Corona - opkomst en ondergang van een knutselvirus

fatsnotbad

Administrator
Forumleiding
Beste forumleden en -lezers,

Ik moet de overheid bedanken dat ze zo aardig zijn geweest om de 'versoepelingen' zo te plannen dat deze vallen in mijn zomervakantieperiode. Dit geeft mij de gelegenheid om mijn nieuwste inzichten omtrent spike-eiwitten en Ivermectine in heel Nederland kenbaar te maken zonder dat er rekening gehouden moet worden met de groepsgrootte. Wellicht hebben jullie al e.e.a. meegekregen, want het gonst in heel Nederland, het dak gaat er af bij mijn lezingen! Deze info is dan ook uiterst revolutionair en explosief.

Waarom heb ik niet eerder opgeroepen tot deelname aan deze lezingen in het land, juist bij mijn eigen forumleden? Simpel, ik heb een beroep gedaan op oude, vertrouwde connecties uit het verleden, uit de tijd dat ik 2-3 per week lezingen gaf in het land, en hen de gelegenheid gegeven om vooral mensen uit hun eigen netwerk uit te nodigen. Dat blijkt tot nu toe geen enkel probleem te zijn, want het is steevast volle bak en sommigen hebben al extra lezingen georganiseerd omdat ze anders te veel mensen teleur moeten stellen!

Maar een oude connectie die wel betrokken is bij dit forum moeten we natuurlijk niet over het hoofd zien en dat is Marjan (Melkmeisje), bij wie we nu tot twee keer toe een zeer geslaagde Forum Dag hebben gehouden, compleet met BBQ. In haar ruimte zal op zaterdag 7 augustus ook een lezing van mij plaatsvinden, met als titel Corona - opkomst en ondergang van een knutselvirus. Dit is een unieke kans voor forumleden/lezers (en introducees) om deze lezing mee te kunnen maken. Ik ga er van uit dat jullie al wat verder zijn, dus bij jullie kan ik zelfs nog dieper op de materie in gaan! Geef je snel op en ik hoop je te zien en te spreken op 7 augustus!

Mike
 
Sorry, nog vergeten de pdf met de uitnodiging aan mijn post te hangen. Hier staat alle relevante info in. Zie jullie op 7 augustus!

Mike
 

Bijlagen

  • LEZING_BEUSICHEM.pdf
    9,3 MB · Weergaven: 71
Op voorhand kan ik niet zeggen ivm vakantie of ik kan maar wil er graag bij zijn. Al zou het alleen al voor de verbinding zijn.
En ik wil ook tegen iedereen die ook maar enigszins twijfelt om aanwezig te zijn zeggen "gewoon gaan! "
Maak er anders een leuk dagje van want ik reed voorbij Buren en dat plaatsje lijkt me ook de moeite van een bezoekje waard.

De energie van de groep die ik heb mogen ervaren en Mike`s kennis tijdens de lezing in Epe was geweldig
 
Ik wil graag komen, maar heb geen vervoer. Zou ik met iemand kunnen meerijden ? Ik woon dicht bij Eindhoven.
 
Is er nog een oplossing voor Hilde? kan zij met iemand meerijden vanuit Eindhoven?

Mike
 
Had er graag bij willen zijn. Maar moet werken en in vakantietijd bij de post kun je niet zomaar vrij nemen op korte termijn.😒
 
Ik wil graag komen, maar heb geen vervoer. Zou ik met iemand kunnen meerijden ? Ik woon dicht bij Eindhoven.

Ik rijd vanuit het zuiden via Eindhoven naar Culemborg.
Is er een mogelijkheid dat je ergens langs de A2 kan staan zodat je bij mij in de auto kan springen?
 
Ik rijd vanuit het zuiden via Eindhoven naar Culemborg.
Is er een mogelijkheid dat je ergens langs de A2 kan staan zodat je bij mij in de auto kan springen?
Dankjewel voor je aanbod, Spal. :) Ik zal er graag gebruik van maken; eerst nog een manier vinden om bij de A2 te komen. Ik houd je op de hoogte !
 
Er is nog ruimte voor meer aanmeldingen, mensen. In bijgevoegde flyer vind je alle info die je nodig hebt voor de lezing van 7 augustus.

Mike
 

Bijlagen

  • LEZING_BEUSICHEM.pdf
    9,3 MB · Weergaven: 11
Op vrijdag 13 augustus geeft Mike de lezing bij mij in Papendrecht, mocht er iemand zijn die niet kan op de 7e, dan is er nog ruimte. Ik kan niet zo veel volk kwijt als Marijan maar 25-30moet toch wel lukken.
 
Laatst bewerkt:
Op vrijdag 12 augustus geeft Mike de lezing bij mij in Papendrecht, mocht er iemand zijn die niet kan op de 7e, dan is er nog ruimte. Ik kan niet zo veel volk kwijt als Marijan maar 25-30moet toch wel lukken.

Op welke dag is vrijdag 12 augustus dit jaar? 😉
 
Op vrijdag 12 augustus geeft Mike de lezing bij mij in Papendrecht, mocht er iemand zijn die niet kan op de 7e, dan is er nog ruimte. Ik kan niet zo veel volk kwijt als Marijan maar 25-30moet toch wel lukken.

Gossie, het komt nu wel erg dichtbij :)
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.873
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan