Coronavirus

Ik zit in dubio. Ik heb een aantal C-symptomen en mijn moeder (die in de zorg werkt) en mijn werkgever (die het me wil verplichten) willen weten of ik C-positief of C-negatief ben, net als een collega bij mij op de afdeling.

Ik wil niet omdat ik weet dat de PCR onbetrouwbaar is, maar mijn leidinggevende en mijn moeder willen weten of ze maatregelen moeten treffen.

Heeft iemand hier een PCR laten afnemen? Zoja, hoe was de ervaring?
Ik denk niet dat er veel getest zijn hier, ze steken een stok een eind naar binnen lijkt me niks.
Heb je ivermectine gooi er een kuur tegenaan
Wettelijk heeft je werkgever niets te maken met jou medische gegevens, je moeder blijft je moeder.
Als je al test doe het commercieel niet bij de GGD commerciële testers geven niet direct door aan van distel je krijgt uitslag op papier... Zeg dat je op vakantie gaat buiten EU desnoods
 
Ik zit in dubio. Ik heb een aantal C-symptomen en mijn moeder (die in de zorg werkt) en mijn werkgever (die het me wil verplichten) willen weten of ik C-positief of C-negatief ben, net als een collega bij mij op de afdeling.

Ik wil niet omdat ik weet dat de PCR onbetrouwbaar is, maar mijn leidinggevende en mijn moeder willen weten of ze maatregelen moeten treffen.

Heeft iemand hier een PCR laten afnemen? Zoja, hoe was de ervaring?
Je kunt toch ook een bloedtest laten afnemen ?
 
Ik zit in dubio. Ik heb een aantal C-symptomen en mijn moeder (die in de zorg werkt) en mijn werkgever (die het me wil verplichten) willen weten of ik C-positief of C-negatief ben, net als een collega bij mij op de afdeling.

Ik wil niet omdat ik weet dat de PCR onbetrouwbaar is, maar mijn leidinggevende en mijn moeder willen weten of ze maatregelen moeten treffen.

Heeft iemand hier een PCR laten afnemen? Zoja, hoe was de ervaring?

Niemand kan jou verplichten om een stok in je neus te steken. Net als dat niemand een vrouw kan verplichten om een mannelijk geslachtsdeel in haar vagina te stoppen als ze dat niet wil. Dat laatste is zelfs strafbaar.

Heb je geen Ivermectine?
Hou er rekening mee dat de wattenstaaf van de PCR-test tot aan de hersenen gaat en de bloed-hersenbarrière kan beschadigen. En wie weet wat voor rommel er op die stok zit.
 
Moeilijker dan je denkt. Ook ons ego kan met ons een loopje nemen. Uit jouw woorden klinkt hoogmoed - en die kont voor de val.

Mike
 
Heb je een punt...
Ik merk idd dat ik steeds meewariger kijk naar mensen die vol trots vertellen dat ze een prikje hebben gehad, ik krijg steeds meer minachting en afschuw voor ^dat volk^

Dat zou je als hoogmoed kunnen zien idd.

Kijk, dat bejaarden die spuit nemen, ok. Dat kan ik nog snappen en dat maakt me ook niet zoveel uit. Mijn moeder is 84, doet wat de dokter zegt en het zal wel. Maar dat ik collega's of kennissen tegenkom die er vol trots over gaan vertellen, daar heb ik echt mijn buik van vol.

Voel ik mezelf dan beter? Waarschijnlijk wel.. niet goed want ik kan hun ook als slecht geïnformeerd bezien...

Het blijft lastig. Zeker omdat die mensen mij gaan zien als een potentiële bron van ebola ofzo. Dat maakt het niet makkelijker.
 
En wie krijgen er weer de schuld????


Dat dus,
(Past wellicht beter in het ergernis onderwerp)

 
Weigeren te doen, met een advocaat gaan zoals hier :

Bekijk bijlage 1637
Ik zit in dubio. Ik heb een aantal C-symptomen en mijn moeder (die in de zorg werkt) en mijn werkgever (die het me wil verplichten) willen weten of ik C-positief of C-negatief ben, net als een collega bij mij op de afdeling.

Ik wil niet omdat ik weet dat de PCR onbetrouwbaar is, maar mijn leidinggevende en mijn moeder willen weten of ze maatregelen moeten treffen.

Heeft iemand hier een PCR laten afnemen? Zoja, hoe was de ervaring?
Er is een spuugtest die zelfs in vliegtuig stappen toelaat, ook heb je de luvene, bloedtest, maar dat wordt niet overal geaccepteerd
 
Net het interview bekeken hierboven met Frans Reusink , de heren vragen zich 2x af waar de sterke mannen zijn in deze strijd , de al lange tijd gaande feminisering wordt wederom niet genoemd sterker nog ze hebben het beide wrsl ( nog) niet door waardoor er zoveel slappe meegaande mannen zijn : Mike kan jij een keer vertellen hoe het zit !! Ik hoor in geen enkel interview hierover ! Blinde vlek ? Gr Assie
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
501.398
Leden
8.632
Nieuwste lid
Pinjo
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan