Chemtrails

Het ruikt buiten ook heel apart, ruik een soort petroleum achtige geur. Gister toen het heel helder was rook ik dit niet.
Ha dat komt door de wakkeren die nu met alternatieve energie stoken 😁

Anders sprayen ze ook wel denk ik maar dan zien we het niet als er een dichte grijze mistige laag in onze atmosfeer hangt.🙄
 
Ha dat komt door de wakkeren die nu met alternatieve energie stoken 😁

Anders sprayen ze ook wel denk ik maar dan zien we het niet als er een dichte grijze mistige laag in onze atmosfeer hangt.🙄
Nee gister was hier de lucht helderblauw dus er was zeker niet gesprayd.
 
Bekijk bijlage 6305wat is dit voor iets raars? Nog nooit gezien dat een vliegtuig precies een patroon volgt waar geen 'wolkjes' zijn🤔
Vaker gezien hier. De "donkere" versie gebruiken ze meestal bij zonsopkomst/ondergang/nacht. Heb zelfs eens een vliegtuig zien switchen van donder naar "wit". En ook vaker gezien dat als donker te veel opvalt, een volgende er dan een lijntje overheen trekt om het weg te poetsen.
 
Het ruikt buiten ook heel apart, ruik een soort petroleum achtige geur. Gister toen het heel helder was rook ik dit niet.

Vanmorgen was die petroleum geur er weer. Het ruikt hetzelfde als in de buurt van industriegebieden met raffinaderijen. Dat is wel vaker als er strepen in de lucht zijn, maar het lijkt nu erger dan "normaal".
 
Gisteren ontzettend veel strepen en later 'bewolking' in het noorden. Rook inderdaad anders dan anders, want het vroor maar de lucht was niet zuiver.
 
We hebben dit jaar geen witte kerst, maar een blauwe kerst zonder strepen in de lucht.

1640436330942.png
 
  • Leuk
Waarderingen: Surv
We hebben dit jaar geen witte kerst, maar een blauwe kerst zonder strepen in de lucht.

Bekijk bijlage 6386
De piloten zijn kennelijk ook kerst aan het vieren.
Maar valt mij dus ook op dat Schiphol open mag blijven dit keer en je ‘gewoon’ mag reizen. Terwijl de gevaarlijke omikronzin variant is meegenomen door reizigers. Toch mag je blijven reizen maar ik weet waarom. Dan kunnen ze blijven sprayen met chemtrails want als ze de vliegtuigen aan de grond laten en de schapen zien toch strepen in de lucht dan valt dat op! De allereerste lockdown in 2020 hadden we hele schone lucht, wekenlang. Toen dachten ze shit volgende keer pakken we dit anders aan want we moeten die insecten wel blijven besproeien.
 
Klopt met Trump waren de zomers mooi en warm, Biden is president en het is Kutweer, en inderdaad geen gekuch tijdens Trump vorig jaar
 
Jullie hadden het natuurlijk allang gemerkt. Tig vliegtuigbewegingen terwijl je je afvraagt waar 'al die vakantiegangers en reizigers' dan toch heen zouden moeten gaan.

Hier het antwoord. De EU heeft bepaald dat blablabla.

In heel Europa dreigen de komende maanden duizenden lege vliegtuigen rond te vliegen als Europa de regels voor de sector niet versoepelt. Door de omikronvariant van het coronavirus is het aantal boekingen sterk teruggelopen. Luchtvaartmaatschappijen zouden vluchten willen schrappen, maar dat gaat niet zomaar. Bij Brussels Airlines zouden daarom komende maanden tot 3.000 nutteloze vluchten moeten worden uitgevoerd.

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.614
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan