Chemtrails

En dan gaat het ze nog steeds niet snel genoeg. Het ongedierte wil maar niet dood.
Klopt maar dat is omdat ze niet proberen, wacht maar straks krijgen de ongevaxten de schuld van de overbevolking 🤣🤣🤣
De gevaxten muteren alleen maar, vermenigvuldigen is er niet bij
 
De afgelopen weken is de lucht boven Den Haag geen dag streeploos geweest.
Waarschijnlijk wordt dat veroorzaakt door het aankomende griepseizoen.
Dat ze Rutte en consorten besproeien bizar, nu mag die van mij incl een groot deel van de slaapkamer de Chinese hoest krijgen, maar ze kunnen dat toch lokaal regelen, het kotshuis het Binnenhof de vergaderzalen gewoon ieder een kuub troep en klaar
 
En door menaen zosls jij die zich niet laten prikken!

Mike

Poeh, dit komt wel hard aan. Nu ik dit zo lees vind ik het toch best wel onverantwoord dat ik dat prikje niet gewoon even heb gehaald. Het is ook wel egoïstisch. Ik weet natuurlijk dondersgoed dat als ik geen prik heb gehad dat die van een ander dan niet werkt. Nu kan ik zomaar mijn gevaccineerde collega's die de hele dag zitten te niezen besmetten.
 
Niet bedoel je, het is je vergeven dese was wel heel vroeg 🤣🤣🤣🤣🤣
Geeeh en ik echt wekker gezet. Ontbijtje zat er al in. Ochtend gymnastiek in mijn yoga legging. En dan nog te laat.

Tis wel uur vroeger hier hè dan bij jullie🤪😂....
 
Geeeh en ik echt wekker gezet. Ontbijtje zat er al in. Ochtend gymnastiek in mijn yoga legging. En dan nog te laat.

Tis wel uur vroeger hier hè dan bij jullie🤪😂....
Ik was om 5:30 mn bed uit 🤣🤣🤣🤣 zonder wekker dus dat uur valt weg 😁
 
Deze maar even hier. Kan zomaar een broodje 🐵 zijn hoor. Ik kan er verder niets over vinden.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.685
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan