerbaar omdat ze niet altijd noodzakelijk goed meer met hun instincten in contact staan omdat ze veel in hun hoofd zitten.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.076
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan