Boeken

Is er een boek dat jullie mij kunnen aanraden? Het liefst eentje in het Nederlands.(Dit voor mijn buurvrouw, ik zelf lees prima Engels)

Ik kom ook allerlij termen tegen waar ik niet weet wat het precies is. Is er ergens een termen lijst te vinden en waar kan ik goede recepten vinden? Of heb ik nou gewoon weer wat over het hoofd gezien.

-Kavana

 
Het boek dat ik nog moet gaan schrijven! Ik heb nu echt serieuze plannen om te gaan werken aan een boek. Een flink aantal mensen zit al jaren te wachten op een boek van mij, maar dit jaar gaat het er toch echt van komen!

Mike

 
Mijn buurvrouw zij gisteren al, volgens mij moet je er gewoon zelf een boek over schrijven. Ikweet al veel van dingen maar dit wat ik hier vind is wer een nieuw segment dus moet ik eerst zelf nog even leren. Ik probeer nu een beetje een stappen plan voor mezelf te maken, want er is zoveel.

 
Je kunt beginnen met voeding en fysieke degeneratie van weston price ( vertaald door Mike)

 
Als het klaar is kun je het gelijk in het Engels gaan vertalen Mike. Is weer eens wat anders...:)

 
@Kavana,

Ga eens op mijn site kijken, hier staat heel veel informatie vanaf dit forum, overzichtelijk bij elkaar.

o.a. recepten, hoe wij eten, juiste voeding, handige adresjes, etc. Neem maar eens een kijkje.

Top Mike, we kijken uit naar je boek. En Ufo, dat is helemaal geen verkeerde opmerking hoor, naar het Engels vertalen.

We doen het gewoon andersom, let the world know it. Volgens Mike zijn alle goede boeken over voeding en gezondheid in het Engels, dus why not?

Lia

 
Water, het goedkoopste medicijn.

Bijnieruitputting, het stress syndroom van de 21e eeuw

Wat de dokter je niet vertelt over Menopauze

Dit is tot nu toe mijn top 3!

Verder:

Magnesium, de oplossing.

Wat heb je op je lever van Marijke de Waal

Ik heb het boek van Westonpice van de week besteld, daar verwacht ik ook veel van!

 
Ben begonnen n het boek! Weston Price Voeding en fysieke degeneratie. WAT een werk, nu al geweldig blij dat ik dit boek heb! Mike, wat een goed werk heb je verricht met deze vertaling! :D

 
@Angela: Toevallig, ik ben er ook net in begonnen! Het duurde even voordat ik het kon betalen, maar ik heb het nu dan ook eindelijk in huis. Ik ben er ook heel blij mee :D.

 
Ik vond het ook best wel een groot bedrag, maar nu ik het boek heb snap ik het helemaal!! Zelfs mijn man leest er al in :D

 
Dennis,

Na het lezen van "de nieuwe aarde" van Eckhart Tolle raadde jij me nog een boek aan dat je erg mooi vond. Ik kan het alleen niet meer terug vinden. Kun je het nog een keer noemen?

 
Als je 'De Nieuwe Aarde' herkenbaar, inzichtgevend en fijn om te lezen vindt, dan kan ik je ook 'Het Projectiemechanisme' aanraden. Dat is ook zo'n boek dat iedereen die wakker wil worden en een harmonieuze relatie met zijn omgeving nastreeft, minstens 1x gelezen zou moeten hebben... Ik ga het wellicht nog wel eens lezen.

Een ander boek wat ik werkelijk geniaal vind en al 3x gelezen heb is: 'Buitenaardse Beschaving - de planeet Iarga'. Het boekje is geschreven als een dialoog tussen een Nederlander en afgezanten van een hoogontwikkelde beschaving die op een planeet leeft zoals de Aarde. Ze bespreken politiek, economie, techniek, religie, spiritualiteit, seksualiteit, maar vooral ethiek en sociale omgangsvormen. Na het lezen van dit boek is me pas duidelijk geworden hoe heel onze wereld doordrongen is van zelfzucht en inefficiëntie. Erg confronterend om te lezen, maar ook met humor en veel positiviteit geschreven. Dit boek zou verplichte literatuur moeten zijn op het voortgezet onderwijs. Dan hadden we heel wat minder problemen met onze jeugd! Ik kijk er naar uit om dit boek voor de 4e keer te gaan lezen...

Op marktplaats kan je een eerdere druk van dit boek voor een prikje kopen. Gun het jezelf, zou ik haast zeggen... :)

 
Mooie tip Dennis, zet ik op m'n lijstje.. (die wel erg lang is op het moment... ;-)

 
Bedankt Dennis!

Het projectiemechanisme ga ik zeker lezen. Ik heb verder eigenlijk niets met buitenaards contact en dat soort dingen. Maar omdat jij het boek zo aanraadt en ik het voor €3.50 op marktplaats heb gezien ga ik het toch aanschaffen. :wink:

 
Goeie zaak Evan, je zult er geen spijt van hebben. En of je het boekje nou beschouwd als een waargebeurd verhaal of SF, dat doet er niet toe. Het gaat om de inspiratie. En het gaat wel over de planeet Iarga, maar nog veel meer over de Aarde en het contrast wat dan ontstaat. Ik hoor graag later nog wat je er van gevonden hebt...

 
het boek over water lijkt mij ook erg interesant.

Op het moment wat te duur maar ik heb inmiddels wel het 1 en ander gevonden op internet zodat ik er toch mee kan beginnen qua kuur.

Dit water drink je dus naast evt andere dranken? en hoe zit het met je maagzuur, wordt dat niet enorm verdunt zo? of is daar het zout ook o.a voor

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.742
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan