Chemtrails

Is het sproeisel op? De lucht is al een paar dagen mooi blauw als de wolken even weg zijn.
 
  • Leuk
Waarderingen: Surv
Behoorlijk druk weer in de lucht met de wolkenstaarten van de vliegtuigen.:rolleyes:

Toeristenseizoen weer begonnen?
Al die voorraden producten en grondstoffen die overal 'out of order' zijn en weer aangevuld worden?
🤪
 
Behoorlijk druk weer in de lucht met de wolkenstaarten van de vliegtuigen.:rolleyes:

Toeristenseizoen weer begonnen?
Al die voorraden producten en grondstoffen die overal 'out of order' zijn en weer aangevuld worden?
🤪
Volg het nieuws, KLM en anderen vliegen met "lege" Vliegtuigen om slots te behouden
 
Behoorlijk druk weer in de lucht met de wolkenstaarten van de vliegtuigen.:rolleyes:

Toeristenseizoen weer begonnen?
Al die voorraden producten en grondstoffen die overal 'out of order' zijn en weer aangevuld worden?
🤪
Wij hebben hier (zuid westen) last van flinke ‘mist’.
Gister begon de dag met een prachtige lucht, heb lekker gewandeld en genoten vd natuur zonder benauwd gevoel maaaar einde vd dag begonnen ze weer te sprayen en nu de volgende ochtend ineens viezige mist met een smeer luchtje. Blijf ik toch liever binnen als het kan.
 
Wij hebben hier (zuid westen) last van flinke ‘mist’.
Gister begon de dag met een prachtige lucht, heb lekker gewandeld en genoten vd natuur zonder benauwd gevoel maaaar einde vd dag begonnen ze weer te sprayen en nu de volgende ochtend ineens viezige mist met een smeer luchtje. Blijf ik toch liever binnen als het kan.
Herkenbaar. Mist in het noorden, geen fris ruikende lucht terwijl ik vlakbij zee woon.

Mij houden ze niet binnen ;)
 
Ik wel als ik het er benauwd van krijg, is geen pretje. Ik moet helaas wel naar buiten straks om mijn kind op te halen maar ik beperk het wel.
Laatste twee dagen ben ik ook benauwd. Waarschijnlijk zit er weer meer aluminium in de lucht. Silicium inzetten maar en afwachten wat het doet. Zit in meerdere voeding, ook in celzout 11, en kruiden zoals brandnetel. Ik ben nog zoekende hierin.
 
Hier in Lot et Garonne / France al weken grijs, mist en motregen. Verleden week enkele dagen zeer koud, ook met mist en grijze hemel. Depressief weer. Tijd voor verandering.
 
Hier in Lot et Garonne / France al weken grijs, mist en motregen. Verleden week enkele dagen zeer koud, ook met mist en grijze hemel. Depressief weer. Tijd voor verandering.
Nu is het toch wel redelijk, voor de komende dagen is de verwachting ☀ met graadje of 5 vorst in de nacht.... Bij mij maar zal bij jou niet veel beter zijn 🤣🤣🤣
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.473
Berichten
502.376
Leden
8.633
Nieuwste lid
Tarabya
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan