Boeken

Begin de dag met een glas water, met theelepel sole (eventueel de H202) en eindig de dag met water/sole.

Voor iedere maaltijd: glas water met appelazijn/eventueel wat honing.

Verder drink je meestal nog groene thee of kefir, en de rauwe melk.

Op deze manier krijg je vaak genoeg water binnen hoor.

Teveel water spoelt de mineralen(volgens mij) weer eruit.

Wat belangrijk is voor je cellen is de sole in het water. In ieder geval 2 x per dag dus, maar vaker mag. Hierbij moet je gewoon goed luisteren naar je eigen lichaam.

 
Bedankt voor de tip. Ik heb die 2 filmpjes wel al ooit gezien. Leuk! Ik ben ook benieuwd om nog eens terug te horen hoe jij het boek vindt als je hem uit hebt.

 
Dennis,

Ik heb het boek niet gekocht. Ik heb geboden en een aantal keer gemaild, maar geen reactie gekregen. Nu zie ik dat het boek niet meer op marktplaats staat helaas. Tenmindste, niet voor weinig geld.

 
Voor degene die naast voeding ook andere interesses heeft is het kijken op de volgende site de moeite waard. Het gaat over voeding en meer: DeNieuweDokters

Gezondheid en Welzijn

DOORBREKEN HET ZWIJGEN OVER DE LAATSTE REGULIERE, ALTERNATIVE EN COMPLEMENTAIRE MEDICIJNEN EN THERAPIEN DIE AIDS, KANKER, HART EN VAATZIEKTEN, REUMA, SUIKERZIEKTE, STRESS, ETC. KUNNEN VERLICHTEN EN OPLOSSEN.

en het kijken op deze site om e-boeken te downloaden waar je zelf interesse in hebt.

Zoek en je zult vinden. Gratis e-boeken van De Nieuwe Dokters Heb hier al enkele jaren contact mee ben naar lezingen geweest en meer.

Deze link omdat welke boek ik echt zou aanraden door iedereen hier wordt gedaan zeker op gezondheid, en ja ik heb die boeken ook bv fysieke degeneratie en vele meer.

 
ik heb hem net binnen gekregen, komende tijd genoeg te lezen.

 
Quote:
Ik wil jullie wijzen op het heuglijke feit dat Eet vet, word slank van de Brit Barry Groves uit is. Een absolute aanrader!

Mike


Wij van WC eend... ;-)

Thanks voor te tip Mike. Ik dacht eerst dat het de NL vertaling is van "Eat fat Lose fat" van Mary Enig en Sally Fallon maar het blijkt dus een andere te zijn. Helaas kon mijn boekhandel hem nog niet leveren en deze schijnt pas rond de 8e uit te komen. Klopt dat Mike? Ik zie hem ook alleen nog maar bij succesboeken te koop staan.

 
Ik heb hem net binnen, gisteren om half 5 pas besteld, dat noem ik nog eens service!!

 
Erg duidelijk het boek, het wordt op een makkelijke manier verteld. Zeker gaan lezen.

Wat ik wel vervelend voor me zelf vind, hij verklaard dat als je verschillende keren in gewicht heb geschommeld (jojo), het erg lastig is om op een lager gewicht te blijven. Dit heeft te maken met het type vetcellen die actief zijn geweest. Zeker als je als kind al dik bent geweest. :cry:

Ik heb de laatste weken ook weer wat meer koolhydraten gegeten en merkte al dat ik snel begon te groeien. Ik ga nu alle fruit eruit gooien kijken wat dit gaat doen met me.

 
Wat ik ook opmerkelijk vind is dat hij rauwe melk beschouwt als voeding en dat je er daarom spaarzaam mee om moet gaan. Verder geeft hij een recept voor peuterkoffie dat vond ik ook wel een beetje vreemd.

 
Ik ben nog niet bij het stukje over de rauwe melk, maar hier wordt rauwe melk toch ook als complete voeding gezien?

 
Jawel maar wij drinken het onbeperkt en als ik het goed lees zegt hij dat we er spaarzaam mee moeten zijn. Het staat in het gedeelte over baby's en kinderen.

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.195
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan