Buitenaards leven

Medusa

Well-known member
Ik denk dat we er niet aan ontkomen; een topic over buitenaards leven.
Mike Adams raakt er steeds meer van overtuigd dat alles wat er nu gebeurt op aarde wordt aangestuurd door buitenaardsen.
Ze proberen de aarde zo te beïnvloeden dat leven op aarde voor ons mensen onmogelijk wordt maar dat deze omstandigheden voor buitenaardsen juist perfect zijn. Ze willen de aarde niet vernietigen maar wel de mensen die erop leven.
Intrigerende zienswijze en verhaal, ben benieuwd wat jullie er van vinden:

My latest Oblivion Agenda lecture answers this question in great detail, all based on established science and chemistry. The short answer is that the life forms which would be able to live in this post-human Earth are not from Earth. Watch the full episode below, or see all the video lectures (with many more coming) at OblivionAgenda.com.

https://www.naturalnews.com/2019-09-27-reverse-engineering-the-goals-of-geoengineering-exobiologicals.html

 
Vind dit erg moeilijk om aan te nemen dat dit zo is.
Mijn beeld is dat wat er nu op aarde gebeurd door mensen zoals jij en ik in de hand word gewerkt met als doel kritische mensen uit te roeien, en mensen die meegaand zijn en voorstanders zijn mee te krijgen in hun snode plannetjes zodat er een nieuwe wereldbevolking ontstaat die gewillig en gehoorzaam zal zijn aan de machthebbers. Ik weet niet of ik dit zo goed omschrijf, maar dat een een beetje mijn beeld van wat er nu gebeurt.
 
Ik heb me in het verleden wel bezig gehouden met buitenaards leven maar eigenlijk weer naast me neer gelegd.
Door Q en nu Mike Adams begint het toch weer wat te leven bij mij. De gedachtengang van Adams is dat er zoveel kwaad is hier op aarde (denk aan kindermisbruik, satanische rituelen, maar ook 5G, chemtrails e.d) dat dit wel"buitenmenselijk" moet zijn.
Wellicht wordt de gehele globalistische agenda aangestuurd door iets van buitenaf. Zou zo maar kunnen....ik ga meer afleveringen van Oblivion Agenda bekijken en hoop dat e.e.a duidelijker voor me word.
 
Nou, enigszins ben ik het wel met je eens tot bepaalde hoogte. Niet dat ik denk dat er buitenaardse wezens zijn. Maar je hebt gelijk met alles wat er neer gezet word onmenselijk is, en idd meer lijkt op buitenaards, of onmenselijk. Ik denk alleen dat het doel is om mensen zo te maken dat ze weerloos worden en op die manier onder controle gehouden kunnen worden door de elite met een compleet gemanipuleerde wereldbevolking zonder bewustzijn van de ziel. In feite zou je dit als een soort buitenaards kunnen zien idd. Leven zonder ziel.
 
Ik had nooit gedacht dat ik dit zou zeggen en ben er in de QAnon-topic ook al een paar keer over begonnen, maar ik sta meer dan ooit open voor de mogelijkheid dat we hier met een niet-menselijke soort te maken hebben of met zgn. 'humanoids', die zichzelf gekruist hebben met mensen of bezit van ze weten te nemen. Linda Paris (McAllister TV) heeft het de hele tijd over 'vril lizards', zie vanaf dit punt tot aan het eind:

&feature=youtu.be&t=1387

Ik ga dus met Mike Adams mee. Kinderen terroriseren, sodomiseren en martelen, zodat hun bijnieren zich helemaal vullen met adrenaline en dan hun bloed drinken, pijnappelklieren eten, dat is NIET menselijk! Ik kan nog bevatten dat pedofilie een zieke menselijke uitwas is, maar dit?!

Oude culturen beelden ze ook niet af als mensen, maar als hybride wezens of als slangen, hagedissen of draken. Het bijbelverhaal van de Grote Zondvloed leert ons dat de aarde destijds geregeerd werd door hen en dat ze bijna alle levende wezens genetisch gemanipuleerd hadden en gekruist met elkaar. Daarom laadde Noah de overgebleven pure soorten in zijn ark om na de zondvloed opnieuw te kunnen beginnen. Op deze aardbol is al 6000 jaar iets heel vreemds aan de hand en het is niet te verklaren puur vanuit menselijk gedrag!

Mike Adams loopt ook tegen mensen aan die zeggen dat als ze de atmosfeer verpesten met chemtrails, radioactieve straling en andere vormen van vervuiling ze ook hun eigen leefomgeving verpesten. Is dat zo? Dat zou alleen maar waar zijn als we het over mensen hebben. Wat als deze atmosfeer juist bevorderlijk is voor deze wezens? Kortom, de logica dicteert dat dit niet voor de volle 100% toe te schrijven is aan menselijke verdorvenheid, dit is veel groter en veel boosaardiger. Sterker nog, ik ben er inmiddels van overtuigd geraakt dat mensen van oorsprong eigenlijk heel aardige en vriendelijke wezens zijn en dat alleen mensen die genetisch verstoord zijn (afkomstig van een bloedlijn die vermengd is met HUN zaad) wreed en onmenselijk zijn. Zoals Joe M schrijft bovenaan zijn Twitter-pagina:



Because humans do not naturally exist in a state of conflict... it's always been [THEM].

Mike



 
Oke Mike, zoals je het beschrijft klinkt het logisch. Ervan uitgaande dat ik denk dat het wel mogelijk is dat er meerdere planeten zijn waar ook leven mogelijk is dan alleen de aarde. Vanuit deze filosofie zou je ervan uit kunnen gaan dat elders een meer intelligentere kracht bestaat die in staat is tot creatie van iets satanisch. Een nieuwe levenskracht die op het moment dat een eicel word bevrucht door een zaadcel, met het DNA van satanische genen van man en vrouw (iets buitenaards) een heel ander soort mens zou kunnen creëren dan een vriendelijk mens.

Wellicht dat er dan hierdoor inderdaad een ander soort leven word gemanipuleerd door onze elite. Maar met welk doel?
 
Wellicht dat er dan hierdoor inderdaad een ander soort leven word gemanipuleerd door onze elite. Maar met welk doel?

Het doel is volgens mij om al het leven op aarde uit te roeien en de leefomstandigheden zo te maken dat zij er juist wel kunnen leven...
 
Voor mensen die ook interesse hebben in de serie "the oblivion agenda" van Mike Adams is hier deel 1, de introductie.
Beetje een verhaal voor mensen die nog niet weten wat er gaande is op deze wereld.

https://oblivionagenda.com/2019-09-16-oblivion-agenda-episode-1-introduction.html

Deel 2 gaat over hoe het ideale leefklimaat voor mensen behoort te zijn en hoe hier nu mee gerommeld dreigt te worden.
Voor al het leven op aarde is fotosynthese van planten een vereiste.
Wat hebben we nodig voor fotosynthese?
-zon
-CO2
-water

De Globalisten zijn bezig met de zon te blokken d.m.v chemtrails.
CO2 moet gereduceerd worden en liefst uitkomen op NUL.
Ook water word gedemoniseerd (Oh, wat erg dat het ijs smelt!)

Gevolg van deze maatregelen is dat er geen plantengroei meer zal zijn en dus ook geen/minder zuurstof voor mensen.
Volgens Adams zit er nu plusminus 20% zuurstof in de lucht. Als dit gehalveerd wordt betekent dit al sterfte voor mens en dier. Ook het waterleven gaat dood.

https://oblivionagenda.com/2019-09-18-oblivion-agenda-episode-2-what-are-the-core-requirements-for-life-on-earth.html

Deel 3 moet ik nog kijken, zal dan ook weer even proberen een korte samenvatting te maken.
 
Misschien is het geen buitenaards leven maar ONDERAARDS leven. De bijbel beschrijft ze als de nefilim en zij leven onder de grond.

Mike
 
Ik heb me hier nog nooit zo mee bezig gehouden.

Op deze aardbol is al 6000 jaar iets heel vreemds aan de hand en het is niet te verklaren puur vanuit menselijk gedrag!

Wat waren 6000 jaar geleden de eerste tekenen van dat er iets vreemds aan de hand is?
 
Het begon in Egypte. Dat is de eerste hoogstaande beschaving die ze om zeep hebben geholpen, er volgden nog vele andere. De bijbel speelt zich af in die tijd, in ieder geval het Oude Testament.

Mike
 
Deze is ook zeker de moeite waard om te beluisteren.
There Is 'Another' Intelligence Ruling This Planet?
Mike Adams in The common sense show:


 
Ik weet het niet eerlijk gezegd. Feit is wel dat de huidige technologie inmiddels nauwelijks nog te begrijpen is. Maar anderzijds, was dat 20 of 30 jaar geleden, of zelfs nog langer geleden ook niet onbegrijpelijk voor veel mensen? Zou het niet zo kunnen zijn dat mensen gewoon gevallen zijn als een prooi voor de huidige macht? Niet meer in staat zijn om zelf te denken? Zoals de bicamerale mens van 5000 jaar geleden, en waarvan het grootste deel van de bevolking zich nog steeds zo gedraagt?
Sorry, maar ik probeer er een logischere verklaring aan te hangen dan iets buitenaards. Lastig want ik denk dat er wel degelijk andere creaties mogelijk zijn met ander DNA.
Maar ik denk ook dat wij als mens wellicht op een andere planeet zouden kunnen leven. Misschien moeten we met zijn allen wel gaan verhuizen naar een andere planeet.
 
Deel 3 net bekeken.....duidelijk dat de plannen van Bill Gates niet zo fris zijn. Met zijn Scopex project wil hij een vulkaanuitbarsting nabootsen door calciumcarbonaat te sprayen en zo de zon blokken. Klinkt wel vriendelijk "calcium" ware het niet dat dit ook veel lood bevat. Lood kan leiden tot o.a hartproblemen en zo mensen doden. Daarnaast alkaliseert het de grond waardoor al het groen doodgaat. M.a.w: Bill Gates wil ons dood.
In 1815 was er een vulkaan uitbarsting van de Mount Tambora en 1815 was daardoor een jaar zonder zomer. De gevolgen laten zich raden: geen eten, veel sterfte.
Leuk bijkomend effect (voor hun dan) is dat al die zonnepanelen voor geen meer meer werken.

Onderstaande 2 screenshots vatten deel 3 aardig samen:
What we need


What we get


Wat dit alles met buitenaardsen te maken heeft komt aan de orde in deel 4, maar dat heb ik in de start van dit topic al een beetje aangekaart.
 
Binc, die denkexercitie heb ik allemaal al doorlopen. En Mike Adams ook. Hoe je het ook probeert om passend en metend te maken met menselijkheden, je komt uiteindelijk maar tot 1 conclusie: dit kan niet menselijk zijn. Het hoeft niet per se buitenaards te zijn, het kan ook afkomstig zijn van deze aarde.

Mike
 
Wellicht heb je gelijk. Ik sta er niet negatief tegenover. Maar feit is wel dat wat er gecreëerd word, of dit nu van buitenaardse afkomst is of van deze aarde is, dat de opdrachten hiervoor van mesen afkomstig zijn. En dus van een menselijke geest. Misschien begrijp ik het verkeerd maar het lukt me niet er een andere redenatie aan te geven. Misschien omdat ik in tegenstelling to jullie nog niet alles heb overdacht. Ik geloof in een hogere intelligentie waarover elk mens kan beschikken maar waar ook vreselijk misbruik van kan worden gemaakt in een macht positie.

Wellicht bedoelen we wel hetzelfde in die zin dat er een ander soort wezen gecreëerd word door die hogere intelligentie. Ik denk dat dit universeel is en niet specifiek buitenaards is. Misschien idd van aarde. Alleen elk mens of creatie is in staat om te beschikken over deze intelligentie. Maar men gebruikt het niet.

Wat ik ooit geleerd heb is dat het intelligent creators in the universum zijn. Een ondefinieerbare kracht. Te vaak werd die ondefinieerbare kracht vereenzelvigd met een persoon zodat de gelovigen zich tot die persoon konden wenden en gehoor moesten geven aan zelf bedachte religieuze wetten. Desnoods werd en word er geweld bij gebruikt bij het niet naleven van hun zelf bedachte opgelegde goddelijke wetten zoals nu ook duidelijk terug te zien is in ons huidige systeem.

Uiteindelijk creëerde de Geest met de nodige atomen speciale planeten die de noodzakelijke voorwaarden in zich hadden om levensvormen te kunnen creëren of te materialiseren. Het is dus inderdaad niet ondenkbaar dat dit iets kan zijn wat wij niet kennen. Elke planeet bestaat ook uit atomen.
Onze planeet Aarde zou te vergelijken zijn met een enorm atelier waar de ene na de andere creatief wonder werd gemanifesteerd.
Onze planeet aarde zou één van de vele hemellichamen kunnen
zijn die de juiste soorten aan Atomen bezat die de Geestdeeltjes nodig
hadden om oneindig veel variaties te kunnen bouwen.
(Het mannelijke zaad wordt uitgestort in de schoot van de vrouw voor
het begin van een nieuwe leven.)

Zo zouden specifieke atomen en specifieke intelligente creatieve geestdeeltjes op onze planeet zijn neergestreken of uitgestort om ook levensvatbare creaties te ontwikkelen. De vraag is nu, wat voor levensvatbare creatie.
Volgens mij is dat de reden dat men spreekt over MOEDER AARDE.
GOD DE VADER met het tegendeel MOEDER AARDE.

Voor de duidelijkheid, dit is de filosofie die ik leerde van mijn Chinese leraar. het is nog altijd wat ik geloof. Het kan dus goed dat we het over hetzelfde hebben. Maar bij buitenaards denk ik al gauw aan marsmannetjes, ufo's en E.T. En dit laatste is niet iets waarvan ik denk dat dit bestaat.

 
Het is niet ondenkbaar dat wij mensen deze realiteit hebben gecreeerd. Als gedachten leiden tot creaties omdat vanuit een metafysische realiteit, waarin materie (concreet) ontstaat vanuit immaterie (abstract), dan zouden zij idd een menselijke creatie kunnen zijn, voortkomend uit VROUWELIJKE energie (amoreel en dus immoreel). Het zou wel heel veel verklaren!

Mike
 
Zou D. Icke met zijn reptielen en de wezens tussen mensen en reptielen, de archonten, ook nog een optie kunnen zijn?
Ik heb hier altijd maar gewoon overheen gelezen en er mijn eigen interpretatie aan gegeven. Misschien is er meer van waar dan wat ik dacht.

Dorothé
 
Ik zal nog eens in me boeken duiken om te zien wat hij er verder over zegt. En of dit in lijn is met wat jij beschrijft. De theorie van Dorothé aan geeft in combinatie met Mike zijn eerdere bericht over afbeeldingen van dieren is dan misschien ook interessant. Hoewel ik mezelf daar niet eerder in heb verdiept.
 
De gedachtegang volgens Mike Adams (voor zover ik het allemaal goed heb begrepen) is als volgt:
Stel dat er een buiten (binnen of onder) aardse beschaving is die zo geavanceerd is dat ze overal in kunnen infiltreren.
Dus ook in computers, nieuwsvoorziening, regeringen en mensen. Deze beschaving wil de aarde graag overnemen maar de atmosfeer is voor hen niet optimaal. Ze hebben meer aan een atmosfeer met weinig zuurstof en een koud klimaat om te kunnen gedijen.
Daarnaast willen ze van de mensen af die op aarde leven en ze hebben geen haast. Dan is het wel een slim idee als de bevolking zichzelf om zeep helpt door vaccins, medicatie, Co2 reductie, chemtrails, oorlog en ga zo maar door.

Moet zelf ook nog wel wennen aan deze gedachtegang hoor maar ik sluit het zeker niet uit. "Expand your thinking" zegt Q en dat probeer ik dan maar ;-)
Wat betreft David Icke: zijn info moet ik toch weer eens onderzoeken. Destijds resoneerde het niet echt maar nu misschien wel.....
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.858
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan