Buitenaards leven

Of het shape-shiftende reptilianen zijn weet ik niet, maar ik denk dat de interdimensionalen waarover Icke het al vele jaren heeft wel degelijk kunnen bestaan. Het komt ook overeen met het bijbelverhaal van de gevallen engel Lucifer die door God uit zijn Koninkrijk is verbannen naar een andere dimensie.

Mike
 
Als je Icke's details over archons
(grey's, reptilianen) even weg denkt, dan beschrijft hij het bovenstaande al jaren. Volgens hem komen ze uit een andere dimensie, van andere planeten. En willen ze inderdaad onze planeet eigen maken.

Of eigenlijk zijn ze volgens hem een verstoring van de Goddelijke energie.

Dit dus:
Als gedachten leiden tot creaties omdat vanuit een metafysische realiteit, waarin materie (concreet) ontstaat vanuit immaterie (abstract), dan zouden zij idd een menselijke creatie kunnen zijn, voortkomend uit VROUWELIJKE energie (amoreel en dus immoreel).

Ik zelf ben mijzelf al langer aan het verdiepen in deze materie en weet natuurlijk net zo weinig als jullie. Ik ben er nog niet uit of wij het zelf creëeren of dat het inderdaad buitenaards of uit een andere dimensie komt. Tot nu toe vind ik de Vrill lizards erg onnatuurlijk overkomen, vooral omdat ze op aarde, dus van de aarde zijn en qua biologie nergens overeenkomsten vertonen met andere gewervelde dieren (ze schijnen een skeletje en vier poten te hebben.

Joost
 
Bij elke creatie is het menselijk brein in staat om er een omhulsel bij te bedenken.
Immers, men creëert zijn eigen waarheid.
Ik vind de theorie van Mike Adams persoonlijk iets te ver gezocht voor wat betreft de infiltratie. Zeker als gesteld word dat men geen haast heeft. Maar de praktijk laat toch zien dat er wel haast is. Ze steken immers niks meer onder stoelen of banken en zijn zo doorzichtig als wat.

Voor wat betreft mijn eerdere schrijven over The Intelligent Creators In the Universe.
In mijn boeken is wel geschreven over aardse materie. Alleen in andere hoofdstukken.
Wat mijn leraar duidelijk wil maken is dat er heel veel beredeneerd vanuit de bijbel. In mijn en zijn beleving is dit een menselijke creatie is welke in elkaar is gezet met als doel om de mensheid uit te roeien. Met als doel dat mensen besmet raken met geloof en religie. Hij probeert duidelijk te maken dat men in staat is om de bijbel ook op een andere manier te leren begrijpen.

Ik denk dat dit wel overeen komt met de vrouwelijke energie (amoreel en dus immoreel).

Veronderstel dat in het Universum naast alle tot nu toe gedefinieerde krachten er ook een Intelligente Creërende kracht zou bestaan.
Veronderstel dat de oorsprong van die kracht uit tegendelen bestaat.
Om dit duidelijk te kunnen maken vergelijk ik een deel van
die Intelligente kracht, welke uit deeltjes bestaat, met een Bijenvolk.
Laten we één Bijenvolk onder de loep nemen.
Een Bijenvolk bestaat uit een Koningin en Werkbijen. Is dat toevallig?
Nee toch! In het Universum bestaat alles uit tegendelen.
Veronderstel dat ergens vanuit het Universum een Intelligent
Geestdeeltje (een soort Koningin Geestdeeltje) als eerste zich nestelde in een bevruchte Menselijke cel. Veronderstel dat de Uitvoerende Geestdeeltjes hun koningin achterna vlogen en daarna direct gestaag begonnen te bouwen. Cel voor Cel werd met de DNA patronen en de genen weer een chemische fabriekje opgebouwd, net zoals de Bijen cel voor cel hun honingraad opbouwen en koraaldiertjes een koraalrif bouwen en de termieten hun heuvels bouwen. Het eigenaardige is dat we dat patroon overal tegen komen, zelfs onder de mensen. Kijk wat er bijvoorbeeld in het Midden-Oosten gebeurd en ook in enkele Afrikaanse landen maar ook bij het ontstaan van Sekten. Het zijn leiders, besmet met het H.E.M. virus, die in no time volgelingen hebben en gezamenlijk weer een groepering vormen. Wij gaan er vanuit dat die Intelligente kracht overal in het Universum aanwezig is zoals religies beweren dat hun GOD ook overal te vinden is. Zoals gelovigen denken dat God alles alleen heeft geschapen vind ik de theorie over de Geestdeeltjes die wij T.I.C.I.T.U. of T.I.C. noemen en overal aan het bouwen zijn waarschijnlijker dan het scheppingsverhaal van GOD. Telkens komt bij mij dan de vraag naar boven, welke GOD bedoelen jullie dan. Is het de GOD van de Joden of van de Islam of toch van de Christenen?
Wat ben ik blij dat ik nu zonder enig gevoel van angst over God kan en mag nadenken en ik het niet langer als een mensachtige mannelijke gedaante hoeft te zien. Door mijn ondeugende rebelse fantasie zie ik maar al te vaak dat het woord GOD, welke door de mens is bedacht bij veel gelovigen een totaal andere betekenis heeft gekregen. Niet als een vader
figuur zoals de meeste religies GOD interpreteren maar als een Gewelddadige Ondermijnende Dictatuur.
 
Overigens haalde ik de bicamerale mens aan omdat juist de theorie hiervan uit gaat dat mensen destijds totaal niet bewust waren van 2 hersenhelften welke een intelligente kracht kunnen creëren. Persoonlijk vind ik dit een hele interessante theorie. Mede omdat ik denk dat de satanische agenda hiervan wel degelijk al lange tijd van op de hoogte is. Het zou op scholen geleerd moeten worden aan kinderen. Ik denk dat dit bewust niet gebeurd zodat de mensheid in hun macht blijft. Buitenaards, onderaards, het blijft een creatie. Wellicht zonder omhulsel.
 
@Binc: ik ga mij toch eens in jouw verhaal verdiepen.


Maar de praktijk laat toch zien dat er wel haast is. Ze steken immers niks meer onder stoelen of banken en zijn zo doorzichtig als wat.

Sinds Trump aan de macht is hebben ze haast, daarvoor absoluut niet.

Joost
 
Leuk om te horen Joost. Zover ik het kan beredeneren komt er veel overeen met wat hier ook op het forum geschreven word. Ik merk gewoon steeds weer punten die ik herken. Maar dan in een iets andere vertaalslag die ik niet altijd direct kan maken. Als je op het internet iets tegen komt van dit verhaal ben ik er wel benieuwd naar. Ik zou niet weten waar dit te vinden behalve in mijn boeken en hier op het forum veel geschreven door Mike.
Dus als je het tegen komt ben ik benieuwd. Je kunt ook de boeken van mijn leraar lezen als het je interesse heeft gewekt.

En ja, sinds Trump hebben ze zeker haast. Hij doorziet heel veel en anticipeert hierop. Dat zegt ook genoeg.
 
Bij het lezen van dit topic moet ik denken aan de uitleg van Serial Brain.

Daarin wordt ook gesproken over de omstandigheden die ze(niet mensen) creëren dmv chemtrails wat voor hen leefbaar is en voor de mensen ziekmakend is.

Ook dat geld niet het belangrijkste is maar kinderen. Waarschijnlijk voor de pedovoren zijn kids dat wel maar niet voor de 'niet aardsen'.

Binc, wordt Jezus ook niet als een soort ziener genoemd in je boeken? Omdat hij gebruikt maakte van de universele drie eenheid.

Trump en zijn White Hats... de moderne Jezus en zijn discipelen.?



 
Johnny, onderstaand heb ik geprobeerd in eigen verhaal te verduidelijken met wat feiten uit mijn boek. Ik denk dat je het zult herkennen.

Ik weet niet wat je exact bedoeld met ziener?

Wellicht zou je het zo wel kunnen bekijken ja als je uit gaat van een meer verruimende blik. Zoals Nostra Dames of Da Vinci. In het boek word aangegeven dat Jezus al begreep hoe bepaalde dingen werken. Uiteindelijk is dit ook een creatie van een intelligente kracht. In mijn beleving met als doel vernietiging van de mens door het creëren van een 1 van een religie. Wellicht dat dezelfde geest ook de koran heeft gecreëerd met als bedoeling een complete opstand. Als je het van daaruit universeel kunt bekijken, en niet als perse een zoon van god dan is het de intelligente creatieve kracht die de onzichtbare scheppende kracht creëert.

Daarom geeft hij in het boek ook aan dat hij de betekenis van het kruisteken anders ziet dan god de vader, god de zoon en god de heilige geest.

Gezien de hersenhelften van mensen zou je deze dus op de volgende manier kunnen zien:


1 God de Vader tik met je rechterhand op je linker hersenhelft.
2 God de Zoon tik met je rechterhand op je rechter hersenhelft.
3 God de Heilige Geest tik met je rechterhand net onder je borstbeen.
Wanneer je daarna Amen zegt betekend dat, Het is zo.
Zoals in het boek aangegeven kun je Jezus zien als iemand die al had begrepen dat alles grofweg uit drie componenten bestaat. Stel dat Jezus onze linker hersenhelft, onze bewuste of het verstand, ook zag als de dominante hersenhelft en hij dat deel god de vader noemde. De rechterhersenhelft, dat gebied dat opdrachten verwerkt, zou hij god de zoon genoemd kunnen hebben. Wanneer de vader en de zoon in harmonie zijn dan treed de
heilige geest in werking. Wij zeggen dat de T.I.C. (The Intelligent Creators In the Universe.) deeltjes dan pas creatief aan het werk kunnen gaan. Er werd toen voor deze symbolen gekozen omdat nog niet iedereen het besef had dat we hersenen hadden en al helemaal niet dat we een linker en een rechter hersenhelft hadden. Ook kon men toen nog niet de symbolen gebruiken van de plus en de min en daarna elektriciteit omdat men toen geen idee had wat een magneet was en wat je ermee zou kunnen doen, zoals bijvoorbeeld elektriciteit opwekken. Men moest wel voor de mensen uit die tijd herkenbare symbolen gebruiken in de vorm van god de vader, god de zoon en god de heilige geest.
Gezamenlijk vormen zij de transparante mens. Ons geestelijk deel.
Of je deze visie nou wel of niet gelooft, het is wel toevallig dat men in
de bijbel ook spreekt over drie componenten. Jammer genoeg heeft
men dat heilig verklaard. Dat is jammer, omdat religie en
wetenschap volgens velen nog steeds niet door één deur kunnen.
Hoe meer we vertrouwd raken met deze op logica gebaseerde visie, des te
gemotiveerder wij kunnen raken met het toepassen daarvan.
De kern van de zaak is dat je de basis van alles kunt beredeneren vanuit de aangeleerde bijbel kennis, of via deze filosofie. In beide gevallen hebben we het over drie componenten als de basis van alles in het universum.
Het enige verschil is de interpretatie over deze alles omvattende kracht die wij niet zien in een verpersoonlijking maar als een Creërende Intelligente kracht.
Als de termieten een schepping van god zouden zijn en god ervoor gezorgd heeft dat zij perfect kunnen samenwerken en op basis van gelijkwaardigheid perfecte bouwwerken kunnen bouwen. Waarom laat God mensen die dezelfde Bijbel hanteren of mensen die volgens de koran leven dan niet samen werken in plaats van elkaar te bestrijden?

Volgens het Bijbelboek Genesis werd er ooit op aarde één taal gesproken. In die tijd vestigden de mensen zich op een laagvlakte in het land Shinar niet ver van de Eufraat. Zij spraken af een stad te bouwen met een grote toren die tot in de Hemel reikte. Zo zouden ze beroemd worden. Volgens het bijbelboek daalde god af om het allemaal te bekijken en vond dat ze het te hoog in de bol hadden. Daarom besloot hij een spraakverwarring onder de mensen te veroorzaken zodat ze elkaar niet meer konden verstaan. De bouw van de stad en de toren werd na deze Babylonische spraakverwarring gestaakt en de mensen verspreiden zich alsnog over de aarde. Men noemde de stad waar het gebeurde Babylon wat verwarring zou betekenen. Maar is deze spraakverwarring ook echt door god ontstaan? Ik denk van niet.
Volgens mij deed het H.E.M. virus toen al zijn intrede. Er moeten toen al mensen zijn geweest die de leiding hadden over bepaalde groepen bouwers. De Hebzucht en Eerzucht en de Machtswellust groeide onder de leidinggevenden en het H.E.M. virus kon zich zo ontwikkelen onder de verschillende groepen met hun eigen taal wat de Babylonische verwarring creëerde. Deze verwarring kun je ook weer interpreteren als een intelligente creatie, afkomstig van mensen in dit geval. Dit is een theorie van Julian Jaynes en vind ik zeer interessant omdat het in mijn beleving een onderbouwing is van hoe de elite werkt met heel veel invloed en macht over de geest van mensen welke zoals we weten beïnvloed word door media, politiek, psychologen etc.

http://nederlandersunited.nl/?p=2226

https://nl.wikipedia.org/wiki/Julian_Jaynes

Door de Babylonische spraakverwarring moest de linker hersenhelft nu leren de verschillende signalen te ontcijferen en leren een keuze te kunnen maken. Dat wil zeggen dat het bewuste, ons verstand, toen moest leren zelf de commando's in de computer in te kunnen slijpen. Men moest wel leren leiding geven aan zichzelf. Tot op heden is dat nog bij de meesten onder ons een moeilijke zaak en willen zij zich nog het liefst laten leiden door geestelijke of politieke leiders die zichzelf een ook GOD wanen. Uit deze theorie blijkt maar weer dat we rechts een computer hebben en het blijkt dat wij links een denkend en leiding gevend deel hebben. T.I.C.I.T.U. wist dat er een rechtstreekse verbinding tot stand moest komen van de linker naar de rechter hersenhelft. Die belangrijk verbinding kwam tot stand door een doorgang te creëren aan de voorkant van de hersenbalk, de Corpus Callosum. Deze doorgang noemt men de Commissura Anterior, de voorste verbinding.

Wij moeten leren, willen we iets bereiken, op basis van gelijkwaardigheid met elkaar te kunnen communiceren en daardoor tot een betere samenwerking te komen. Zoals de bond zonder naam al jaren heeft gezegd: verbeter de wereld maar begin bij jezelf. Laten we met ons verstand beginnen.

Wat wil T.I.C. met de mensheid als soort bereiken? Als wij een door T.I.C. bestuurde wezens zijn, wat zou dan de opdracht voor ons kunnen
inhouden? Ik denk dat nog lang niet iedereen zich er van bewust is dat wij in een voorbereidingsfase zijn beland het universum te ontdekken en er in de toekomst kunnen overleven. Kijk maar naar sciencefiction films, game spelletjes en natuurlijk de ruimtevaart die ook door T.I.C. via de Ruimtevaart deskundigen worden geregisseerd ter voorbereiding van een nieuwe fase voor het menselijk ras zodat het menselijk ras voort kan leven ergens op andere levensvatbare planeten. Het zal wellicht nog duizend jaren kunnen duren dat de aarde voor ons nauwelijks nog leefbaar is en wij als soort naar andere planeten moeten verhuizen. Het is de geest in ons lichaam die de mens aanzet zich voor te bereiding op een nieuw bestaan ergens in het Universum.
scheikundige Friedrich Kekulé ontdekte de atoom structuur van benzeen door de ingeving van zijn geest via een droom.

Je kunt deze laatste theorie uiteraard ook andersom interpreteren. Dus dat wij niet verhuizen naar een andere planeet, maar dat een andere planeet ofwel iets anders ergens van aarde met ander DNA onze planeet nodig heeft.
 
Deel 4 en 5 van The Oblivion Agenda:

https://oblivionagenda.com/2019-09-23-oblivion-agenda-episode-4-earth-is-being-terraformed-for-colonization-by-exobiologicals.html

https://oblivionagenda.com/2019-09-30-oblivion-agenda-episode-5-why-faster-than-light-ftl-travel-technology-is-commonplace-in-the-cosmos.html
 
Als reactie op de Oblivionagenda:

We zijn inderdaad een puberaal volkje, maar ik geloof niet dat een alliantie aliens ons probeert uit te moorden voor het goede doel (redden van melkweg). Ik kan in heel standpunten meegaan met Mike Adams. Maar niet hierin ---> mens is slecht en dom, aliens zijn goed en slim en redden de kosmos van de mens.

Joost
 
Ik ben het met Joost eens. Er is meer tussen hemel en aarde maar ik geloof ook niet in aliens.
 
Ik moet het laatste deel nog bekijken. Wat ik tot nu toe heb gezien vond ik wel intrigerend. Wel veel aannames en uiteraard geen feiten maar dat is in dit geval ook lastig....Ik weet dus eigenlijk nog niet goed wat ik ervan vind. Eerst alle afleveringen maar even zien, dan oordelen.
 
Zo, tijd voor mij om een bijdrage te leveren aan de discussie.

Ik vind het erg jammer dat Mike Adams nu op deze toer gaat. Zoals ik al eerder aangaf dwingt het logische verstand ons om rekening te houden met de mogelijkheid dat we te maken hebben met 'humanoids', geen echte pure mensen, en dat ze mogelijk een niet-aardse oorsprong hebben.

Dat is wat anders dan stellen dat wij mensen inferieure wezens zijn die ondergeschikt zouden zijn aan buitenaardsen. Jammer van Mike Adams, want op zich is het een interessante discussie. Ook de invalshoek dat wij het zijn die dit kwaad zelf hebben geschapen is interessant, met in het achterhoofd de quantummechanische wetenschap dat materie ontstaat uit immaterie. Als dit zo is, dan wordt het ineens heel logisch dat deze wezens gedijen bij een negatief krachtveld vol met leed, conflict en pijn.

Ook alternatieve interpretaties van de bijbel zijn wat mij betreft prima. Toch ga ik niet mee in de uitleg zoals uiteengezet door Binc, die stelt dat Jezus en God allegorische concepten zijn. Ik zie Jezus als een van de eerste 'complottheoristen', die vocht tegen dezelfde krachten die nog steeds de aarde en de mensheid elke dag weer verzieken. Jezus probeerde dit te doen op basis van informatie en bewustzijn, m.a.w. een POSITIEF krachtveld, de tegenpool van de 'elite'.

Dit maakt het christendom tot de BESTE religie die er bestaat, geen enkele andere godsdienst verkondigt naastenliefde en verdraagzaamheid zoals het christendom. Ik ga dus niet mee in de cynische uitleg dat alle godsdiensten bedoeld zijn om ons op een fout gedachtespoor te leiden. Spiritualiteit heeft altijd bij de mens gehoord, vandaar dat de 'elite' ook een omgekeerde spiritualiteit hanteert. Verwar die satanische club in het Vaticaan niet met de ware aard van het christendom en het bijbelverhaal!

Mike
 
Ik denk dat je het een beetje uit elkaar moet halen met da christendom. De woorden van Jezus zijn inderdaad die van verzoening, naastenliefde ongeacht iemands status of afkomst enz. Wij kennen Jezus uit de vier evangeliën en daar begint het spannend te worden: er waren oorspronkelijk ongeveer 75 vergelijkbare verhalen over dezelfde Jezus figuur. Maar dan heeft de Romeinse bezette een handig hulpmiddel nodig om de bevolking van de bezette landen naar hun hand te zetten en wat werkt er bewezen beter dan angst? Dus passen ze manipulatie toe en selecteren de vier meest manipulatieve uit die 75 om in een boek te zetten, Bijbel genoemd. Compleet met nog wat extra franje aan angstaanjagerij zoals de openbaring van Johannes, waarvan het dreigende karakter middels interpretatie van fanatieke aanhangers van wereld / mensenredders flink aangedikt is, zodanig dat zwaar gelovige christenen de verhalen niet eens meer neutraal kunnen interpreteren. Zie je de overeenkomt met wat er nu op klimaatgebied speelt? Goed, de christelijke kerk heeft e.e.a. in de loop der eeuwen nog even dunnetjes over gedaan en o.a. de Heidelbergse cathechismus aan hun geloof toegevoegd, nu kan inmiddels niemand meer de hemel in, tenzij, tenzij, tenzij, heel misschien..... MAAR JE BENT EEN HELE FOUTE DIKKE ZONDAAR!!!!!! Betalen maar. Die hele christelijk troep is een machtsmiddel dat heel ver afstaat van wat Jezus bedoelde.
 
Jammer dat ik weinig tijd heb om hier nu uitgebreid op terug te komen.

Maar wel ff iets recht zetten.

Vooropgesteld dat ik helemaal niet beweer dat godsdiensten bedoeld zijn om ons op een fout gedachtespoor te zetten. Wat ik bedoel is dat al deze geloven tegen elkaar uitgespeeld worden door middel van oa manipulaties, en oorlogen creëert wat dus helemaal het doel niet is! Je begrijpt me dus helemaal verkeerd.

Idd wat Gerard zegt, uit elkaar halen het christendom.
 
Net deel 5 gekeken en ik moet toegeven dat ik wat herseninhoud mis om dit technische verhaal te kunnen volgen.
Zelf ben ik er toch wel van overtuigd dat een deel van de mensheid is gekaapt door krachten die niet fris zijn en die zich goed voelen bij de atmosfeer die nu gecreëerd wordt middels sproeien en CO2 reductie (en natuurlijk G5 en al die andere ellende).
Dat deze wezens geen frisse plannen hebben met de mensheid is ook duidelijk.
Misschien dat dan toch het verhaal van David Icke een kern van waarheid heeft?

Politici zijn volgens Icke niets meer dan marionetten. Als je dieper graaft kom je via de grote corporaties uit bij de Rothschilds. Na 25 jaar onderzoek concludeert hij dat deze realiteit is gekaapt door onzichtbare krachten die door gnostici Archonten werden genoemd. Informatie hierover lag opgeslagen in de Koninklijke Bibliotheek van Alexandrië en moest daarom worden verwoest, aldus Icke.

Archonten zijn psychopaten, legt Icke uit, zonder empathie, schaamte; het zijn pathologische leugenaars. Hij noemt wereldleiders, het bankwezen en de militaire politie als voorbeelden. De media zijn geobsedeerd door dood en sterfte. Het alziend oog op het dollarbiljet is een symbool van het netwerk van de Archonten, zegt hij. De gnostici spraken 2000 jaar geleden al van reptielen die over de wereld heersten. Volgens Icke is dat nu niet anders.

Pedofilie

Hij ging ook in op de pedofielennetwerken op aarde. “Een groot aantal kinderen wordt misbruikt,” zegt hij. “Satanisme en pedofilie zijn met elkaar verbonden omdat pedofielen door Archonten worden bezeten, zodat ze zich met de energie van de kinderen kunnen voeden. Ted Heath deed het en Jimmy Savile diende de rijken – daarom is hij nooit vervolgd.”

In de volgepakte Wembley Arena zei Icke dat er nu veel meer straling is dan 50 jaar geleden en dat chemtrails onderdeel zijn van het plan om ons te versuffen. “De Archtonen veranderen de aarde zodat hij meer lijkt op hun thuisplaneet,” legt hij uit.

David Icke ontmaskert in volgepakte Wembley Arena de Archonten-samenzweringMicrochips vervangen medicijnen zodat we slaven worden van de maatschappij, vertelt hij. Archonten zijn robots die willen dat mensen net zo leven als zij. De god van de reptielen is technologie, aldus Icke.

De oplossing? Bewustzijn. Op het moment dat we wakker worden is het spel voorbij. Ze houden ons vast in mentale en spirituele misleiding omdat ze bang zijn dat we wakker worden. Vreugde, vrede, liefde en compassie zijn de sleutel. Door ons los te koppelen van het programma staan ze machteloos, zegt hij.

“Een persoonlijke revolutie is nodig!” buldert Icke. “De new age-beweging is slechts een uitvlucht. Wij zijn de revolutie als we ons niet langer conformeren aan de traditionele realiteit. Wereldwijd worden ontzettend veel mensen wakker. Het systeem probeert dit te onderdrukken, maar zal niet slagen.”

“Onthoud dit: niemand heerst als niemand gehoorzaamt,” aldus Icke na een lange staande ovatie.

 
Nou, ik heb me best gedaan om het eea op papier te krijgen. Het is alleen de vraag of anderen er nog wijs uit worden. Maar is mijn theorie/creatie van de geest.

Ook de invalshoek dat wij het zijn die dit kwaad zelf hebben geschapen is interessant, met in het achterhoofd de quantummechanische wetenschap dat materie ontstaat uit immaterie. Als dit zo is, dan wordt het ineens heel logisch dat deze wezens gedijen bij een negatief krachtveld vol met leed, conflict en pijn.


Eigenlijk zijn alle uitingen van kunst of prestaties (positief of negatief) die iemand levert het werk van onzichtbare intelligente creërende kracht in de mens door middel van aardse materie die zich in meerdere vormen kan uiten en produceren. In dit geval zou dit zich kunnen uiten vanuit een door middel van manipulaties met als gevolg een negatief krachtveld welke in stand gehouden word en zelfs uitgebreid word en groter is dan een positief krachtveld, en daardoor dus sterker. Sterker omdat er een massa gecreëerd word die zich in dit veld heel gemakkelijk vermenigvuldigd.

Onzichtbare materie zoals lucht is ondanks dat het onzichtbaar en ongrijpbaar is een soort materie dat ook uit Atomen bestaat.
Je zou het ook een element kunnen noemen. Wellicht dat gelovigen met deze kijk letterlijk en figuurlijk veel
meer in hun element zouden kunnen zijn iplv een dergelijk geloof als heilige wet verklaren.


Wellicht dat al die technologie die ze maken juist wel een heel goed effect heeft welke volgens hun eigen agenda kan functioneren, omdat het negatieve krachtveld groter en sterker is dan het positieve krachtveld. Wikipedia zegt dat bij een bepaalde kracht van een krachtbron deze gericht is naar diezelfde krachtbron. Zou dat in dit geval die negatieve krachtbron kunnen zijn omdat deze groter is doordat er een meerderheid is onder de levenden op aarde die hierin mee gaan? Het elektrisch veld kan je daar ook onder scharen.
Wellicht is het niet ondenkbaar dat bv een 5G mast doet wat hun willen volgens hun agenda door dat negatieve krachtveld omdat deze sterker is. Wat zou 5G doen als het positieve krachtveld groter zou zijn? Dus wellicht is het niet alleen de mens die gedijt in dit krachtveld, maar ook hun technologie.


Het kwaad wat al lang geleden gecreëerd is, en welke steeds verder verspreid en in stand word gehouden, waarbij ze ook nog eens meteen hele grote doelgroepen ineens kunnen vangen. Daarbij opgeteld, het bevorderen van ongezond voedsel wat we nu o.a ook terug zien komen in de klimaat hysterie. Ook omvolking, feminisme en bevorderen van ongezonde medicatie en voedsel iplv te kijken naar gezondere alternatieven die de mens gezond houden en dus ook bewust wat zich dan zou ontwikkelen in een groter positief krachtveld. Volgens mij creëert men zo een mens welke je niet meer als aards kan waarnemen. In de geest van veel mensen word dit wellicht gedefinieerd als een soort alien en dus buitenaards. Maar een alien is ook een creatie bedacht door een mens welke via tv naar buiten worden gebracht en dus opgepikt door de geest van mensen. Ofwel fictie, aanname etc. Zie daar de creatie van iets wat verre van aards is. Wat voor omhulsel je er ook omheen wilt denken, het blijft nog steeds een menselijke creatie omdat je het omhulsel zelf bedenkt. Nog steeds is het de geest van de mens die dit manifesteert en creëert. De kracht in die lichamen (hoe je ze dan ook wilt zien) zijn dood en er kunnen dan ook geen gezonde (aardse) prestaties vanuit innerlijke wijsheid meer worden geleverd omdat de ziel dan dood is.

Dit zou ook kunnen betekenen dat zij die nog wel over positieve intelligente creatieve kracht beschikken (zoals Jesus bedoeld heeft) en zich daar bewust van zijn, vele malen sterker zouden kunnen zijn. In die zin, niet vatbaar om hun geest te laten beïnvloeden, en wel aardse mensen zijn. Ik denk alleen dat deze mensen in de minderheid zijn en daardoor de positieve krachtbron ook kleiner is. We zien inmiddels dat het merendeel van de lichamen die rond lopen dood (niet aards) zijn als je om je heen kijkt. Dode zielen. Ik denk dat we het resultaat van ditzelfde kwaad die hier genoemd word dus nu zien/waarnemen en wat de mens idd zelf in stand houd. Zij hebben alleen niet het besef gehad van intelligentie/bewustzijn om hun eigen geest te creëren maar hebben zich door een andere geest laten creëren door middel van opgedrongen valse kennis van anderen. Gecreëerd door een andere (valse) geest dus. Dat wil nog niet zeggen dat ze niet over dit bewustzijn kunnen beschikken maar het niet kunnen etaleren.

Deze mensen kunnen tegenwoordig ook niet snappen dat de definitie van intelligentie/bewustzijn is, het komen tot oplossingen zonder kennis vooraf of zonder kennis van buitenaf. De gezonde wijsheid van binnenuit ontbreekt. Intellect/bewustzijn is kennis die je hebt verkregen vanuit de buiten wereld (of met andere woorden god van binnenuit) Nu gaat men uit van kennis die ingeprent word vanuit de overheid en religie in combinatie met slecht voedsel en andere omgevingsfactoren. Dit begint al in de kindertijd en is tegennatuurlijk (niet menselijk, opgedrongen en dus niet aards) Maar gecreëerd door een andere kwaadaardige creatieve geest welke zich als een olievlek verspreid. Deze opgelegde creatie word door velen aangenomen. En met dit laatste denk ik dus ook dat het de mens is met dode zielen (niet aards) die dit zelf in stand houden.

Ter vergelijking, kinderen kunnen tot prestaties komen die geboren worden vanuit eigen innerlijke kracht (dus geestelijke creaties op basis van deeltjes) wanneer ze nog niet volledig bloot gesteld zijn aan de hedendaagse maatschappij.
Jezus zei ook, laat de kinderen tot mij komen. Deze stelling kan vooral door volwassenen, op verschillende manieren in hun eigen geestelijke creatie en op basis van verkeerde aanname worden geïnterpreteerd, waardoor deze stelling ook opgedrongen kan worden bv door middel van verplichtingen, zodat kinderen uiteindelijk niet meer in staat zijn om naar het eigen ik te luisteren. Denk aan kinderen die gedwongen naar de kerk moeten van hun ouders. Vervolgens lijkt het mij voor de hand liggend dat dit in de genen opgeslagen kan worden en telkens opnieuw doorgegeven kan worden. En op die manier hebben ze weer een slachtoffer voor hun eigen doeleinden. Ik zie het bidden tot een god als iets wat men buiten zichzelf zoekt en als een vlucht iplv te geloven in jezelf.
Een persoonlijkheid is iemand die zichzelf durft te zijn en weerstand kan bieden tegen de manipulerende signalen vanuit de buitenwereld. Het geestelijk deel van je lichaam die over een gezonde wijsheid beschikt. Soms lukt dat niet meer doordat velen beïnvloed zijn door de omgeving en de politiek.
In jezelf zit je eigen god. Het bouwwerk van intelligente creatie en dus transparantie.


Mensen die zich wel bewust zijn van deze creërende intelligentie hebben ook geen bijbel nodig van welk geloof dan ook.
Maar als zo een zelfde soort geest kwade bedoelingen heeft krijg je een negatieve krachtbron. In combinatie met omgevingsfactoren zou het best mogelijk zijn dat deze wezens in dit negatieve veld kunnen leven zonder nog enig besef van bewustzijn. Wellicht de duivel vermomd als mens welke alleen maar goed zijn in het zaaien van angst, en nog meer angst



Ook alternatieve interpretaties van de bijbel zijn wat mij betreft prima. Toch ga ik niet mee in de uitleg zoals uiteengezet door Binc, die stelt dat Jezus en God allegorische concepten zijn. Ik zie Jezus als een van de eerste ‘complottheoristen’, die vocht tegen dezelfde krachten die nog steeds de aarde en de mensheid elke dag weer verzieken. Jezus probeerde dit te doen op basis van informatie en bewustzijn, m.a.w. een POSITIEF krachtveld, de tegenpool van de ‘elite’.

Dit maakt het christendom tot de BESTE religie die er bestaat, geen enkele andere godsdienst verkondigt naastenliefde en verdraagzaamheid zoals het christendom. Ik ga dus niet mee in de cynische uitleg dat alle godsdiensten bedoeld zijn om ons op een fout gedachtespoor te leiden. Spiritualiteit heeft altijd bij de mens gehoord, vandaar dat de ‘elite’ ook een omgekeerde spiritualiteit hanteert. Verwar die satanische club in het Vaticaan niet met de ware aard van het christendom en het bijbelverhaal!
Dat is ook wat ik probeer duidelijk te maken. Dat geloven gebruikt worden als machtsmiddel en de mensen daardoor tegen elkaar op worden gezet. In die zin klopt het dat mensen niet meer aards zijn. Waar het mij om gaat is dat velen dit geloof zich hebben toegeëigend alsof religie een wet is geworden en behoort te zijn. Nogmaals het word gebruikt als machtsmiddel waardoor mensen hun eigen bewustzijn kwijt raken.

Als je kijkt naar het gedachtengoed van de Coudenhove Kalergi die als doel had een complete omvolking en ziet dat dit ook nu daadwerkelijk gebeurt dan is dit nog steeds een menselijke kracht die hier toe in staat is. Wellicht idd door een groot negatief krachtveld.

God is een menselijke creatie. Een product van de rechter hersenhelft.
God is een geloof, een veronderstelling, een aanname en toch wordt dit
als een wetenschap gehanteerd. En zie daar het product van de machthebbers.

Het kan ook niemand ontgaan zijn dat deze laatste dagen na het protest van de boeren in de media alleen nog maar aandacht is voor klimaat. Je leest bijna niks anders meer. Zowel vanuit links als vanuit rechts. Het kan geen toeval zijn dat vanuit links ineens iedereen zo zijn best doet om het klimaatprobleem weer op te hemelen als een bestaand probleem. Dit is ook een geloof. Een aanname die ontstaat uit deeltjes gecreëerd door een menselijke geest.

Ik denk dat Jesus (of de intelligente geestelijke creatie die het bijbelverhaal schreef) de grondlegger is geweest van verzoening en liefde.

 
Zou Jezus werkelijk een klimaatalarmist zijn?






Het linkse imago van het protestantisme kreeg gestalte in de jaren ‘60. Een belangrijke bijdrage aan die verlinksing werd geleverd door de Wereldraad van Kerken: een bijzonder Marxistisch geïnspireerde organisatie die gretig de profetenmantel aantrekt. Henk-Jan Prosman vervolgt zijn serie over de linkse kerk.


https://www.sypwynia.nl/nederland-al-een-halve-eeuw-narcostaat/#zou-jezus-werkelijk-een-klimaatalarmist-zijn
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.767
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan