Coronavirus

Als je net pas corona hebt opgelopen, dan werkt de antigenentest pas over 14 dagen om verse corona aan te tonen: de antistoffenvorming komt pas na 10-14 dagen op gang. Dat is het lastige met die antistoffentesten voor een net opgelopen infectie. Ze testen met antistoffentesten meestal antistoffen van een recente corona-infectie (IgM-antistoffen) en/of een reeds doorgemaakte corona-infectie (IgG-antistoffen). Waarschijnlijk heb je zoals de rest van de wereld allang IgG-corona-antistoffen in je bloed zitten. Dus alleszins misschien een idee om je toch op die kut-corona-antistoffen te laten testen, maar zeg dat niet op voorhand tegen je werkgever. Doe het om te kijken of je je er in de toekomst mee kan indekken als de uitslag je helpt. Lijkt mij onwaarschijnlijk dat die corona nu ook maar enige rol speelt bij jou en nu in dit jaargetijde. Op dit moment zijn de RS-virussen (verkoudheidsvirussen) volgens mij veel eerder in omloop. Maar omdat de corona nu zo´n dominante rol speelt in het aandachtsveld, zou ik als ik jou was me ergens op corona laten testen (liefst in elk geval IgG-antistoffen van een doorgemaakte infectie). Stel die IgG-antistoffen zijn bij jou aangetoond: dan ben je klaar. Dan ben je namelijk immuun. En dan kan niemand meer zeiken tegen jou hierover want dan heb je de ziekte al doorgemaakt. Trouwens ook als je toevallig de bloedgroep O-positief hebt, dan is het niet zo waarschijnlijk dat je nu een recente corona opgelopen hebt, al helemaal niet in dit jaargetijde. Ik schat je niet ouder dan 40 jaar in.
 
Laatst bewerkt:
Daar neemt mijn leidinggevende geen genoegen mee. Ze wil perse een negatief resultaat van een GGD-test zien. Zodat zij met een gerust hart op vakantie kan en weet wat ze richting het personeel kan communiceren.
Een werkgever mag daar helemaal niet naar vragen en je heb absoluut geen verplichting om de werkgever daarover te informeren. Ook mag de werkgever niet de rest van de medewerkers informeren over de uitslag van een eventuele coronatest. Dat geld voor de vaccinatie overigens ook, het gaat ze geen reet aan.
 
Een werkgever mag daar helemaal niet naar vragen en je heb absoluut geen verplichting om de werkgever daarover te informeren. Ook mag de werkgever niet de rest van de medewerkers informeren over de uitslag van een eventuele coronatest. Dat geld voor de vaccinatie overigens ook, het gaat ze geen reet aan.
Is het een idee om te vragen of ze de pil slikt?

Als ze toch dingen gaan vragen waar ze geen reet mee te maken hebben kan je dat zo goed ook gaan doen:)

Tis wel een lastige situatie waar je in zit, sterkte man!
 
Ik heb het volgende aan mijn werkgever gestuurd:
Ik zie het niet zitten om een PCR-test te gaan doen.

Het CDC (RIVM van de VS) geeft namelijk aan (https://www.fda.gov/media/134922/download:
CDC 2019-Novel Coronavirus (2019-nCoV) Real-Time RT-PCR Diagnostic Panel
The CDC 2019-Novel Coronavirus (2019-nCoV) Real-Time RT-PCR Diagnostic Panel is a real-time RT-PCR test intended for the qualitative detection of nucleic acid from SARS-CoV-2 in upper and lower
www.fda.gov

Detection of viral RNA may not indicate the presence of infectious virus or that 2019-nCoV is the causative agent for clinical symptoms.

Oftewel dectectie van viraal RNA hoeft niet te wijzen op de aanwezigheid van een besmettelijk virus of dat het virus het ziektebeeld veroorzaakt. (blz 38 paragraaf Limitations)

en This test cannot rule out diseases caused by other bacterial or viral pathogens.

Oftewel De test kan niet uitsluiten dat ziekte is veroorzaakt door andere bacteriële of virale pathogenen. (3 punten onder dhet bovengenoemde punt)

Als dit betekent dat ik niet meer op kantoor mag werken, neem ik de consequentie.
 
Ik heb het volgende aan mijn werkgever gestuurd:
Ik zie het niet zitten om een PCR-test te gaan doen.

Het CDC (RIVM van de VS) geeft namelijk aan (https://www.fda.gov/media/134922/download:
CDC 2019-Novel Coronavirus (2019-nCoV) Real-Time RT-PCR Diagnostic Panel
The CDC 2019-Novel Coronavirus (2019-nCoV) Real-Time RT-PCR Diagnostic Panel is a real-time RT-PCR test intended for the qualitative detection of nucleic acid from SARS-CoV-2 in upper and lower
www.fda.gov

Detection of viral RNA may not indicate the presence of infectious virus or that 2019-nCoV is the causative agent for clinical symptoms.

Oftewel dectectie van viraal RNA hoeft niet te wijzen op de aanwezigheid van een besmettelijk virus of dat het virus het ziektebeeld veroorzaakt. (blz 38 paragraaf Limitations)

en This test cannot rule out diseases caused by other bacterial or viral pathogens.

Oftewel De test kan niet uitsluiten dat ziekte is veroorzaakt door andere bacteriële of virale pathogenen. (3 punten onder dhet bovengenoemde punt)

Als dit betekent dat ik niet meer op kantoor mag werken, neem ik de consequentie.
Success!!!
 
Kernpunten uit de reactie op mijn WOB-verzoek:
VWS bezit geen documenten waaruit blijkt dat het sars-cov-2 virus via River's postulaten is geïsoleerd of wat de IFR van Covid ten opzichte van andere virussen is
Er wordt doorverwezen naar het ECDC, de WHO, het RIVM, de Gezondheidsraad en 'de wetenschap in het algemeen'.

PCR-test wordt internationaal als gouden standaard gezien, daarom worden nieuwe testen op de PCR gebaseerd.

Social distancing en bedrijfssluiting staan niet haaks op de plicht van de overheid om voorwaarden te scheppen voor maatschappelijke en culturele ontplooiing en voor vrijetijdsbesteding. Bovendien wordt gesteld dat er afdoende maatregelen zijn getroffen om de genoemde sectoren draaiende te houden.

De EMA raadt gebruik van Ivermectine af buiten zorgvuldig opgezette klinische studies.

Als u een mondkapje draagt beschermt u anderen, als zij een kapje dragen beschermen zij u. Mondkapjes zijn niet schadelijk volgens de WHO.

Ook apart, maar niet zozeer belangrijk: VWS excuseert voor het laat reageren op een email, terwijl ik enkel een brief heb gestuurd.
 
Vitamine D kan mRNA overschrijven en meestal celfuncties verbeteren. Mensen met vitamine D tekort lijken erger Covid. Tijdens een cytokyne storm kun je beter geen D nemen.
 
Vitamine D kan mRNA overschrijven en meestal celfuncties verbeteren. Mensen met vitamine D tekort lijken erger Covid. Tijdens een cytokyne storm kun je beter geen D nemen.

Het staat op YouTube daar mag de waarheid zeker niet. Vit D is natturlijk goed tegen iedere "luchtweg infectie" Dat is, redelijk oud nieuws, ik geloof niet dat vit D mRNA of DNA veranderd, dat zou betekenen dat iedereen in de zomer muteert en in het najaar weer dat gaat er bij mij niet in, dat vit D cel functie verbeterd ja zonder twijfel maar zonder genetisch effect.

Ja vit D werkt tegen "covid" Net als tegen griep en verkoudheid.

Naast YouTube is dit een tv dokter dwz, dikbetaald om reklame te maken feitelijk.

Succes met je werk probleem.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.468
Berichten
497.904
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan