Corona - opkomst en ondergang van een knutselvirus

Waar lees je dat?

Ik zal het gelijk maar even makkelijk maken: NAC is een overbodig supplement daar rauwe melk afdoende is als je glutation benodigt als anti oxidant bij gebruik van IVM.
Ik stel dus nergens dat 'het" [wat eigenlijk?] alleen met voeding op te lossen is.

Dure pillen --> be my guest!

Dank voor de sjieke post. Goede toonzetting. Chapeau.



Ja, wel als ze overbodig zijn.
Weet je eigenlijk wel welke voedingsstoffen en gifstoffen er in je lichaam zitten?
Of ben je aan het trollen?
 
Weet je eigenlijk wel welke voedingsstoffen en gifstoffen er in je lichaam zitten?
Nee, jij wel?
Als ik dit alles zo lees weet niemand dat, maar ik ben benieuwd.

Ik snap dat NAC belangrijk gemaakt wordt vanwege de glutathion, alleen weet ik dat rauwe melk genoeg hiervan biedt. Niet een glaasje per dag inderdaad.

Waarom zo boos? Iedereen mag van mij aan de pillen, alleen lijkt het me wel zaak om andere oplossingen ook aan te reiken. Toegankelijker en betaalbaarder voor iedereen.
NAC is al op de korrel bij de instanties dus zal spoedig uit de handel verdwijnen. Bestellen bij iHerb lijkt al niet meer mogelijk.

Duur en moeilijk willen doen--> NAC bestellen
Koeien staan nu nog gewoon in het land. Pak je kans.

Pillen zijn lichaamsvreemd en kunnen nog meer problemen veroorzaken.

Dat is mijn boodschap. Doe er je voordeel mee [wie dan ook, welke lezer dan ook].


Of ben je aan het trollen?

Nee.
 
Ik drink rauwe melk, al vele jaren. Dat is het punt niet. Het punt is jouw arrogantie dat je kunstmatige spike-eiwitten kunt wegeten. Dat kan je niet, dat kan niemand. We hebben dit al die tijd over het hoofd gezien. Maar hou jezelf vooral voor de gek, be my guest.

Mije
 
  • Leuk
Waarderingen: muis
Nou..toevallig weet ik vrij nauwkeurig welke belasting en tekorten mijn lijf heeft want ik ben dmv biokwantumfeedback helemaal doorgemeten. Ik blijf dus gewoon even aan de NAC omdat ik lactose slecht verdraag. Zo maar een voorbeeld..
 
Ik drink rauwe melk, al vele jaren. Dat is het punt niet. Het punt is jouw arrogantie dat je kunstmatige spike-eiwitten kunt wegeten. Dat kan je niet, dat kan niemand. We hebben dit al die tijd over het hoofd gezien. Maar hou jezelf vooral voor de gek, be my guest.

Mije
Waar lees jij dat ik zou denken en/of schrijven dat je kunstmatige spike-eiwitten kunt wegeten?
Ik weet dat dit niet kan.

Blijf kalm of word eens kalm en lees dan nog eens wat ik schrijf. --> NAC suppleren is overbodig daar rauwe melk het werk doet.

[Rauwe eieren en vlees overigens ook].
 
Nee, jij wel?
Als ik dit alles zo lees weet niemand dat, maar ik ben benieuwd.

Ik snap dat NAC belangrijk gemaakt wordt vanwege de glutathion, alleen weet ik dat rauwe melk genoeg hiervan biedt. Niet een glaasje per dag inderdaad.

Waarom zo boos? Iedereen mag van mij aan de pillen, alleen lijkt het me wel zaak om andere oplossingen ook aan te reiken. Toegankelijker en betaalbaarder voor iedereen.
NAC is al op de korrel bij de instanties dus zal spoedig uit de handel verdwijnen. Bestellen bij iHerb lijkt al niet meer mogelijk.

Duur en moeilijk willen doen--> NAC bestellen
Koeien staan nu nog gewoon in het land. Pak je kans.

Pillen zijn lichaamsvreemd en kunnen nog meer problemen veroorzaken.

Dat is mijn boodschap. Doe er je voordeel mee [wie dan ook, welke lezer dan ook].




Nee.
Binnenkort laat ik een bloedprik doen om daar achter te komen.
Vervuiling en genetische manipulatie en misschien nog meer factoren verzwakken ons in alle opzichten.
Dus ook via voeding. Voeding alleen is niet de oplossing. We staan niet 1-0, 10 of 100-0 achter.
 
Nou..toevallig weet ik vrij nauwkeurig welke belasting en tekorten mijn lijf heeft want ik ben dmv biokwantumfeedback helemaal doorgemeten. Ik blijf dus gewoon even aan de NAC omdat ik lactose slecht verdraag. Zo maar een voorbeeld..
Dat zou kunnen, maar een enkel geval met een tekort geldt toch niet voor de gehele bevolking? Iedereen maakt zijn eigen keuzes en iedereen heeft zijn eigen gebreken/tekorten waaraan hij moet werken.

Overigens is het aantonen van gebreken onderhevig aan een norm voor wanneer iets voldoende of een tekort is. Subjectieve materie dus. Dat is alleen al te zien in de verschillende ADH voor vitamines en mineralen in verschillende landen.

Lactose intolerantie hoeft je overigens niet weg te houden van rauwe melk. Die intolerantie is vaak aangepraat en kan vaak omzeild worden door melk van de juiste grasgevoerde koeien dan wel geitenmelk of schapenmelk.

Maar zoals gezegd en dan nog maar eens: wil je NAC slikken dan heb ik daar geen moeite mee. Grappig om te zien hoe men zich aangevallen voelt.
 
Binnenkort laat ik een bloedprik doen om daar achter te komen.
Vervuiling en genetische manipulatie en misschien nog meer factoren verzwakken ons in alle opzichten.
Dus ook via voeding. Voeding alleen is niet de oplossing. We staan niet 1-0, 10 of 100-0 achter.
Zie hierboven. Wie bepaalde de norm wanneer iets een tekort is?

Het staat hier bol van angst voor een tekort, voor ongezondheid, wat met pillen goed zou komen. Wonderlijk om te zien hoe de farmaceutische industrie zijn klandizie zo goed geindoctrineerd en gehypnotiseerd heeft.
 
Zie hierboven. Wie bepaalde de norm wanneer iets een tekort is?

Het staat hier bol van angst voor een tekort, voor ongezondheid, wat met pillen goed zou komen. Wonderlijk om te zien hoe de farmaceutische industrie zijn klandizie zo goed geindoctrineerd en gehypnotiseerd heeft.
Grappig om te zien hoe jij valse conclusies trekt.

Mike
 
Wie zegt er hier dat we ergens bang voor zijn?
We doen onderzoek naar gezondheid en ziekte via voeding en of medicijnen en of supplementen.
 
Hoe zit het met schimmels? die hebben dacht ik ook geen eigen stofwisseling maar zijn wel aan te tonen. en zeeeer hardnekkig.
Heb juist de uitslag van ontl. binnen, mijn candida is nog steeds aanwezig. kom er later op terug via Poliepen. Heb afspraak woensdag om alles te bespreken.
 
Schimmels zijn veelal geen probleem voor iemands gezondheid, een verminderde weerstand wel.
Candida is geen probleem maar een oplossing van het lichaam voor een onderliggend probleem.
Hoe zit het met schimmels? die hebben dacht ik ook geen eigen stofwisseling maar zijn wel aan te tonen. en zeeeer hardnekkig.
Heb juist de uitslag van ontl. binnen, mijn candida is nog steeds aanwezig. kom er later op terug via Poliepen. Heb afspraak woensdag om alles te bespreken.
 
Nee, niet op dit moment. Ga naar de laatste pagina van topic Ivermectine en werk terug net zo lang tot je actuele links ziet geplaatst door Johnny van de winkels van Daisy. Vooralsnog werken deze wel.

Mike
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
500.935
Leden
8.632
Nieuwste lid
Pinjo
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan