Biologische tandarts

Dat klinkt niet alsof je veel aan die klachtencommissie hebt.

In Midwoud gewoon even kijken wat ze op hun website hebben staan.
Wat je het meeste aanspreekt.
Liever een mail sturen met vragen. Dan ligt het vast.


 
o dat is die biologische tandarts in Midwoud denk ik? Dat is niet van het artikel wat je stuurde hoor. Niet deze praktijk https://tandartspraktijkmidwoud.tandartsennet.nl/
Ik zal de websites bekijken.
 
En wanneer ga je nu over op actie?
Hoeveel praktijken, adviezen Van anderen moeten hier nog vermeld worden voordat je zelf ergens naar toe gaat? Wel eens van pijnstillers gehoord in uiterste gevallen van nood?
 
Ja ik zal morgen eens verder kijken.

Het is niet zozeer pijn nu, wel vervelend dat ik stukken kies mis ofzo dat voelt echt heel scary, en dat ze scherper en ruwer zijn.



Welterusten.
 
Vandaag op de radio (1) Zembla heeft uitgezocht dat er vervuilende kankerverwerkende stoffen zitten in paracetamol. Nou zal een enkel pilletje misschien nog wel kunnen maar er zijn genoeg mensen die dit spul veel slikken.
 
Ik kan deze tandarts Huijmans echt niet aanbevelen!

Ik was hier kleine 2 maanden geleden met mijn zoontje 6 jaar. Hij heeft een heel slecht melkgebit , een paar van zijn blijvende tanden zijn nu doorgekomen. Ik ging hier naartoe omdat ik graag meer inzicht wilde in waarom hij zo'n slecht melkgebit heeft en hoopte dat zij iets in de mineraalopname kon betekenen.

Zij keek naar het melkgebit van mijn zoontje en merkte op dat hij diepe groeven in zijn nieuwe kiezen had en stelde voor deze te sealen. Naar mijn mening niet echt een bio-energetische oplossing, maar ik vroeg haar of deze groeven dieper waren als normaal gesproken bij iemand, nee dat was niet zo. Nou dan gaan we niet sealen zei ik. Terwijl ze aan het kijken was ging ze met de krabber best wel op zijn nieuwe kiezen te keer. Een gevoel in me kwam op om te zeggen dat ze dit niet moest doen, maar het was verder een vriendelijke mevrouw, dus  ik dacht ze weet wel wat ze doet. Ongeveer 2 weken na deze afspraak, krijgt mijn zoontje tot mijn grote verdriet ook caries in deze 2 kiezen! Ik was helemaal uit het veld geslagen en dacht gelijk aan haar gekrab, dat had me de hele tijd al niet lekker gezeten. Gisteren naar onze tandarts waar we nu al een tijdje komen, Tandartspraktijk Rene in Osdorp, bij de biologische tandarts de Graaff, waar wij wel heel tevreden over zijn en zei bevestigde dat mijn vermoedde waarschijnlijk klopte. Zij zei dat ze dit nooit met een krabber zou doen, maar dat er nog wel degelijk tandartsen zijn die dit wel doen en daarmee veel schade aanrichten. Ik ben zeer verdrietig hierover! Had ik er op dat moment maar iets van gezegd
 
Och jeetje, dat is vervelend, zo gaat er dus wel eens wat mis bij tandartsen. Bedankt voor het laten weten.



Deze is er ook nog https://www.independer.nl/tandarts/regio/haaglanden/honselersdijk/tandartspraktijk-starrenburg.aspx



Maar is 2 uur weg. Wel wat ver voor een tandartsbezoekje.

Mijn eigen tandarts doet dus nu niks meer, en verwees me destijds door naar het ACTA voor een allergietest op een keramische vulling (niet gegaan, ze rekenen 100 euro alleen al voor een gesprek).
Ik zou evt. naar die Starrenburg kunnen maar ik vind vooralsnog 2 uur reizen echt ver.
Heeft iemand ervaring met Starrenburg?



 
Vandaag op de radio (1) Zembla heeft uitgezocht dat er vervuilende kankerverwerkende stoffen zitten in paracetamol. Nou zal een enkel pilletje misschien nog wel kunnen maar er zijn genoeg mensen die dit spul veel slikken.


Ja het wordt ook te pas en te onpas aangeraden door huisartsen en tandartsen. "Om het uur 2" zeggen ze dan.  Je kan toch niet onbeperkt paracetamol slikken. Slecht voor je lever, je schijnt er zelfs zelfmoord mee te kunnen plegen :O



https://wibnet.nl/mens/11-dodelijke-doses-van-dagelijkse-dingen
 
Nog ff een antwoord voor Romagi.
De klachtencommissie heeft nog geen oplossing, mogelijk de tandarts Starrenburg in Den Haag (2 uur reizen) aanstaande donderdag. Dat is 2 uur reizen en niet praktisch en ik ken deze tandarts verder niet eigenlijk.
Weet ook niet of ik nu 'n biotandarts of niet moet nemen. Het is best complex geworden nu. Sommigen zeggen niet de expertise te hebben. Omdat mijn eigen tandarts het probleem te complex geworden vindt en dat ook op de patientenkaart heeft gezet (jammer) lezen andere tandartsen nu die patientenkaart, en sommigen baseren hun mening dus op de mening van mijn huidige tandarts die mijn gebit niet gezien heeft na de slijpactie van Meijer. Hoop dat ik een oplossing vind.
 
Ik ben bang dat je het moet opgeven. Iets wat er afgehaald is kunnen ze er moeilijk weer aanplakken.
Verder moet je echt je eigen beslissingen nemen.
Ik blijf vaak zoeken bij in dit geval biologische tandartsen in de hoop dat er een artikel staat waar ik iets aan heb. en dan een mail sturen met vragen.
Ik meen dat hierboven ergens al iets is geplaatst over de mogelijkheid dat ze er alsnog een soort vulling overheen doen.
En in die tussentijd gewoon afwachten met een beslissing nemen.
 
Ik heb zelf ook klachten waar ik tegenaan loop. De onderkaak heeft geen tanden meer maar er zit al jaren een protese (gemaakt door Meijer).
In de loop der jaren is die protese steets aangepast en hoewel die nergens steun meer heeft aan eigen tanden kon ik er redelijk mee kouwen.
Echter de laatste tanden zijn inmiddels al weer een tijdje geleden verwijderd maar er zijn restjes blijven zitten. Die protese schuift dus veel meer heen en weer ( dan ooit) over die restjes.
Tandarts had gezegd die restjes moeten er eerstdaags uit en dan een nieuw ondergebit of implantaten. Implantaten? Van welk materiaal moet ik dat dan doen? Plus een hele ingreep al met al en ik heb er geen zin in, totdat het helemaal niet meer gaat natuurlijk.
Die restjes hebben blijkbaar geen zenuwen meer (die pijn kunnen gaan doen) behalve 1. die had hij afgedekt.
Volgens mij is die afdekking nu weggeslepen en ja hoor, pijn. Gisteren de hele dag gespoeld met teatree en protese weggelaten. Eten fijn gemaakt.
Vandaag pijn minder maar ik moet nu toch echt naar de tandarts deze week. Met de trein naar Bloemendaal ( en mondkapje denk ik). Gadver.
 
Waarom kan ik niet meer quoten?

@Romagi, oke, ook wat problemen dus. Ja problemen komen met de jaren ;)

Wat jij allemaal zegt klinkt idd ook niet makkelijk.  Sterkte bij de tandarts..
Ik probeer het nu maar bij een tandarts in Heerhugowaard. Ik wil toch wel graag dat er naar gekeken wordt.
 
het is een rare tijd waarin we leven. En als je dan lichamelijk ook nog wat hebt maakt er niet makkelijk op.



Romagi- ik ben wel blij te lezen dat je niet meer naar Meijer gaat eerlijk gezegd. All Dente klinkt ook wel oke. Ik denk dat ik zelf naar een gewone reguliere tandarts moet. Ik wil niet 2 uur reizen voor een tandarts. Zij vullen dan wel met composiet met bpa, maarja..
Ik snap dus jouw euvel over de prothese, van ja waarvan gemaakt dan. Allemaal keuzes. Hang in there..
 
Alja de Graaff van Tandartspraktijk Rene, Amsterdam, Osdorp, kan ik wel echt aanbevelen. Helel lieve vrouw. Ze is biologisch tandarts en luistert heel goed naar je, handelt ook alleen als jij dat wil. Ze kan voor ons letterlijk niet veel betekenen, maar ze geeft zoveel steun, advies en vertrouwen! Wij rijden er vanuit Brabant graag voor naar Amsterdam.
 
@Romagi  jij reageerde hier op zie ik nu pas https://www.tandartspraktijkstarrenburg.nl/de-praktijk/

Je zag niet dat ze biologisch zijn. Deze tandarts propageert zich hier en daar wel als biologisch maar ik zie dit idd ook niet op de website!
Dus dan kan ik dat net zo goed niet doen. Bespaart mij die 2 uur reizen!!! Is ook totaal niet praktisch.
 
Het is gewoon jammer dat beet op vork is gebeurd.

Ik zie in mijn patiëntenkaart van mijn huidige tandarts, die had ik opgevraagd, dat een reguliere tandarts werkelijk niets van het menselijk lichaam snapt. Ik moet hem maar niet te vaak lezen.

Ook kom ik tot de conclusie dat ze daar, bij mijn huidige tandarts ook gewoon graag geld aan je verdienen. Dat barstjes sinds vork zijn ontstaan wordt compleet weggelaten op de patientenkaart, het zou allemaal maar door klemmen knarsen komen. Terwijl ik voor beet op vork nergens last van had. Zonder enige toestemming is een tand rondgevijld. En toen kwam die vijlactie van Meijer.

Constant werd er gehamerd op een knarsplaat.

Er lopen zenuwen door tanden/kiezen, en sinds deze gebeurtenissen ook sterretjes in m'n gezichtsveld erbij. Dus het is niet zo best. Zomaar kiezen inslijpen kan natuurlijk ook niet maargoed daar had ik het al over gehad.
Klachtencommissie is nu met vakantie, donderdag zou ik naar Starrenburg kunnen maar dat is Den Haag. Dus ik denk dat ik dan maar 'n niet reguliere tandarts misschien moet bezoeken in mijn woonplaats. Veel biotandartsen in de omgeving zijn er niet. Midwoud kon pas na de zomer.

Wel iemand met verstand van zaken.

Mijn eigen tandarts verwees me terug naar de heer Meijer (die niet meer reageert en waar ik ook maar beter niet naar terug kan), of naar het ACTA. Dus ik denk idd dat ik de knoop moet doorhakken over te stappen naar 'n andere tandarts. Had een reguliere in Heerhugowaard gevonden, misschien dat die mij kan zien.
 
Arjen Starrenburg is wel bio energetisch. Zie filmpjes youtube. Alleen bij 1 filmpje ging hij ook zomaar iemands beet veranderen.  Hij had eerst de t-scan gebruikt. Door te slijpen en polijsten. Dan denk ik hmm...

bij mij moet er juist iets op😂

iemand ervaring met de t-scan???
 
Het zou toch zonde zijn om reclame te maken voor een tandarts die kundig genoeg is of niet?
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
500.935
Leden
8.632
Nieuwste lid
Pinjo
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan