BioClandestine

1670574940564.png
Twitter had een geheim censuurteam bekend als het "Site Integrity Policy, Policy Escalation Support", waar de leidinggevenden conservatieven censureerden om redenen buiten de boeken, niet vermeld in het publieke beleid.

We moeten alles zien. Alle zwarte lijsten. Elke account die door de SIP PES werd bekeken, wie er werd geschorst, de reden van schorsing, enz.

Gegarandeerd staat mijn naam op die lijst, samen met een overvloed aan Anons.

Er was een regeringscomplot om het bereik van conservatieven en de waarheid te onderdrukken. Orwell had gelijk.

Dorothé
 
Is het begrijpelijk waarom Elon zoveel weerstand kreeg van links vanaf het moment dat hij zijn overstap naar Twitter aankondigde?

Is het zinvol waarom de media de lastermachine tegen Elon inzette en hun schapen ervan begon te overtuigen dat Elon een Trump-achtige vijand was?

Is het logisch dat de regering Biden de uitvoerende macht misbruikt om Elon en Twitter te controleren?

Is het zinvol waarom de FBI informanten zoals Jim Baker binnen had om de vrijlating te laten ontsporen?

Degenen die het hardst schreeuwen...

Zij wisten het.

Dorothé
 
De nieuwe details bevestigen dat leidinggevenden van Twitter opzettelijk trends manipuleerden en de groei en het bereik van conservatieve stemmen verhinderden. Dit is een vorm van hersenspoeling.

Door de versterking van conservatieve stemmen te beperken en te manipuleren "wat trending is", wordt de perceptie van de gebruikers van de publieke consensus/groepsdenken vervormd.

Twitter leidinggevenden waren willens en wetens hun ongeveer 450 miljoen gebruikers psychologisch aan het manipuleren/hersenspoelen.

In coördinatie met, en in opdracht van, de DNC/FBI.

Dorothé
 
Merk op hoe fel de DNC Twitter verdedigde zonder enig bewijs. Waarom? Omdat ze hun desinformatie/propaganda tak beschermden.

Merk op hoe zelfverzekerd de DNC loog in hoorzittingen van het Congres. Hoe schaamteloos ze Republikeinse leiders beschaamden voor het suggereren van zoiets geks... dat toevallig 100% waar was.

Ik weet niet hoe een objectief persoon naar deze situatie kan kijken en niet tot de conclusie kan komen dat de DNC volledig doorgedraaid is en gestopt moet worden.


Telegram (https://t.me/KanekoaTheGreat/6088)
KanekoaTheGreat
Jack Dorsey tells Congress under oath that he doesn't censor or shadow-ban Republicans.

Vijaya Gadde, the high priestess of the ministry of truth, intently watches over Dorsey's shoulder.

Senator Mike Doyle places @realDonaldTrump, @DevinNunes, and @KevinMcCarthy's statements on Twitter shadow-banning conservatives "into the record" and calls them a "load of crap."

Dorothé
 
1670575102407.png
Nu weten we waarom Vijaya Gadde eruit zag alsof ze een geest had gezien toen Elon naar het hoofdkwartier kwam.

Ze werkte mee aan een geheime hersenspoeling en desinformatie operatie in samenwerking met de FBI en de DNC, met de bedoeling de rechten van Amerikanen te beperken en zich te mengen in federale verkiezingen.

Als ik haar was, zou ik ook bang zijn.

Dorothé
 
We hebben onweerlegbaar bewijs dat de DNC een massale Orwelliaanse hersenspoeloperatie uitvoerde in samenwerking met de FBI en Big Tech, en de samenleving gaat gewoon door alsof de grootste samenzwering aller tijden niet vlak voor hun ogen is uitgekomen.

Biden is direct betrokken bij dit alles, het is al meer dan een week geleden, en hij is erin geslaagd dit onderwerp te ontwijken.

Als het alternatief waar was, en Trump had dit gedaan, zou de wereld stilstaan en de straten in brand staan.

Dorothé
 
We hebben onweerlegbaar bewijs dat de DNC een massale Orwelliaanse hersenspoeloperatie uitvoerde in samenwerking met de FBI en Big Tech, en de samenleving gaat gewoon door alsof de grootste samenzwering aller tijden niet vlak voor hun ogen is uitgekomen.

Biden is direct betrokken bij dit alles, het is al meer dan een week geleden, en hij is erin geslaagd dit onderwerp te ontwijken.

Als het alternatief waar was, en Trump had dit gedaan, zou de wereld stilstaan en de straten in brand staan.

Dorothé
De meeste normies maar ook ‘wakkeren’ weten idd niets vd twitterfiles. Sprak laatst iemand en die zei huh wat? Nee niks van gehoord en heb geen twitter.

Van de MSM moeten we het sowieso niet hebben. Stond ergens ook in een Q post dacht ik.
 
1670628704745.png

Twitter's moderatie prioriteiten zouden elk gezond wezen op aarde met afschuw moeten vervullen.

De tools die specifiek ontworpen zijn om te modereren voor kinderuitbuiting werden niet gebruikt om CP te modereren, en in plaats daarvan werden ze ingezet om accurate berichtgeving van conservatieven te verdoezelen, vooral het Hunter Biden Laptop verhaal.

Twitter maakte niet alleen jacht op conservatieve stemmen en dekte de DNC, ze deden dit ten koste van echte problemen zoals kinderuitbuiting.

Deze mensen zijn ziek.
Dorothé
 
1670628769649.png
Net als Hunter's Laptop.
Net als de Biolabs in Oekraïne.
Net als wijdverspreide linkse pedofilie.

We gaan van: "Dat is een rechtse samenzweringstheorie!!"

naar: "Oké, misschien is het geen samenzweringstheorie, maar dit is waarom het een goede zaak is, en dit betekent niet dat de Q-mensen gelijk hadden!"

Hoe vaak kunnen de gevestigde media het mis hebben en de Anons gelijk voordat hun geloofwaardigheid wordt opgeheven en Anons onze rechtvaardiging krijgen?

Hoe vaak moeten we het bewijzen?

Dorothé
 
1670628839483.png
Trump herijkt ons naar het grote geheel.

Het hoofddoel van de snode samenzwering bij Twitter was uiteindelijk om Trump uit zijn ambt te houden.

Het censureren van conservatieven, het manipuleren van trends, het illegaal verbergen van accurate berichtgeving, het hersenspoelen van de massa; al deze handelingen dienden het hoofddoel om "Trump te stoppen".

En aangezien deze coördinatie plaatsvond tijdens het presidentschap van Trump, met een poging om de regering omver te werpen via massale hersenspoeling... is het niet alleen slecht... het is misdrijf!

Dorothé
 
1670662977694.png
Hier is Twitter's Yoel Roth die toegeeft dat ze logen over hun censuur, duistere activiteiten en instortende verhaal rond het Hunter Laptop verhaal.

Dit bevestigt ook dat Yoel Roth in de aanloop naar de verkiezingen wekelijks vergaderde met de FBI/DHS en een constante stroom van contacten onderhield om de boodschap van Trump te onderdrukken en conservatieven te censureren.

Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar ik heb genoeg gezien om de kwade bedoelingen van de DNC-agenten bij de FBI en bij Twitter vast te stellen.

Militaire interventie is noodzakelijk.

Dorothé
 
Ik begrijp dat iedereen woedend is. Wat we leren van de Twitter Files bevestigt het Deep State complot om verkiezingen te ondermijnen en te stelen. Hierdoor worden velen van jullie ongeduldig en ongeduldig.

Voor degenen die er zo over denken, uw frustratie is gerechtvaardigd, maar het feit dat we hierover leren, betekent dat ze de controle kwijt zijn. Patriotten hebben de controle.

Strategisch gezien, is het makkelijker om recht te spreken na de publieke bekendmaking en acceptatie.

Geduld. We winnen eerst de publieke opinie.

Dorothé
 
Anons, we moeten feestvieren.

We leven nu door DECLAS. Al onze verhalen en "samenzweringstheorieën" worden bewezen op het wereldtoneel.

De Jaren van discriminatie, vitriool en haat, die op onze ziel drukt... wordt opgeheven.

Hou je hoofd hoog. We hadden gelijk. Laat de media u niet anders vertellen of onze overwinningen dicteren.

De missie is pas voorbij als ze wegrotten in de gevangenis, maar erken nu de omvang van dit moment.

Dorothé
 
1670663088692.png
Hebben jullie dit laatste stukje van Taibbi gezien? Nieuwe details over het onderdrukken/verbergen van..:

-"Lab-leak theoretici"
-Versterking van militaire propaganda.
-conservatieve accounts

Ik haat het om egocentrisch te klinken, maar ik pas in alle drie die categorieën, en ik kan het niet helpen, maar ik denk dat ze het, gedeeltelijk, hebben over de censuur van het biolabs in Oekraïne verhaal, waarvoor ik berucht was.

Ik ben er 1000% zeker van dat ik op die zwarte lijst sta, en ik wil het verdomme zien...

Dorothé
 
1670663136938.png
Ik garandeer je dat mensen aan beide kanten van het politieke spectrum en in elk land op aarde willen weten waarom het verhaal over de Biolabs in Oekraïne werd gecensureerd en bestempeld als "desinformatie".

Het enige wat ik deed was een US.gov pagina en een Newsweek artikel delen over de beschuldigingen van Rusland over de productie van biologische wapens, en links werd collectief gek. De FBI/DHS zorgde ervoor dat ik niet alleen van Twitter werd verbannen, maar van alle hoeken van het internet.

Alle sociale media sloten dit verhaal af. Ondanks dat het 100% waar is.

Het bestaan van Biolabs in Oekraïne was niet algemeen bekend, maar wel goed gedocumenteerd. Niemand "ontdekte" de labs. Mensen wisten dat ze er waren.

Dat is wat zo wild is aan de situatie.

Twitter loog en censureerde mij over iets dat een goed gedocumenteerd feit was, omdat ik te veel punten verbond en te dicht bij iets kwam.

Dorothé
 
1670663547850.png
Weet je nog dat de DNC 4 jaar lang een woedeaanval hield, alleen vanwege Trump's vermeende "verkiezingsinmenging"?

Ze hadden 4 jaar lang kamerbrede berichtgeving over "RUSSIA". Niets ervan was waar. Ze suggereerden dat Trump verraderlijk was en de gevangenis verdiende. "Mueller Time" was hun drug.

In werkelijkheid was hun gekrijs projectie om hun eigen verkiezingsbemoeienis te maskeren via een samenzwering met Big Tech, MSM, en de FBI, enz.

Kijk hoe snel links zich niets meer aantrekt van verkiezingsinmenging.

Dorothé
 
De algemene boodschap die ik krijg van de Twitter Files, is dat de regering van de VS volledig ontspoord is, en dat er enorme veranderingen nodig zijn om de ongekende corruptie te corrigeren.

Elke betrokkene moet worden vervolgd, en elke betrokken entiteit moet worden afgeschaft. DNC, FBI, DHS, CIA, DOJ, DNI, enz.

We moeten de werking van de hele Amerikaanse regering veranderen en de grondwet opnieuw naleven.

Dorothé
 
Dus wie gaat de liberalen vertellen dat samenzweren met particuliere ondernemingen, bewapening van federale wetshandhaving, hersenspoeling van Amerikaanse burgers en inmenging in federale verkiezingen... hen de slechteriken maakt?

Dorothé
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.473
Berichten
501.818
Leden
8.633
Nieuwste lid
Tarabya
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan