Black Magic/Zwarte Magie

Beste mensen 👋🏻, ik ben niet meer actief op dit forum. Toch lees ik af en toe eens mee.

Zojuist ingelogd om onderstaand gesprek met jullie te kunnen delen. Ik ken Benjamin als een ongelooflijk bekwame, integere man. Het filmpje is zeker niet geschikt voor iedereen, maar mijns inziens heeft Benjamin een frisse kijk op hoe zwarte magie letterlijk in wordt gezet t.b.v. de deep state agenda. Als gereedschap; vergelijkbaar met een klauwhamer of een keukenmes.

Kijk vanaf 33:08 als je de aanloop/context over wil slaan.


Leuk om weer van je te horen Julian! Ik ga hem (morgen) kijken.
 
Beste mensen 👋🏻, ik ben niet meer actief op dit forum. Toch lees ik af en toe eens mee.

Zojuist ingelogd om onderstaand gesprek met jullie te kunnen delen. Ik ken Benjamin als een ongelooflijk bekwame, integere man. Het filmpje is zeker niet geschikt voor iedereen, maar mijns inziens heeft Benjamin een frisse kijk op hoe zwarte magie letterlijk in wordt gezet t.b.v. de deep state agenda. Als gereedschap; vergelijkbaar met een klauwhamer of een keukenmes.

Kijk vanaf 33:08 als je de aanloop/context over wil slaan.


Hé Julian,
Welkom en wat leuk dat je er weer eens bij bent.

Groetjes,

Dorothé
 
Beste mensen 👋🏻, ik ben niet meer actief op dit forum. Toch lees ik af en toe eens mee.

Zojuist ingelogd om onderstaand gesprek met jullie te kunnen delen. Ik ken Benjamin als een ongelooflijk bekwame, integere man. Het filmpje is zeker niet geschikt voor iedereen, maar mijns inziens heeft Benjamin een frisse kijk op hoe zwarte magie letterlijk in wordt gezet t.b.v. de deep state agenda. Als gereedschap; vergelijkbaar met een klauwhamer of een keukenmes.

Kijk vanaf 33:08 als je de aanloop/context over wil slaan.


Idd zeker niet geschikt voor iedereen. Zoals een echte occultist vermengt hij feiten (quantumfysica, Sheldrake) met klinkklare nonsens (hekserij en uiteraard het christendom bashen door her kind (christendom) met het badwater (satanische variant uit Rome) weg te gooien). Kortom, eerst het vertrouwen wekken met gedegen kennis om het vertrouwen te wekken om daarmee je occulte flauwekul geloofwaardig te maken, zoals het een echte valse profeet betaamt.

Wat hij zegt over die boosheid en het negatieve onder de 'wappies' is wel heel erg raak, zie ook dit bericht van iemand die moe is gestreden en leeg is gelopen:


Negeer de ouwelullenblues aan het eind, deze Eric zegt wel ware dingen over leeglopen op boosheid, net als deze 'integere' Benjamin. Bij Eric is er echter geen andere agenda.

Je hebt nog steeds levenslessen te leren, Julian, als je valse profeten serieus neemt.

Mike
 
Idd zeker niet geschikt voor iedereen. Zoals een echte occultist vermengt hij feiten (quantumfysica, Sheldrake) met klinkklare nonsens (hekserij en uiteraard het christendom bashen door her kind (christendom) met het badwater (satanische variant uit Rome) weg te gooien). Kortom, eerst het vertrouwen wekken met gedegen kennis om het vertrouwen te wekken om daarmee je occulte flauwekul geloofwaardig te maken, zoals het een echte valse profeet betaamt.

Wat hij zegt over die boosheid en het negatieve onder de 'wappies' is wel heel erg raak, zie ook dit bericht van iemand die moe is gestreden en leeg is gelopen:


Negeer de ouwelullenblues aan het eind, deze Eric zegt wel ware dingen over leeglopen op boosheid, net als deze 'integere' Benjamin. Bij Eric is er echter geen andere agenda.

Je hebt nog steeds levenslessen te leren, Julian, als je valse profeten serieus neemt.

Mike

Ha ha, heb de video ook een heel eind zitten kijken. Je kan van iedereen iets leren, ook hoe het niet moet dus. Wat een warhoofden gesprek, van de hak op de tak zonder structuur en zonder voorbereiding. "Waar gaan we het over hebben?" Wat ik wel waardevol vond was die ene opmerking die Julian denk ik bedoelde in de black magic item Mensen hebben een "gehoorzaam mentaliteit" en dat zijn twee woorden waar wel een verhaal in zit.

en de keuringsdienstvoorwaarheid.

Als het zo zou zijn was ik in 2020 na de VS verkiezingen ook gestopt, en dat was serieus het geval.

Maar in mijn liedjes zing ik juist On Lâche rien, We won't give up bijna 200.000 views en totaal alle liedjes + 300.000

Al zijn het er relatief maar een paar meer die we kunnen bereiken, maar het zijn er juist velen als ik kijk wat voor taal ik hoor op twitter en ook bij de dagelijkse gesprekken, [ze] kunnen er geen touw meer aan vast knopen en zijn allemaal zoekende waarvan sommige actief
 
Verdoe je tijd niet met de zwarre magie van astrologen en occultisten als die Benhamin, bekijk deze duidelijke en heldere waarachuwing voordat je je met dat soort bagger inlaat:



Mike
 
Ik heb wat video`s van MarcTheMessengers gekeken (fijne uitleg) en vraag me spontaan af...demonen `vangen` je via (onverwerkte) trauma`s?
 
Via angst en ego. Deze zijn het gevolg van trauma's. Niet voor niets werken ze met trauma-based mind control. 2 jaar 'corona' is een bijzonder traumatische periode geweest voor velen en dus een prima speelveld voor [HEN].

Mike
 
Opgezocht n.a.v. video MarcTheMessenger.

Deuteronomium 18;10-12
10 Onder u zal niet gevonden worden, die zijn zoon of zijn dochter door het vuur doet doorgaan, die met waarzeggerijen omgaat, een guichelaar, of die op vogelgeschrei acht geeft, of tovenaar.
11 Of een bezweerder, die met bezwering omgaat, of die een waarzeggenden geest vraagt, of een duivelskunstenaar, of die de doden vraagt.
12 Want al wie zulks doet, is den HEERE een gruwel; en om dezer gruwelen wil verdrijft hen de HEERE, uw God, voor uw aangezicht, uit de bezitting.

Timothy 4:1-2 KJV / 1 Timotheüs 4
1 Doch de Geest zegt duidelijk, dat in de laatste tijden sommigen zullen afvallen van het geloof, zich begevende tot verleidende geesten, en leringen der duivelen,
2 Door geveinsdheid der leugensprekers, hebbende hun eigen geweten als met een brandijzer toegeschroeid;
 
Video's niet gevonden in forum (gezocht op tekst 'commonwealth') wel item

Commonwealth Games 2022 openlijk aanbidden Ba'al Baal

 
Laatst bewerkt:
Hoe zit het eigenlijk met die Quantum healers enzo? Iemand in een app groep begon hierover en dat ze mensen kan ‘healen’ van pijn en trauma. Ze zegt dat ze bij de ander dan personen en/of namen kan zien in het veld die mogelijk te maken hebben met je fysieke pijn of trauma.

Waarom krijg ik de brrr rillingen als iemand hierover begint🤔 moet zeggen dat vrouwen hier als een blok voor vallen ook in die groep en meteen een sessie willen met haar😳
 
Geen waanzin zo groot of vrouwen vallen ervoor. Trauma is niet van buitenaf te helen, wel van binnenuit. En dan nog moet diegene de moed en de openheid hebben om zo'n proces aan te gaan. Via de 12 stappen is het mogelijk en dit is een uiterst effectieve methode, mits de persoon geheeld wil worden (it works if ypu work it). Niets komt echter vanzelf en je kan simpelweg met een magische toverstok een trauma niet laten verdwijnen, zo werkt het niet.

Mike
 
Laatst bewerkt:
Geen waanzin zo groot of vrouwen vallen ervoor. Trauma is niet van buitenaf te helen, wel van binnenuit. En dan nog moet diegene de moed en de openheid hebben om zo'n proces aan te gaan. Via de 12 stappen is het mogelijk en dit is een uiterst effectieve methode, mits de persoon geheeld wil worden (it works if ypu work it). Niets komt echter vanzelf en je kan simpelweg met een magische toverstok een trauma niet laten verdwijnen, zo werkt het niet.

Mike
Ik las wel dat ze dat ook zei dat je zelf moet gaan voelen en niet vanuit het denken maar vanuit het voelen etc etc zij begeleid de mensen enkel met naar ‘binnen’ gaan beweerd ze. Ik vind het alleen vaag dat zij dan dingen kan zien bij anderen en dat maakt het voor mij hocuspocus.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.782
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan