Chemtrails

En het KNMI maar volhouden dat dit normaal is. Ik heb ze diverse keren hierop aangesproken. De Tweede Slaapkamer is natuurlijk muisstil. Te druk met nuttige zaken.
Onze lucht en water worden vrijwel dagelijks vervuild met deze chemtrails. De boeren vergiftigen ons eten en de grond met pecticiden en de levensmiddelenindustrie voegt nog wat enge E-stoffen toe. Wat zijn mensen toch goed bezig, zeker zij die moord en brand schreeuwen over de opwarming van de aarde, die al meer dan 15 jaar maar niet wil komen. Het tegendeel, we stevenen af op een grand solar minimum.
Geloof vooral die corrupte MSM.
 
Mijn zus zag vandaag in de buurt van Leiden van die enge chemwebs.
Ik heb ze hier een jaar of 2 geleden ook weleens gezien. Vond het eng en tegelijkertijd ook fascinerend. Heel vreemd spul, sommig plukken maar een centimeter of 10, andere wel 20 à 30 meter lang. Die vormden hele vreemde figuren in de lucht. Hond kreeg toen een plukje in vacht en die moest ik er natuurlijk afhalen. Heb dit plukje in een plastic zakje bewaard. Raar spul, nog nooit eerder zoiets gezien.
Dit is wat ik toen zag, maar wel veel meer dan in het filmpje:
 
Mijn zus zag vandaag in de buurt van Leiden van die enge chemwebs.
Ik heb ze hier een jaar of 2 geleden ook weleens gezien. Vond het eng en tegelijkertijd ook fascinerend. Heel vreemd spul, sommig plukken maar een centimeter of 10, andere wel 20 à 30 meter lang. Die vormden hele vreemde figuren in de lucht. Hond kreeg toen een plukje in vacht en die moest ik er natuurlijk afhalen. Heb dit plukje in een plastic zakje bewaard. Raar spul, nog nooit eerder zoiets gezien.
Dit is wat ik toen zag, maar wel veel meer dan in het filmpje:

Dat zijn gewoon stukjes wolk :ROFLMAO:
 
Ik heb ze hier een jaar of 2 geleden ook weleens gezien. Vond het eng en tegelijkertijd ook fascinerend. Heel vreemd spul, sommig plukken maar een centimeter of 10, andere wel 20 à 30 meter lang. Die vormden hele vreemde figuren in de lucht. Hond kreeg toen een plukje in vacht en die moest ik er natuurlijk afhalen. Heb dit plukje in een plastic zakje bewaard. Raar spul, nog nooit eerder zoiets gezien.
Dit is wat ik toen zag, maar wel veel meer dan in het filmpje:

Huh dus dit was wat wij hier gisteren zagen. Twee van die witte flarden zagen we op heldere dag voorbij dwarrelen. En we waren al zo blij dat t een keer streeploos was in de lucht....

sandra
 
Ze hebben Portugal dus ook al gevonden die enge dingen :oops:
Ze hebben Portugal dus ook al gevonden die enge dingen :oops:
Jep gisteren dus voor t eerst gezien. Ontsnappen aan die meuk in de lucht is bijna niet te doen lijkt. Vlgs mij zit @henkie nog t beste🥳
 
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.469
Berichten
498.989
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan