Corona - opkomst en ondergang van een knutselvirus

Ik denk dat FFF bedoelt dat we bang zijn gemaakt voor microben om medicijnen te kunnen verkopen. Zal wel iets niet helemaal goed gegaan zijn met autocorrect of zo.

Mike
 
Dus IVM/AVM en S-Acetyl-L-Glutathion is de optimale combi?
 
Beste forumleden en -lezers,

De registratie van mijn lezing in Midwoud op 17 augustus 2021 Is vanaf vandaag via onderstaande link te downloaden en beluisteren:


Ik geef deze lezing niet meer, dus je zult het met deze opname moeten doen. Gelukkig was ik die zondagmiddag flink op dreef! Vanaf nu doe ik uitsluitend nog lezingen met organisatoren die lak hebben aan de maatregelen. Deze lezingen zullen gaan over waarom we dit als mensheid moeten doormaken, wie [ZE] zijn die ons dit aandoen en wat ons nog te wachten staat zodat wij beter voorbereid kunnen zijn, vooral mentaal en spiritueel.

Mike
Komt het deel met de vragen ook online?
 
Geen idee. Wat ik wel weet is dat glutathion slikken zinloos is omdat dit noeg verwerkt wordt door het luchaam, daarom moet je de voorloper (NAC) slikken want dan maakt het lichaam zelf glutathion aan.

Mike
 
 
When it comes to boosting glutathione status, a nutrient-dense diet rich in traditional foods is the best adjunct to dietary and lifestyle strategies aimed at increasing the metabolic rate


Ipv dure NAC pillen [die ook nog eens moeilijk verkrijgbaar worden wegens bemoeienis van diverse instanties] is rauwe melk de oplossing.

de grote hoeveelheid glutathion in RAUWE melk en kefir

 
Ja 👍 leuk! Ik ga ff zoeken hoe ik ons kan opgeven etc. Staat hier vast ergens al.
 
Potjes dure pillen zorgen voor onbalans.

Rauwe melk kost amper wat en levert alles wat je nodig hebt:
 
Aha, we hebben er weer 1 die arrogant genoeg is om te denken dat het met voeding alleen op te lossen. Lees deze post nog maar eens terug.

Mike
 
Potjes dure pillen zorgen voor onbalans.

Rauwe melk kost amper wat en levert alles wat je nodig hebt:
Is 32 cent per pil duur?
 
Aha, we hebben er weer 1 die arrogant genoeg is om te denken dat het met voeding alleen op te lossen. Lees deze post nog maar eens terug.

Mike
Waar lees je dat?

Ik zal het gelijk maar even makkelijk maken: NAC is een overbodig supplement daar rauwe melk afdoende is als je glutation benodigt als anti oxidant bij gebruik van IVM.
Ik stel dus nergens dat 'het" [wat eigenlijk?] alleen met voeding op te lossen is.

Dure pillen --> be my guest!

Dank voor de sjieke post. Goede toonzetting. Chapeau.

Is 32 cent per pil duur?

Ja, wel als ze overbodig zijn.
 
Laatst bewerkt:

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
500.920
Leden
8.632
Nieuwste lid
Pinjo
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan