Buitenaards leven

In jezelf zit je eigen god. Het bouwwerk van intelligente creatie en dus transparantie.



God is een menselijke creatie. Een product van de rechter hersenhelft.
God is een geloof, een veronderstelling, een aanname en toch wordt dit als een wetenschap gehanteerd. En zie daar het product van de machthebbers.

Ik heb dit nu meerdere keren voorbij zien komen en kan dit niet laten passeren. Binc, ik weet dat je het goed bedoelt, maar met deze uitspraken bega je m.i. een ernstige en cruciale denkfout. Ik kom dit vaker tegen, ook door anderen gezegd en geschreven. 'God is man-made' en zo.

De gedachte dat jij je eigen God bent is een satanische omkering. God bestaat, daarover is de mensheid het van het begin af aan eens. Het is geen 'creatie van de rechterhersenhelft', wat er allemaal op deze aarde groeit en bloeit kan niet het gevolg zijn van toeval en ook niet van onze scheppingskracht. Hoe verklaar je dan hoe wijzelf weer tot stand zijn gekomen? Kortom, er is een Hogere Macht, een Schepper. Het alternatief is geloven in de Big Bang, een zielloos universum en creatie als zinloos 'toeval'.

Wij mensen horen ons ondergeschikt te maken aan deze Hogere Macht, voor het gemak maar God genoemd, omdat wij slechts met een deelbewustzijn kunnen bestaan. Wij zijn dienend aan het algehele bewustzijn, het Al, en het is bescheidenheid die ons siert. Hanteren wij de illusie dat wij het zijn die de scheppende kracht is van alle leven op aarde, dan vervallen wij in grenzeloze arrogantie, machtswellust en grootheidswaanzin. Precies wat de Luciferiaanse machthebbers willen, zij noemen dit 'verlichting'.

Het is dus niet het concept van God dat door de machthebbers tegen ons wordt gebruikt, maar een omgekeerde INTERPRETATIE hiervan. Dit doet echter niets af aan het oorspronkelijke concept van een Schepper. Je haalt dus twee dingen door elkaar. God bestaat, maar het beeld van God en van de mens dat ons wordt voorgeschoteld klopt niet. Een groot verschil t.o.v. hoe jij het beschrijft.

Misschien is de beste manier om mijn punt duidelijk te maken wel het volgende korte filmpje van SGT Report:



Mike
 
Wellicht omschrijf ik het dan verkeerd. Maar het ging in dit topic over iets wat niet menselijk is. In mijn beleving is de satanische agenda niet menselijk.

Voor wat betreft bescheidenheid, dat ben ik met je eens. In mijn beleving komt dat op hetzelfde neer als rustige doelmatigheid.

Ik snap dat je zegt dat het beeld van God niet klopt zoals deze word voorgeschoteld. Daarom had ik het ook over het feit dat er misbruik van word gemaakt. Dit laatste is de fictie, de aanname zoals het beeld tegenwoordig is van God. Dat het geloof ervan misbruikt word en mensen dit als waarheid AANNEMEN omdat er een ander beeld van geloof gepresenteerd word.
 
Ik heb me al een tijdje niet echt meer gemeld, alleen wat oppervlakkigere dingen gemeld. Dit omdat ik helaas vind dat er veel geschreven wordt in een aanname dat dat de waarheid is. Het is geen kritiek, maar het schrikt mij een beetje af.

Wat ikzelf even wil melden is dat het aspect GOD zeer mooi verwoord wordt en op spirituele wijze behandeld wordt door Bruce lipton. Ook David Icke gaat uit van een spirituele benadering van GOD, iets waarvan wij een deel zijn.

Even een vraagje aan Mike;
Een hele tijd geleden hadden we het over Jezus en je gaf aan dat het een mythologische figuur is die nooit echt bestaan heeft. Heb je die mening nog steeds of zie je het nu anders?
In de bijbel wordt hij genoemd als de verlosser. iemand die tegen de cabal vocht. Mythologisch of niet?

Dorothé
 
Inmiddels tijd gehad om dit filmpje te kijken. Daarstraks was ik onderweg.

Het komt overeen met wat ik bedoel. Alleen gaat het er niet om jezelf als een god te zien en arrogant te worden. Waar het in mijn beleving om gaat is dat elk mens het recht heeft om te kiezen wat ie wel of niet wil geloven vanuit een innerlijke kracht. Jij omschrijft het misschien als een positieve kracht. Je kan er elke naam aan geven die je wilt. Intuitie, wijsheid, intelligentie, maakt niet uit. Wat ik daarmee wil zeggen is dat God zoals deze nu opgedrongen word naast onze huidige machthebbers een opgelegde waarheid moet zijn. Tegenwoordig lijkt het niet meer mogelijk dat mensen zelf keuzes mogen maken vanuit die innerlijke kracht. Waarom zou je deze kracht geen naam mogen geven? Waarom zou je dit niet mogen zien als een god in jezelf die beschikt over de vrijheid om een keuze te maken die gebaseerd is op eigen waarheid. Niet om te gebruiken als arrogantie. Maar als een allesomvattende intelligentie. Waar haalt de mens de arrogantie vandaan die de oerkracht van zuivere Intelligentie als een product ziet welke alleen door kerkleiders onderwezen mag worden?

Tegenwoordig lijkt het wel of kiezen een schande is en datgene wat opgelegd word een luxe is en de allesomvattende waarheid. Laat ik het zo zeggen, de god in een mens bepaalt zelf de richting die hij wil kiezen, maakt zelf keuzes en waarheid zonder tussenkomst van een satanische agenda.

Ik zei al dat ik het wellicht niet goed omschreven heb. Maar wellicht sluit dit dan enigszins aan op het bericht van Dorothé, een waarheid creëer je zelf. Zonder tussenkomst van politiek of zelf gecreëerde kerkelijke wetten zoals deze nu gepresenteerd word.
 
Maar wellicht sluit dit dan enigszins aan op het bericht van Dorothé, een waarheid creëer je zelf

Ik denk dat ik echter iets anders wil zeggen. Hier wordt teveel ervan uitgegaan dat de waarheid in het midden ligt. Dwz. iedereen denkt de waarheid te weten, zijn eigen gecreëerde waarheid. Maar dit is niet zo. De waarheid ligt niet in het midden, er bestaat wel degelijk een echte waarheid. Dus het is zeker goed als we hier brainstormen, maar we moeten opletten om iets wat niet geverifieerd is als een waarheid neer te zetten. Het is natuurlijk ondoenlijk om alles uit te zoeken. Maar iets vermoeden is iets anders als een feit mededelen.

Dorothé

 
Dan bedoel ik iets anders Dorothe.
Ik heb het over dat die satanisten al die wetten, stellingen en meningen als waarheid aannemen en dat hun van mening zijn dat anderen die waarheid ook aan moeten nemen. En daarbij gebruiken ze zelfs dwang.
De vrijheid om een andere waarheid of geloof te mogen hebben vanuit jezelf is bij wet verboden lijkt het wel.

Maar dit gaat nu al niet meer over iets buitenaards heb ik het idee.
Persoonlijk denk ik ook dat dit niet zo is. Maar goed, dat had ik al aangegeven en is dan toch mijn waarheid. Ik weet niet wat je exact bedoeld met dat er maar 1 absolute waarheid bestaat? In mijn beleving kan dat niet en bepaald elk individu zijn eigen waarheid. Maar misschien snap ik je gewoon niet.
 
Ter verduidelijking. Wat ik bedoel met eigen waarheid is het creëren van je eigen realiteit. Zo kan men ook een nieuwe realiteit maken. Een visie.
 
Vanuit de psychologie gezien, bestaat er geen absolute waarheid want wat je gelooft hangt af van datgene wat je weet als gevolg van opvoeding, omgeving, onderwijs, context etc...alles om je heen.
Bv. Een spin is niet eng, maar alleen in de beleving van iemand kan die eng zijn. Iemand anders vindt een spin interessant.
Maar er zijn wel absolute waarheden. Ik heb het dan niet over de wetenschap, want dat is ook weer een bepaalde manier van hoe je dingen onderzoekt en wat je hypothese is, waaraan het getoetst wordt etc. en vaak vindt er fraude van data plaats. Wat bedoel ik dan wel? Tja, hier gaat het over iets wat we niet kunnen controleren, maar wat via de wetten der natuur zijn bevestiging vindt. De natuur is gewoon een leerschool en hiermee dus ook de kwantummechanica, fractale wiskunde etc.
Bv. GOD. Of we zien het als een intelligentie waarvan wij allen een deeltje zijn. Alles valt op zijn plaatst, alles correspondeert met elkaar, alles werkt met elkaar, cellen, bloed, dna/rna, omgeving, cirkel van leven en ga zo maar door. Te lang om hierover uit te wijden.
Of we verwerpen dit en zijn agnostisch of volgen de leer van de duivel. Dus geen Gods-vonk maar alles gebaseerd op toeval en wij maken de wereld en wij zijn GOD. Hier is geen tussenboodschap.

Ik hang de eerste boodschap aan dat wij allen een GODS-vonkje zijn.

Dorothé
 
Ik denk niet dat wij God zijn.
Dat gaat te ver.
Maar idd. Een vonk kan wel. Wellicht is die vonk wel de allesomvattende kracht van binnen.

Maar dat zegt nog niks over de titel van dit topic over buitenaards. En dat alles wat er gebeurt niet menselijk is.

Dat er niet menselijke mensen rond lopen daar kan ik in mee gaan. Zij zijn alle realiteit verloren.
Ik denk dat het toch ook te maken heeft met al die technologie waar ze over beschikken in combinatie met opgelegde dogma’s. Als je die film van 5G hebt bekeken waarin ook verteld word dat het militaire technologie is, welke werkt als wapen tegen de mens, is het niet raar dat mensen nog meer gevoel voor realiteit verliezen. En het is natuurlijk niet alleen 5G maar ook alle andere technologie zoals slimme meters en zendmasten.
 
Mijn reactie heeft id. niets met het thema buitenaards te doen.

Wat ik alleen wilde zeggen is dat er vaak zaken hier en in andere topics neer gezet worden als een feit terwijl ze een aanname zijn.
Waarschijnlijk doen wij dit allemaal wel en dit houdt een forum ook levendig. Als niemand iets schreef was het ook een saaie boel.

Maar soms wordt er gereageerd en heb ik het gevoel dat degene alleen maar een duit in het zakje wil doen.

Dorothé
 
Bedoel je zoals eerder deze week met die reep chocola? Waar jij verbaasd over was dat dit per definitie al als slecht werd verondersteld?
 
Och, het is niet een bepaald thema. Ik heb soms het gevoel dat dingen een beetje 'overgewaardeerd' worden en dat meningen neergezet worden alleen om een mening weer te geven.

Maar misschien is er nu genoeg over gezegd. Ik wilde het alleen maar even aanstippen en er geen hele lange discussie aan wijden.
Dus, ....that's it.

Dorothé
 
Jammer om te horen.
Wat zou je anders willen zien dan?
Ik heb wel het idee dat er veel feiten geplaatst worden. Maar de laatste tijd ook vaak Twitter berichten en daarin staan ook meningen.
 
Ik vind alle bijdrages van Mike zeer veel bijdragen.
Mike's bijdragen zet ik nooit onder een duit in het zakje willen doen.

Ik vind alleen dat wijzelf als forumleden misschien wat vaak denken dat we de waarheid zeggen. Bij Mike heb ik het gevoel dat hij een bullshitradar heeft (zoals hij zelf zegt).
Natuurlijk is het geweldig als we ideeën aandragen, antwoorden proberen te geven op vraagstellingen, meedoen in de discussie van het forum. Zo steekt een forum in elkaar. Maar ah, misschien is het mijn eigen idee maar dat ik iets vind en dat ik dat gewoon even wilde zeggen.

Dorothé
 
Misschien is me alles een beetje te veel en kan ik alle info niet zo aan. Ik merk dat ik soms geeneens zin heb om reacties te lezen, alleen als ik weet dat ze juist zijn.
Ik ben op het moment ook mijn eigen leven aan het opruimen, minimalisme, wil het overzicht bewaren.
Dus, het zal wel weer loslopen...

Dorothé
 
Ik doelde niet op het feit dat Mike besloten had om alleen de focus op Twitter te leggen. We plaatsen allemaal Twitter berichten. Dus dat even ophelderen dat dit absoluut niet het geval is.

Volgens mij is het zo dat diezelfde bullshit radar er wat van zegt als iemand naast de waarheid zit. Althans, dat is wel mijn ervaring en wat ik gelezen heb.

Maar initiatief ligt ook bij de leden zelf. Ik denk ook dat iedereen zoveel mogelijk informatie wil delen die als belangrijk gezien word. Er gebeurt erg veel momenteel en is ook niet altijd bij te houden. En niet iedereen is ook perfect in het bepalen van de waarheid of wat nu wel of niet juist is maar iedereen doet wel zijn best.
Wellicht dat dit er ook mee te maken heeft en niet zozeer alleen ligt aan het feit dat jij geen zin hebt om te reageren.
 
In truth, NASA is a fraudulent “science” organization that has, for four decades, pushed the false narrative that there is no life on Mars. The cover-up has been well coordinated and aggressively enforced. And since it’s impossible for private citizens to visit Mars and see for themselves, it’s difficult for anyone to prove that NASA has been lying all these years.

But now new evidence is surfacing that NASA has been blatantly lying all along… not just about microbial life on Mars but even about the existence of a Martian atmosphere that could support life.

https://www.naturalnews.com/2019-10-16-life-on-mars-in-1976-nasa-banned-experiments-hide-science.html
 
Voor wie geen Gaia heeft, hierbij de afleveringen van Cosmic Disclosure:

Cosmic Disclosure Forever.

The testimony of Corey Goode has proven itself to be the most significant disclosure of the 21st century. This website was created in response to the censoring of Cosmic Disclosure episodes featuring Corey Goode by Gaia. This record must be held available to the awakening public by cosmic law, and the universe itself will stop at nothing to ensure this content remains available to seekers of the full truth. It is fortunate that Gaia has chosen to revoke this responsibility, for now this content may be made free to all, forever.

http://cosmicdisclosureforever.com/

Tim
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.499
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan