BioClandestine

1670264974997.png
Dit is het ultieme belang van de Twitter Files. Ik zei het al toen de 8e tweet van Taibbi vrijdag viel.

De Twitter Files bewijzen dat de DNC bezig was met een complot om de federale verkiezingen te verstoren en te ondermijnen.

Waardoor 2020 onwettig wordt, waardoor Biden een onwettige POTUS wordt, wat betekent dat @realDonaldTrump de rechtmatige opperbevelhebber is.

En de DNC worden binnenlandse vijanden van de grondwet.

Alle tekenen wijzen op een militaire interventie.

We wachten af.

Dorothé
 
1670270560234.png
De wereld zit in een psychologisch vagevuur.

De Dems riepen 4 jaar lang dat Trump samenzwoer met Poetin om zich te mengen in de verkiezingen van 2016. De media berichtten erover alsof het een feit was, de meerderheid van het publiek geloofde het, en het bleek allemaal een leugen te zijn.

Nu hebben we onweerlegbaar bewijs dat de Dems hebben samengespannen met Twitter, MSM, FBI/DHS, enz., en ECHT hebben ingegrepen in de verkiezingen van 2020, en de MSM noemen het een "nothing burger".

De werkelijkheid is verdraaid.

Dorothé
 
Rand Paul herhaalt wat ik en ieder ander gezond mens in Amerika zeggen, dat de orders voor censuur afkomstig waren van het Biden Team en FBI/DHS, wat betekent dat ze Twitter gebruikten als een proxy/surrogaat als een mechanisme om de CONSTITUTIE te CIRCUMVENTEREN en te VIOLEREN om FEDERALE Verkiezingen te SUBVERTEREN en te INTERFEREREN.

Het is glashelder.

Het leger moet Donald J. Trump herstellen als de rechtmatige opperbevelhebber.

Telegram (https://t.me/beckernews/4435)
Becker News
Rand Paul joined Martha McCallum to discuss the Hunter Biden story: “If we’re only looking at whether a private entity can do this… the First Amendment doesn’t apply. But if we’re looking at things where the FBI’s coming in and basically using Twitter as sort of some surrogate for censoring, then we have a real problem”

Dorothé
 
1670303574819.png
Change.org nam contact met me op.
Ze beweren dat ze de snelst groeiende petitie op hun website hebben weggehaald omdat die "mogelijk onjuist of misleidend" zou zijn.

Change.org beweert dat het vrijgegeven e-mail bewijs uit de Twitter Files "mogelijk" een samenzweringstheorie is, en dat de eisen van Wij het Volk niet in overweging worden genomen.

Dit is letterlijk het hele punt van een petitie... voor de stemmen en eisen van het volk...

Dit is de website waar het Witte Huis u naar verwijst...

Dorothé
 
Deze CNN pratende hoofden zijn zo gehersenspoeld dat ze werkelijk geloven wat ze zeggen.

Ze geloven echt dat ze de herauten van de grondwet zijn, terwijl we net de achterdeur e-mails zagen tussen de FBI/DHS en het Biden Team, die samenzwoeren met Twitter, en dit deden om de vrije meningsuiting van Amerikanen te censureren, over correcte informatie, die het zwijgen werd opgelegd om Biden te dekken om de verkiezingen te winnen.

Deze mensen leven in een fantasieland.


Telegram (https://t.me/PepeMatter/13387)
ULTRA Pepe Lives Matter 🐸
Trump now has the likes of America hating CNN defending the constitution after just a few simple words.
He's playing them like a fiddle.

Dorothé
 
1670351271029.png
Dat generaal Flynn je boodschap goedkeurt wordt nooit oud.

Ik stelde voor Donald J. Trump direct weer aan te stellen als opperbevelhebber, maar generaal Flynn stuurt ons in de richting van "terugroepverkiezingen".

Optisch is dit logischer en veel makkelijker te accepteren voor het publiek.

Trump heeft in het verleden een "recall election" voorgesteld, en suggereerde onlangs dat de verkiezingen van 2020 overgedaan moeten worden.

Brass laat doorschemeren dat dit de weg vooruit is. Vuur de hashtags af!

Dorothé
 
1670367211391.png
Het feit dat voormalig FBI General Counsel, Jim Baker, voor Twitter werkte, is een enorme rode vlag. Het Orwell-alarm gaat af.

Het feit dat hij actief probeerde details uit de Twitter bestanden van binnenuit te verdoezelen, zou geen verrassing moeten zijn.

Meer bewijs dat de FBI Twitter bewapende en het label "privé onderneming" vals was. Het was een overheidsbedrijf via een volmacht.

Meer bewijs dat de FBI/DNC dezelfde entiteit dienen.

De Deep State is echt.

Dorothé
 
Ik begrijp dat er nu een belangrijke race gaande is in Georgië, maar het kan me moeilijk schelen.

Na wat er naar buiten is gekomen over de Twitter bestanden, is de huidige regering onwettig en al sinds 2020. Dus ik herken de winnaar van deze race niet, of welke race dan ook.

De Amerikaanse regering is gecompromitteerd door slechte actoren die tiranniek de grondwet schenden en de wil van het volk verminderen door bewust verkiezingen te ondermijnen.

We moeten alles opnieuw doen.

Dorothé
 
De Twitter Files leggen niet alleen een complot bloot om federale verkiezingen te ondermijnen, maar het legt de algemene ideologie van links bloot, en hun houding tegenover Wij het Volk.

Ze hebben bewezen dat ze onze stem in het geheel niet respecteren. In de ogen van links zijn wij niets meer dan belasting/arbeid slaven.

Als het volk zijn rechten en mogelijkheden om deel te nemen aan de regering worden ontnomen, dan leven we niet in een representatieve democratie of een constitutionele republiek.

Dit is een dictatuur, en we zijn slaven.

Dorothé
 
Merk op hoe links Elon's beweringen uit de Twitter bestanden niet weerlegt.

Merk op hoe ze Elon geen leugenaar noemen.

Het standpunt van links is dat de DNC samenspanning met Twitter geen probleem is. Ze beweren dat het volledig legaal is, helemaal niet verdacht. Ze geloven echt dat het censureren van conservatieven en het verdoezelen van de waarheid nodig was om Trump uit zijn ambt te houden, daarom is elke criminaliteit van de DNC/FBI/Twitter vergeven.

Deze mensen zijn krankzinnig en moeten gestopt worden.

Dorothé
 
Merk op hoe links Elon's beweringen uit de Twitter bestanden niet weerlegt.

Merk op hoe ze Elon geen leugenaar noemen.

Het standpunt van links is dat de DNC samenspanning met Twitter geen probleem is. Ze beweren dat het volledig legaal is, helemaal niet verdacht. Ze geloven echt dat het censureren van conservatieven en het verdoezelen van de waarheid nodig was om Trump uit zijn ambt te houden, daarom is elke criminaliteit van de DNC/FBI/Twitter vergeven.

Deze mensen zijn krankzinnig en moeten gestopt worden.

Dorothé
En dit is denk ik ook het grootste probleem. De mensen zijn zo gehersenspoeld, dat ze alles gewoonweg goed vinden wat er gebeurt. Hier bij ons in Nederland vinden ze het ook goed dat Baudet en Forum geboycot en misschien wel verboden worden. De mensen staan niet op omdat ze de consequenties liever aanvaarden dan dat ze voor de waarheid en hun rechten opkomen. Dus als Rutte beslissingen neemt in het voordeel van de EU en nadeel van ons, dan nemen de mensen dit aan omdat ze achter het gelogen verhaal van de overheid staan. Natuurlijk zijn er wel mensen die opstaan, maar de overgrote meerderheid is helaas al te veel 'gebrainwashed'.

Dorothé
 
En dit is denk ik ook het grootste probleem. De mensen zijn zo gehersenspoeld, dat ze alles gewoonweg goed vinden wat er gebeurt. Hier bij ons in Nederland vinden ze het ook goed dat Baudet en Forum geboycot en misschien wel verboden worden. De mensen staan niet op omdat ze de consequenties liever aanvaarden dan dat ze voor de waarheid en hun rechten opkomen. Dus als Rutte beslissingen neemt in het voordeel van de EU en nadeel van ons, dan nemen de mensen dit aan omdat ze achter het gelogen verhaal van de overheid staan. Natuurlijk zijn er wel mensen die opstaan, maar de overgrote meerderheid is helaas al te veel 'gebrainwashed'.

Dorothé
De mens is helaas heel erg diep gezonken. Soms denk ik dat een nieuwe zonnevloed misschien wel nodig is omdat de mens te ver heen is. Ook nu rondom Paarse vrijdag op scholen, er zijn geen ouders die op staan ze vinden het onschuldig of zelfs ‘alleen maar goed’ dat hier aandacht aan wordt besteed. Op zulke momenten zakt de moed me in de schoenen. Gelukkig niet voor lang.
En hoe moeilijk soms ook dan denk ik weer aan de Q post: have faith in humanity🙏🏼
 
1670521730624.png
Britney Griner kan me niets schelen. Maar ik geef wel om het wakker schudden van normies en het collectieve bewustzijn/publieke perceptie.

Hier is Michah Parsons, een van de beste spelers in de NFL, van het populairste sportteam op aarde, die publiekelijk zijn ongenoegen toont over het feit dat de regering Biden een marinier achterliet en voorrang gaf aan een ondankbare, zeurderige atleet.

Het lijkt misschien niet veel, maar kleine dingen als deze gaan een lange weg als het gaat om het collectieve ontwaken.

Dorothé
 
1670521786837.png
De Pepe meme is één ding, maar waar het een reactie op is, is het verhaal.

MSNBC beschuldigde Elon van het "onevenredig schorsen van linkse accounts".

En Elon reageerde met een vage Pepe meme, alsof hij wilde zeggen:

"Twitter heeft de hele tijd onevenredig veel conservatieven geschorst, voornamelijk de Anons".

En gezien zijn eerdere Pepe meme gebruik en Anon-speak, zou je kunnen zeggen dat Elon zijn loyaliteit aan Anons toont, bijna "het planten van de vlag" als je wilt, dat wij Twitter hebben overgenomen.

Er is veel hier.

Dorothé
 
Ik wil meer dan elk ander wezen op aarde terug op Twitter, maar ons op Twitter brengen NA de Twitter Files is geniaal.

Laat Elon aan iedereen de bewijzen tonen dat Anons gelijk hadden. Dat we ten onrechte het doelwit waren via politieke bewapening van Twitter door de FBI/DHS/DNC. We hebben nu serieuze geldigheid.

Als we terugkomen, zal het zeer controversieel zijn, en het "taboe" label toegepast op Anons heeft een Streisand Effect gecreëerd, wat ons MEER populair maakt.

Anons staan op het punt rocksterren te worden.

Dorothé
 
1670574893033.png
Twitter executives waren prominente conservatieven aan het schaduwbannen, waardoor hun tweets en hashtags niet trending werden.

Voor Anons, dit is helemaal geen nieuws. We weten dat dit al jaren gebeurt. Twitter ontkende het, noemde het een samenzweringstheorie, het blijkt waar te zijn.

Het beste deel is dat Twitter getuigde voor het congres dat dit niet gebeurde 👀

Twitter loog tegen het Congres om een samenzwering met de DNC te verdoezelen om conservatieven te censureren.

Mensen zouden onmiddellijk gearresteerd moeten worden.

Dorothé
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.472
Berichten
501.659
Leden
8.633
Nieuwste lid
Tarabya
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan