Buitenaards leven

Deze vond ik op FB bij pagina Edwin Berfelo

https://m.youtube.com/watch?feature=youtu.be&v=a7AyFJflT-4
 
Dat zou maar zo kunnen. Destijds werd dit toegeschreven aan de vreselijke misvormingen die veroorzaakt werden door het gebruik van verarmd uranium door het Amerikaanse leger in Irak. Vandaar ook de islamitische zang.

Mike
 
Daarom zeg ik dat dit maar zo zou kunnen. Wij dachten daar destijds niet aan (2004) en kwamen niet verder dan verarmd uranium. Wie weet wat voor experimenten ze tijdens die oorlog hebben uitgevoerd.

Mike
 
In de comments zag ik staan: Harlequin Ichthyosis... Google daar eens op, dan zie je diverse afbeeldingen van baby's met die aandoening, maar deze is wel afwijkend, hier een scherpe afbeelding:



Kevin
 
Ik heb een paar jaar geleden weleens dat filmpje gezien met die Arabische teksten (de klanken van die taal gaan mij nog steeds door merg en been, maar dat terzijde). Toen stond er bij dat filmpje dat het een baby was met Harlekijn syndroom, maar met wat we nu weten zou het net zo goed een aliën kunnen zijn. Bijna niet menselijk meer.
 
Wat is dat steeds met die lichtjes in de lucht? Ik zie af en toe er iets over voorbij komen, maar heb me er nog niet in verdiept.



Kevin
 
de satellieten van Elon Musk, Starlink, alhoewel ik alleen nog filmpjes heb gezien dat die vele bolletjes netjes in rij naar boven gaan, hier ziet het er iets anders uit. Dus ik weet het niet
 
Ik zat net te eten toen dit voorbij kwam met die baby’s
Woorden schieten te kort en mn maag draait om
Te gruwelijk voor woorden
De tijd zal wel uitwijzen hoe de vork in de steel zit
Dit zou eens full blown in msm moeten komen ...
 
Even snel door dit topic gespit. Ik weet niet of er buitenaards leven is, ik denk het wel, het heelal is zo groot en er zijn zoveel mogelijkheden voor planeten die ook leven voort hebben gebracht. Of er ook levensvormen van andere planeten in staat zijn om de aarde te bezoeken weet ik niet. We hebben inmiddels wel allemaal en idee van hoe een "aliën" er ongeveer uit zou moeten zien, maar dat is wellicht door boeken en films zo gevormd.
Nu even naar het kwaad dat door sommigen mogelijk door aliëns wordt aangericht: Ik denk, net als Mike, dat de mens in wezen goed is, nou ja, een enkele uitzondering daar gelaten, er zijn er met een aangeboren kwaadaardige afwijking in de geest. Ik denk echter dat mensen minder van hun goede kant laten zien als ze onderdrukt of overheerst worden, om te beginne door zo'n enkele ziekeling en als gevolg daarvan door de volgers van die ziekelingen. Hitler wist heel goed hoe dat moest en had dan ook vele volgelingen. Minder extreem, maar mogelijk even schadelijk zijn de spychopatische manipulators van vandaag de dag samen met de opportunisten, narcisten, egoïsten enzovoort. Dergelijke "mensen" die dus een essentieel wezenskenmerk van het mens-zijn missen zijn net zo goed in staat grote schade aan te richten en maken misbruik van grote groepen mensen die helaas over onvoldoende intelligentie en inzicht beschikken om zelf te ontdekken wat waarheid is en wat bedrog is.
Moge liefde je leidraad zijn op je ontdekkingsreis.
 
https://www.orpha.net/consor/cgi-bin/Disease_Search.php?lng=NL&data_id=2139&MISSING%20CONTENT=Harlequin-ichthyosis&title=Harlequin-ichthyosis&search=Disease_Search_Simple

Mijn idee hierover is dat "men" kan gaan knutselen in een lab met DNA en/of genen, gewoon om te zien wat er gebeurt.
We weten immers niet wat de mogelijkheden tegenwoordig zijn in een Lab.
Om de een of andere reden geloof ik niet dat zo,n misvorming spontaan kan gebeuren.
 
De natuur zelf knutselt dat het een lieve lust is. Dat levert bij regelmaat iets op dat geen overlevingskans heeft. Heet het dat wel en plant het zich goed voort, dan is er een nieuwe soort.
 
Oke, planten veranderen, maar gaat dat in 1 seizoen of langzamerhand?
En een baby in 1 keer?
 
Er hoeft maar een genfout in het samensmelten van de eicel en de zaadcel te gebeuren en jet hebt het al. Ik zou met dit soort dingen eerder op zoek gaan naar factoren die dit soort fouten in de hand werken, mogelijkheden genoeg: bepaalde chemie waaronder medicijnen, radio-actieve straling, wie weet 5G, hoogspanningsmasten, enzovoort, zooi genoeg om delicate processen in de war te sturen.
Een voorbeeld uit het verleden is bijvoorbeeld softenon:
https://dekennisvannu.nl/site/artikel/Zestig-jaar-geleden-begon-de-nachtmerrie-van-elke-zwangere-vrouw/9370
 
Ik was zwanger in het jaar 1960 en 9 maanden lang kotsmisselijk. Had zomaar gekund dat ik zo,n pilletje had geslikt.Ik was toen ook zeker niet zo critisch als nu, je kunt beter zeggen naief en onschuldig.
 
Wat ik mij afvraag is stel je nu eens voor dat deze baby’s genetische experimenten zijn hoe gruwelijk ook, hoe zit het dan met de vrouwen die moeten baren ?
Dat kan niet anders als dat die daar zeer zwaar geestelijk onder lijden en dan nog maar de vraag een menselijk lichaam kan zomaar het experiment beïnvloeden mbt. De uitkomst dus is het dan aannemelijk dat het baren ook kunstmatig gaat ?
Je zou het haast hopen, maar het zou me zeker niet verbazen.
Kan iemand daar iets zinnigs over zeggen.

Deze beelden zouden eigenlijk het reguliere nieuws moeten halen mbt mengele en de experimenten die ooit zijn uitgevoerd en dan de link leggen met alle chemicaliën ed die we binnen krijgen en zo z’n effecten heeft op kinderen ... naar mijn overtuiging is dat een bijdrage van de explosie van transgender kinderen
Kunnen we ‘complottheorieën’ weer koppelen aan de realiteit van alle dag die zoveel kinderen treft.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.473
Berichten
502.086
Leden
8.633
Nieuwste lid
Tarabya
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan