Corona - opkomst en ondergang van een knutselvirus

Ik ben er de 13e ook bij. De uitnodiging verand in dotcom radio als ik er op klik. Mijn telefoon vind dat vast grappig 🤣

Complotdenker
 
Is er iemand die 13 augustus onderweg naar Papendrecht in de buurt van Den Haag komt?
 
Dankjewel voor je aanbod, Spal. :) Ik zal er graag gebruik van maken; eerst nog een manier vinden om bij de A2 te komen. Ik houd je op de hoogte !
Hoi Spal, ik heb nog geen manier gevonden om bij de A2 te komen. Jammer genoeg zal ik dus niet kunnen komen. Ik wens jou en alle andere deelnemers een inspirerende bijeenkomst !
hilde
 
Hoi Spal, ik heb nog geen manier gevonden om bij de A2 te komen. Jammer genoeg zal ik dus niet kunnen komen. Ik wens jou en alle andere deelnemers een inspirerende bijeenkomst !
hilde

Dank je Hilde voor je bericht. Spijtig dat het niet wil lukken om langs de A2 te geraken.
 
Kan iemand een samenvatting schrijven na de lezing? Ik heb wat tegenslagen en kan er niet bij zijn 😣 Had me er zo op verheugd ☹️
 
Bijgevoegde pdf van Co en Lia, organisatoren van de lezing in Midwoud op 15 augustus (er zijn nog plaatsen!) en de mensen achter de site Voeding is gezondheid, zegt alles wel zo'n beetje. Je moet er echter bij zijn, want bij elke lezing (en ik heb er inmiddels veel gegeven) gaat het dak er iedere keer af!

Mike
 

Bijlagen

  • lezing Ivermectine.pdf
    49,8 KB · Weergaven: 35
Papendrecht zit volgens mij vol. Of je moet Bastiaan lief aankijken, Foolproof hier op het forum.

Mike
 
Mike, ik was er vandaag bij. Het was weer geweldig en ik heb er weer veel van opgestoken. Heel hartelijk dank hiervoor.
Daarna ben ik nog naar mijn vader gegaan en toen ik eindelijk thuis kwam, was er een pakje van AliExpress met 10 doosjes ivectermine. Ik heb er nu 20 en 10 volgen er nog van Roli.

Dorothé
 
Mensen vanuit regio Zaanstad kunnen evt meerijden naar Midwoud de 15de😊👍🏻
Nog 3 mensen eigenlijk. Want er mogen er maar 4 in een Audi Quattro uiteraard 🤣
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.172
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan