Black Magic/Zwarte Magie

Ik ga ook voor vitamine D
een beetje rommelen in de tuin
Boodschappen doen, letty de boodschappen en ik op het terras een bakske koffie
Een beetje klussen en af en toe ff achter de computer
(Nu is dat hele dagen, en da's te lang)
 
Kan er ook echt gericht op iemand voodoo/black magic worden ‘gedaan’? En zo ja hoe wapen je je daartegen?
 
Hoe kijken jullie naar dingen als “heksen” bijvoorbeeld? Is dit sowieso satanisch of kan dit duaal zijn en zijn er ook witte/goede?
 
Hoe kijken jullie naar dingen als “heksen” bijvoorbeeld? Is dit sowieso satanisch of kan dit duaal zijn en zijn er ook witte/goede?
Nee, er zijn geen goede. Uit de bijbel kun je heel.goed opmaken dat hekserij en tovenarij ten strengste verboden was en zelfs bestrafbaar met de dood. De hele New Age agenda is een en al hekserij/tovenarij en het is de officiele religie van de VN, die ze over de hele wereld over ons willen uitstorten.

Mike
 
Kunnen ze tot inkeer komen? Waarom jk dit vraag is omdat ik een prentenboek aan het maken ben over een heksje doe denkt dat ze spreuken/magie etc nodig heeft en er achterkomt dat ze liefde/bescherming etc vindt in haar hart. Maar wil dus niet kinderen gaan opzadelen met satan shit 😂
 
Ik zou het concept van heksen niet meer promoten aan kinderen, als ik.jou was. Ook.niet als ze tot inkeer komt. De eerste vrouw die tot inkeer komt en haar persoonlijke verantwoordelijkheid opneemt moet ik nog zien.

Mike
 
  • Haha
Waarderingen: muis
Wat vind jij van Susan Smit? Ik vind dat ze goede dingen zegt maar ze noemt zich ook een heks.. al is dat natuurlijk ook maar een benaming.
 
Elke moderne vrouw die zichzelf een heks noemt is boosaatdig, of heeft zich iog daaraan verbonden.

Mike
 
Jammer.. (zacht uitgedrukt). Jaren terug heb je haar nog wel eens aangehaald (positief), maar helaas kwam de ware aard weer eens boven van Susan.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.614
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan