Borax

Mijnlijf komt het van de borax denk je?

Ik vergeet het ondertussen vaak, heb wel wweek of 3 goed gebruikt, daarna bevond het af te nemen en nu nog een 3 weken later af en toe eens.

Maar ik merk er 0 van, ik stop nu ook.
 
Hier is nog iemand borax op het spoor gekomen:
http://cheflynda.com/2015/03/the-inexpensive-arthritis-osteoporosis-cure/
 
Maarten, Heb geen gewrichtspijn meer, super!!

Sorry, dat ik zo laat reageer, zit veel op andere topics.
Ben nu al weer zo'n 2 maanden bezig. Ben er heel blij mee.
 
Ik heb op een muggebeet borax gedaan: verzadigde oplossing (ongeveer 3,5%) op een kompres (stukje keukenpapier) en dat met een pleister op de jeukende plek. Jeuk weg!
 
Ik was weer opnieuw begonnen maar vergeet het nu steeds te nemen.
Ik denk dat mijn natuurlijke ik het gewoon niet meer nodig heeft .
 
Vanochtend het borax kompresje er af gehaald, geen bult te zien, niet meer gejeukt. Het spul gaat zeker mee op fietsvakantie!
 
Die pijn zat onderin mijn rug en straalde uit naar mijn linkerbeen .
Ja van die pijn ben ik nog steeds af !
 
Je mag het zeker niet op natte open exeem plekken gebruiken he ?
Zou het graag eens uitproberen bij iemand in mijn familie .
 
Ik denk dat het wel kan, borax is sterk desinfecterend. Ik zou het wel sterk verdunnen, anders kan het prikken. Niet te lang laten zitten.
Ik kom o.a. dit tegen:


Borax: Indicated medicine for Eczema in which skin is unhealthy, every little cut or scratch suppurates easily. There is itching of the skin particularly on the back of the fingers. It is indicated for Eczema of the Fingers.

Afkomstig van:
http://www.modernhomoeopathy.com/eczema.htm

Maar het neemt de oorzaak niet weg. Meestal spanningen, zelfs bij kinderen.


 
Ik heb ook een goed verhaal te vertellen over Boraxpoeder.
Door het gebruik van de menstruatiecup in de plaats van tampons (al kunnen die ook infecties opleveren!) had ik een baarmoederinfectie cq -ontsteking (in het engels: endometritis, metritis of uteritis voor als je zelf wil googlen) opgelopen (ook vastgesteld door een onderzoek met electro-acupunctuur).
Een baarmoederontsteking/-infectie is bepaald geen pretje.
Ik wilde niet naar de huisarts daarvoor, maar ik besefte wel dat er echt iets moest gebeuren! en ik heb het -na uitgebreid internetonderzoek- opgelost met vaginale (klysma)spoelingen met water / natriumbicarbonaat / borax en vooral met capsules met boraxpoeder vaginaal ingebracht: vooral van belang voor je de nacht ingaat omdat je dan horizontaal ligt als het goed is en dan blijft de borax langer zitten.
De spoelingen had ik misschien niet nodig gehad achteraf, want die capsules werken vooral ook heel goed.
Hele probleem was sindsdien vrij snel passé, vooral sinds die capsules met boraxpoeder.
Die capsules helpen ook ontzettend goed bij vaginale infecties las ik.
Wat een uitkomst.
 
thanks Maarten

kan iemand even hier naar kijken en me helpen.
ik zou graag borax gebruiken daar ik ongelooflijke pijn heb onderin mijn rug en uitstraalt naar mijn linkerbeen, hetzelfde als bij mijnlijf.
borax is hier, in frankrijk, zeer moeilijk te vinden. Ik bestel alles wat hier niet of moeilijk te vinden is, op internet bij gezondheidaanhuis zoals kokosolie, ghee, kruidentheeën, etc.en laat alles in één grote levering naar hier zenden.
ik vind borax niet op hun website maar wel boorzuurpoeder maar weet niet zeker of dit hetzelfde is.
 
Ik had het bij DA besteld, maar dat is voor jou weer niet handig zie ik.

Weet je waar de pijn. ndaan komt? Is er een MRI gemaakt? Misschien hernia?
 
ben gisteren bij de osteopaat geweest. een lumbago. en de pijn in mijn knieën en heup is volgens haar arthrose. hopelijk kunnen we dit wel oplossen met borax als ik het kan vinden natuurlijk.

 
Ik ben een tijdje bezig met borax, orale inname en niet heel veel tegelijk. Snufjes. Maar ik merkte ineens een verminderde eetlust. Bij mij (uitgesproken prediabeet) is die wel welkom, want ik heb soms/vaak te veel honger voor wat mijn spijsvertering aankan. Ik ging eens zoeken op internet, maar er zijn dus proeven op ratten gedaan met borium en die vielen ervan af. Er zijn ook mensen die hetzelfde beschrijven: http://www.curezone.org/forums/am.asp?i=2227163
Ik zag ook dat borium fluor onschadelijk maakt en afvoerbaar in je lichaam / schildklier. Schildklieren gaan makkelijker hormonen omzetten en de insuline piekt niet meer zo, botten worden minder broos, kraakbeen groeit aan, artritis / reuma verdwijnt en zelfs schijnen er aanwijzingen te zijn dat auto-immuuncondities verdwijnen (zoals bijv. lupus en hooikoorts). Allemaal wel goede tekenen.
 
Nog even over testosteron: daar ging het in deze berichtendraad nog over: wat ik erover las: borium werkt als een adaptogeen voor wat betreft testosteron (en waarschijnlijk alle hormonen): het vult tekorten aan maar als de spiegel optimaal is in het lichaam stopt de testosteronspiegel met omhoog gaan.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.477
Berichten
504.435
Leden
8.636
Nieuwste lid
Jerosteo
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan