Biologische tandarts

post 194595

"In ons gezin zijn een aantal jongelui die hun amalgaam vullingen nog moeten laten verwijderen. Zelf heb ik die ruim twee jaar geleden laten verwijderen bij Arjan Starrenburg. Na het verwijderen een enorme ontsteking gekregen aan de kant waar het verwijderen zeer pijnlijk was. "

Klinkt niet goed.
 
"Het zou toch zonde zijn om reclame te maken voor een tandarts die kundig genoeg is of niet?"

Ik heb hier lang over nagedacht.

Je bedoelt denk ik, dat als een tandarts kundig genoeg is, dat hij de reclame niet nodig heeft.
 
Jou gedachten zijn natuurlijk jou interpretatie. Liz, als je graag een uitleg van mij wilt over wat ik bedoel, vraag het dan gewoon.
 
hij was voorzitter vd Nederlandse vereniging voor biologische tandheelkunde geloof ik.

Ja wat bedoel je, Binc?

Wellicht bedoel je dat hij kundig is en daarom reclame gemaakt wordt.

Maar blijft een gok want hij heeft zowel pos als neg recensies
https://www.independer.nl/tandarts/regio/haaglanden/honselersdijk/tandartspraktijk-starrenburg.aspx

En het gaat ook over het gevoel dat je er zelf bij hebt denk ik
 
Waarom is het nodig om nagenoeg alle tandartsen van Nederland naar beneden te halen? Want dat is wat je doet. Jij maakt negatieve reclame op basis van een paar verhaaltjes die geschreven worden.

Genoeg goede suggesties voorbij gekomen hier zoals Peter Dros. Ondertussen spendeer je een hoop tijd aan zaniken over afstand en recensies. Plus dat het niet in je op komt dat dergelijke ontstekingen reactie zijn van het lichaam. Heeft de tandarts het dan gedaan? Heeft de tandarts het ook gedaan als de patiënt een scheef gebit heeft? Je zit hier dus negatieve reclame te maken over tandartsen die wel kundig zijn tegenover de toestand van je eigen lichaam. Waarom laat je niet gewoon alles eruit trekken? Ben je meteen klaar voor de rest van je leven.
 
Als het allemaal zo simpel was zouden we helemaal geen tandartsen nodig hebben en ook geen dokters.
 
Eens. Maar niet iedereen haalt zoveel tandartsen naar beneden op basis van verhaaltjes die over het internet struinen. Of op basis dat de afstand te groot is. Als jij een ander alternatief voor Celtic weet gooi het in de groep. Ik durf te wedden dat niks goed genoeg is.
 
  1. Binc. Stop even. Ik heb een ongeluk gehad bij die Martin Meijer.
    een keer bij huidige tandarts tand rondgepolijst. Bij Meijer zonder toestemming diep in de kiezen geslepen. Zenuwen zijn blijkbaar geraakt want lichte stoornis in zicht. Ik zit niet in m’n kracht. Voel me echt ellendig. Drost vraagt €250 voor alleen al intake. Ik moet gewoon hulp hebben.
 
Dat is nog steeds je eigen diagnose zonder dat een tandarts dit geconstateerd heeft. Op de prijslijst zie ik consultatie en diagnostiek prijzen staan die bij lange na niet in de buurt komen van het bedrag wat jij zegt. Waar je het vandaan haalt is nogal raadselachtig. Je hebt gelijk dat je wel hulp nodig hebt ja.
Echter, het slagingspercentage Daarvoor hier schat ik niet hoog in. Tenzij je wilt dat wij het voor je doen iplv een tandarts. Die zijn toch alleen slecht. Ben je zo een beetje geholpen in je zoektocht naar hulp?


https://www.mondzorgmaasdriel.nl/wp-content/uploads/2016/01/Tarieven-Tandheelkundige-Zorg-1-januari-2016.pdf



 
Inderdaad heeft mijn eigen tandarts mijn gebit niet bekijken zoals het nu is. Als eventuele mogelijkheid sturen ze me nog door naar  http://www.eelcohakman.nl/

Weet niet hoor??

Mijn eigen tandarts is langdurg ziek en de andere tandarts in de praktijk willen er dus niet naar kijken. Er is daar ook een tand rond afgepolijst daar komen ze verder niet meer op terug.



Nu moet ik dus op zoek naar een andere.
Is onzin dat ik alle tandartsen afkraak. Maar zit nu met een slecht gebit. Zit te twijfelen of biologisch per se beter is.
 
Ik weet het wel hoor.

Je wilt ons laten geloven dat je een unieke ziekte of fobie hebt waarmee je verslaving van ziektewinst gevoed kan worden.
In het verleden werkte dat niet doordat je geblokt werd op dit forum. Vervolgens viel je meerdere mensen buiten dit forum lastig met alles wat je mankeerde en drong het niet tot je door dat je daarmee anderen tot last was. Denk je dat we nu na je afwezigheid opnieuw in deze ziektewinst trappen?
Wie weet is dat de reden wel dat die andere tandarts er ook niet naar wil kijken.

Mike, wil je alsjeblieft deze trol opnieuw verwijderen? Ik heb er in elk geval genoeg van.
 
250 euro intake bij Drost klopt. Ik heb zelfde ervaring met zoonlief. Het weerhield mij ervan over te stappen.
 
Ik ga hier niet eens op in.

Wat ben jij erg Binc. Geen woorden voor.

Dat is het beste antwoord wat ik tot nog toe gelezen heb van je. Prachtige beslissing!
 
250 euro intake bij Drost klopt. Ik heb zelfde ervaring met zoonlief. Het weerhield mij ervan over te stappen.

Geen probleem Marijan. Op zijn prijslijst zie ik dat niet terug, dus wellicht dat dit telefonisch doorgegeven word of zo. Dat is het punt ook niet. Wat hebben wij er verder voor boodschap aan? Moeten we het haar lenen of zo? Gaat inmiddels nergens meer over dit. Degenen die er geen moeite mee hebben doen hun best maar om Celtic te helpen voorzover dat mogelijk is. Het zelfdenkend vermogen en de JUISTE actie laten te wensen over. Wie weet dat haar geloof haar nog eens zal genezen.
 
verder heb ik dit draadje niet gevolgd. Peter Drost zal goede tandarts zijn maar wel duur is mijn ervaring. Zoals ik al zei, onze zoon heeft daar intake gehad en behandeling, was niet echt veel aan de hand maar was uiteindelijk ruim 800 euro kwijt.

Verder zelf ook nog een superslechte ervaring bij een tandarts waar hier eerder over gesproken is, en waar iemand anders juist weer goede ervaring had. dus ieder zal verschillende ervaringen hebben op verschillende locaties.

En meesten kunnen hun geld maar 1x uitgeven, en de een beslist daar snel over en een ander blijft twijfelen. Zo werkt dat nu eenmaal. En wat doet angst bij een slechte ervaring. Mijn ervaring was ook heftig, ik ben heel erg ziek geworden naar dat 2e tandartsbezoek. Het is inmiddels misschien wel 10 jaar geleden maar weet nog als dag van gisteren pffff...

 
Het is niet alleen beperkt tot dit draadje. Dit gaat al vanaf ergens begin mei zo. Het is ook nauwelijks te volgen.

Snap jou punt. Maar jij gaat tenminste en bent niet 2 maanden lang aan het zeuren en zelf diagnoses verzinnen toch?
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.469
Berichten
498.521
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan