Buitenaards leven

Helemaal mee eens Alpha2020. Ik ben het ook niet altijd met eens, maar voor die opmerking verdien je respect, Mike.
 
Ik sluit me aan bij de conclusies van alpha2020 en ssrdam niets aan toe te voegen.

In tijden van (geestelijke) nood leer je je ware vrienden kennen !!!

Hulde mike.
 
Is er iets waar we je mee kunnen helpen, Marijan? Jij en ik wonen niet zo ver van elkaar. Als ik de auto moet pakken om persoonlijk van gedachten te wisselen, laat maar weten!
nu weer info in ander topic hahaha, ben ik beetje autist als ik zeg dat we van ene naar andere draadje gaan aangaande 4 juli?

en nee, lijkt me niet beslist noodzakelijk, ik heb wel bedacht dat 50 max moet zijn ook al mogen er 100 mensen op 150 meter zijn. Gezien het gezeik van al die regels en er onterecht maar met bekeuringen wordt rondgeslingerd, wil ik niet risico lopen. En ik heb al genoemd dat de ruimte beschikbaar is schoon en opgeruimd, dat ik voor koffie en thee wil zorgen (met evt. iets zelfgebakken) maar verder vind ik dat iemand (meerderen) anders ook aktie onderneemt voor die datum, moet er wat te drinken zijn en hapje of BBQ of whatever. Ik wil dat niet allemaal organiseren, wie komt er, aantallen? Ik heb op moment al genoeg op mijn bordje, dus vul maar aan door de rest...
 
Nu lopen er idd een aantal zaken door elkaar en dat is niet handig. Ik reageerde op je opmerking dat je genoeg op je bordje hebt. Ik neem aan dat dit te maken heeft met je dochter en al die corona-flauwekul. Voor wat betreft de bijeenkomst op 4 juli, ik zal deze info even knippen en plakken in de topic waar het idee ontstaan is en we pakken het vanaf daar weer op.

Mike
 
Voor wat betreft de bijeenkomst op 4 juli, ik zal deze info even knippen en plakken in de topic waar het idee ontstaan is en we pakken het vanaf daar weer op.
ja prima! en ja o.a.
 
@marijan, herkenbaar hoor. Soms wordt het allemaal een beetje teveel ook voor mij, ook inclusief privé enzo. Vorige wk had ik ineens migraine terwijl ik dat in tijden niet meer heb gehad? Toen wist ik wel van oei een signaal van mijn lichaam, ik moet oppassen, blijkbaar teveel stress, even passen op de plaats en weer dichter bij mezelf komen.
 
🤔

We are thrilled to be joined tonight by SSP experiencer Tony Rodrigues! At the age of 10, Tony was forcibly abducted into the Secret Space Program (SSP). He served a "20 and Back," where he was traded between several black programs, including interstellar missions and being stationed on colonies on the Moon, Mars, and Ceres.


 
Hmmmm weet niet wat ik hiervan moet denken

Tegenwoordig zijn ze erg ver met zulk soort voertuigen of wat dan ook te bouwen. Ik vind dit nou niet echt spannend ofzo. Dat is vast een project van Elon Musk en zijn vrienden.
 
Een blimp van Good Year? In een ander filmpje te zien op twatter.
Ik had wel een hologram verwacht. Misschien volgende maand 😁
 
Allemachtig dat is toch Tijn Touber ...

Of het door de belichting komt of niet, maar het beeld wat ik nog van tijn heb was wel iets anders.
 
https://www.ad.nl/buitenland/ex-baas-ruimteprogramma-israel-aliens-bestaan-en-komen-in-vrede~ac3282f2/?referrer=https%3A%2F%2Ft.co%2F3al6UyBOEX%3Famp%3D1
 
Artikel over de Galactic Federation, Ruimtewezens en de rol van Amerika en Trump hierin. Niet de eerste de beste in dit veld nl de voormalige chef van het Israëlische ruimteprogramma Haim Eshed.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
501.395
Leden
8.632
Nieuwste lid
Pinjo
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan