Biologische tandarts

Hoeft ook niet. Heb zelf ook niet met volledige aandacht dit gevolgd. Herhaling van het verleden. De waarheid mag daarom nog wel gezegd worden. En buiten dat, ik begrijp het niet eens omdat er geen actie om komt.
 
"Je wilt ons laten geloven dat je een unieke ziekte of fobie hebt waarmee je verslaving van ziektewinst gevoed kan worden."

Jammer dit.
De biotandarts ***** heeft ingeslepen en het is heel lastig om te zien, door een gewone tandarts waar hij geslepen heeft. Ook de barstjes in de tanden die de ontstekingen veroorzaken wordt niets mee gedaan. Ja er is teveel gepolijst ook aan de voortand. Inderdaad, erg complex.

Dus ben het niet met je eens wat je zegt.
En je toonzetting vind ik niet prettig; ik lees wel wat je typt en denk er heus over na, maar het is echt WEL complex geworden. Er zijn hier veel mensen op het forum (ja, er zijn er zelfs duizenden dit dit forum bezoeken) met gezondheidsissies waarover gediscussieerd mag worden. Ik doe dit met goede bedoelingen en ik val geen mensen aan volgens mij, en als ik dat al deed dan was dat niet de bedoeling.
Echter zonder toestemming mijn kiezen inslijpen vind ik wel een no-go en heel erg.

En Binc je hoeft het niet te volgen toch.
Misschien dat je wat geirriteerd reageert door de nicotine in de sigaretten ;)
Maar echt, ik zit hier gewoon met de beste bedoelingen te typen.
Voor nu ga ik verder met de zoektocht en hopelijk komt er een oplossing.

Nog bedankt voor je hulp in het verleden Binc!

 
Goh, op al die Facebook accounts van je is geen spoortje pijn te zien. Doet het echt zoveel pijn dat je tig keer per dag in de maanden dat je hier klaagt over tandartsen je profiel foto veranderd op meerdere fb accounts? Al dat oefenen hoe je moet lachen op een foto, daar krijg je vast vanzelf pijn in je smoelwerk van.

Ik ben er nog steeds niet over uit of je nu gewoon een aandachtshoer bent of dat je lijd aan Orthorexia nervosa waar tand problemen 1 van de symptomen zijn.

Orthorexia nervosa symptomen
Wat zijn de orthorexia nervosa kenmerken? Hoe herken je orthorexia? De hieronder genoemde gevolgen (niet volledig) kunnen wijzen op orthorexia.



Orthorexia symptomen zijn:

gewichtsverlies tot aan ondergewicht toe
gebrek aan energie, vermoeid zijn en blijven, duizelig worden bij inspanning
vitaminegebrek
maag- en darmproblemen
nier- en leverbeschadigingen
haaruitval
tandproblemen
niet meer ongesteld worden

Ja, dat laatste was serieus een vergissing.
Je zal wel balen dat je op geen enkel verzoek via fb of linkdin of mail reactie krijgt. Al die accounts van jou is niet tegenaan te blokken. Ik denk dus dat mijn eerste diagnose de juiste is.

 
ooit eens van cyberpesten gehoord?

Ik vind je creepy.
Totaal 100 procent pesterij dit.

Nokken nou.
 
Jou natuurlijk niet onbekend. En dan nog tijd hebben om hier naast al die actieve fb accounts ook nog je verhaal doen. Het is toch wat als je zelfs op fb geen aandacht krijgt. Tja, dan moet je je heil wel ergens anders zoeken. Creepy dat je hier weer terecht bent gekomen.
 
250 E voor n intake is best prijzig ja en of het klopt weet ik niet.
In het kader je kan je euro maar een keer uitgeven hier mijn bijdrage
Dental shine evolution in oud bijerland zijn ook bio tandartsen en zijn 2 vrouwen die goed werk leveren hebben mij prima geholpen.


 
ik heb dit draadje niet helemaal gelezen en ook niet gevolgd. Begrijp ik goed dat je kiespijn hebt, zit er een ontsteking of wat. Gebruik je levertraan en eet je verzadigde vetten?
 
Ik vind dat als iemand op facebook zit dit niet in dit verhaal voor iemands voeten mag worden geworpen. Dat is prive en heeft niets te maken met dit forum.
 
@Marijan
Kleine barstjes in de tanden waardoor het is gaan ontsteken bij tandvlees. Sinds iets afpolijsten voortand plus keramische vulling kleine zichtstoornis (flikkering in gezichtsveld).
Bij een tandarts in A'dam is er ongevraagd ingeslepen in de kiezen waardoor glijdende beet, krijg kaken niet goed op elkaar - reguliere tandarts snapte het niet - gisteren geweest

Levertraan laat ik de laatste tijd weg. Ik eet wel verzadigde vetten.

@Romagi, is ook zo.
 
Iemand ervaring met Arjan Starrenburg? Ik zag 1 iemand op dit forum die hem bezocht heeft.

Een reguliere tandarts gisteren bezocht, zij kan niet goed zien (ik zie het zelf zelfs met blote oog) dat er geslepen is en waar - het is ook nog scheef- zij kon niet zoveel betekenen



 
Liz 1 ding is zeker, naar welke tandarts je ook gaat, ook al zien ze dat het gebit niet goed aansluit, in principe is er weinig of niets aan te doen. Daar moet je je gewoon bij neerleggen.
Tegen pijn kun je nog spoelen met waterstofperoxide of teatree-oil .
Het kan ook heel goed dat door kauwen in de toekomst vanzelf tanden weer beter op elkaar gaan zitten. Het gebit is nl altijd in beweging.
Dan is er ook nog een orthodontist. Kijk eens op hun sites. Maar het zal je altijd veel geld kosten misschien zonder resultaat.
 
Ik zie dat Arjan Starrenburg wel iemands beet verhoogt soms.

Ik leg mij er niet bij neer aangezien de klachten te heftig zijn. Dus helaas. Ik zal verder moeten zoeken.

 
Ik vind dat als iemand op facebook zit dit niet in dit verhaal voor iemands voeten mag worden geworpen. Dat is prive en heeft niets te maken met dit forum.

Jij mag dat uiteraard vinden. In een normale situatie ben ik het ook absoluut helemaal met je eens.
Als je werkelijk vind dat dat zo privé is geld dat andersom evengoed. Daar gaat het echter niet om. Als jullie je willen laten misleiden ga gerust je gang. Dit is al langer aan de gang dan dat jullie in de gaten hebben.
De betrouwbaarheid van de persoon in deze zou ik niet te serieus nemen.

Geef haar die voorkeursbehandeling, blijf vooral applaudisseren en zij geniet van haar toneelstuk. Het interesseert me daarom ook geen hol wat ze van mijn reactie vind. En eerlijk gezegd is het eerder lachwekkend en doorzichtig. Haar interesseert het echter wel welke reactie ze krijgt. Jullie doen het precies goed zo.
 
Binc doet er werkelijk ALLES aan en grijpt ALLES aan om mij naar beneden te halen.

Het forum voelt niet meer als een neutrale plek om over dingen te discussieren, als dit gewoon allemaal gepost mag worden. Sorry hoor.

Ik vind dit niet normaal. Wat hier allemaal getypt wordt door deze mevrouw.

Toneelstuk? Aandachtshoer? Ik zou hiervan aangifte kunnen doen van cyberpesten, dat is echter niet mijn level.
Het ga je goed Binc.
 
Binc als ik het om welke reden dan ook zat ben dan ben ik mans genoeg om dat zelf te beslissen.
Lees dit allemaal maar niet en bemoei je er niet mee. Je hebt ons gewaarschuwd en ik zal die waarschuwing onthouden.
 
Prima dat je dit zelf kan beslissen. Ik had niet anders van je verwacht. Evenals dat het mijn eigen keuze is wat ik wel of niet lees.

Voor wat betreft die laatste opmerking. Ik zou ook gefrustreerd raken met zo een karakter. Ga gerust je gang met je aangifte. Vergeet niet dat jou adres gegevens bij mij bekend zijn. Na aanleiding van je cyberslet gedrag ligt er al geruime tijd een waarschuwing van mij jegens jou bij de politie. Dus voeg gewon de daad bij het woord en lazerstraal idd gewoon ver weg van hier samen met al die maskers.
 
Zeg dat maar tegen jezelf iplv aan persoonsverheerlijking te doen.

Hier idem klaar mee. Wederom goede keuze dus.

 
Doe er je voordeel mee iplv vals licht te laten schijnen en daarmee schijn spiritualiteit te propageren.
Het zou zomaar kunnen dat ineens je gebit geneest. Succes ermee!
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.346
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan