Chemtrails

Heel veel mensen om me heen lopen te hoesten en gister viel me op dat er na weken intensief sprayen nu een vieze mist hing. Ik proef het en prikt in mijn ogen.

Ik vraag me af met deze omstandigheden of buitensporten nog wel zo slim is.
 
Heel veel mensen om me heen lopen te hoesten en gister viel me op dat er na weken intensief sprayen nu een vieze mist hing. Ik proef het en prikt in mijn ogen.

Ik vraag me af met deze omstandigheden of buitensporten nog wel zo slim is.
Bij mij exact hetzelfde! Prikkende ogen maar ook 2 dagen benauwd gehad. Ben nog niet buiten geweest vandaag en nu nergens last van. Het komt hier nu met bakken uit de lucht.
 
Ik had gisteren wat prikkende ogen en ik dacht dat dit kwam door smartphone of laptop. Mijn scherm staat nooit heel fel overigens. Nu met deze berichten kan het ook ergens anders aan liggen dus.
 
Al jaren worden we vrijwel dagelijks besproeid. Diverse keren heb ik het KNMI erop aangeschreven. Een serieus antwoord krijg je nooit. Als het KNMI zg sluierbewolking aankondigt, weet je genoeg. Ook de politiek gaat hier volstrekt niet op in en ook zij ontkennen het fenomeen. Het is eigenlijk ongelofelijk dat we toch nog zo oud worden, dankzij een vrijwel onverwoestbaar immuunsysteem.
De grond wordt vergiftigd met pesticiden, ons eten zit vol enge E-stoffen en dat wordt normaal gevonden.
 
De laatste tijd behoorlijke rode , droge soms prikkelende ogen..vooral behoorlijk rood of ik veel gezopen heb .. loop er nu 2 weken mee.. heb druppels gehaald voor rode ogen sinds 2 dagen "Similasan" maar tot nu toe werkt dat (nog) niet. Hier heb ik echt nog nooit last van gehad.. dus denk dat er een nieuw soort goedje bij de sprays zit.
 
De laatste tijd behoorlijke rode , droge soms prikkelende ogen..vooral behoorlijk rood of ik veel gezopen heb .. loop er nu 2 weken mee.. heb druppels gehaald voor rode ogen sinds 2 dagen "Similasan" maar tot nu toe werkt dat (nog) niet. Hier heb ik echt nog nooit last van gehad.. dus denk dat er een nieuw soort goedje bij de sprays zit.
Bizarre!! Ik heb hetzelfde naast het benauwde gevoel als ik steeds buiten ben geweest. Zit ik binnen met luchtreiniger is er niks aan de hand, voel me prima! Ga ik naar buiten dan begint die ellende.
Toch maar mondkap in de buitenlucht gaan dragen🤣
 
Bizarre!! Ik heb hetzelfde naast het benauwde gevoel als ik steeds buiten ben geweest. Zit ik binnen met luchtreiniger is er niks aan de hand, voel me prima! Ga ik naar buiten dan begint die ellende.
Toch maar mondkap in de buitenlucht gaan dragen🤣
Ja, dat van buiten zijn rode geirriteerde ogen krijgen en benauwd voelen herken ik, en ook haaruitval! :oops:
Of zou dat aan mijn leeftijd liggen en zit ik nog een beetje in een ontkenningsfase? :unsure: ;)
Gezond eten alleen werkt bij mij niet meer om al die zooi in de lucht af te voeren.
Het is gewoon veel te veel zooi en stress momenteel.
Als ik mijn energiestromen op energetisch niveau open en op peil houdt, blijf ik mij lichamelijk aardig oké voelen en heb ik stukken minder last van bovenbeschreven klachten.
Dat vereist dan wel weer wat oefendiscipline, ongeveer een half uur per dag, en dat is dan gewoon maar even zo.
 
IMG_20211222_114824.jpgwat is dit voor iets raars? Nog nooit gezien dat een vliegtuig precies een patroon volgt waar geen 'wolkjes' zijn🤔
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.761
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan