BioClandestine

-Ze maakten C19 in een lab.

-Laten het uitlekken

-Gebruikten MSM/Big Tech om het publiek te hersenspoelen dat het natuurlijk was.

-Censureerden de topwetenschappers in de wereld die erop wezen dat het door de mens was gemaakt

-Censureerde iedereen online die erop wees dat het door de mens was gemaakt

-Gebruikte de MSM/Big Tech om het publiek te hersenspoelen en te dwingen.

-Censureerde de beste wetenschappers in de wereld die aangaven dat de spuiten niet werken.

-Censureerde iedereen online die erop wees dat de spuiten niet werken.

De Nazi's zouden trots zijn.

Dorothé
 
Dezelfde mensen die denken dat maskers/lockdowns werken, en dat covaccins veilig/effectief zijn, denken dat ze in de "realiteit" leven.

Dezelfde mensen die zeiden dat Big Tech censuur van conservatieven en kinderuitbuiting een complottheorie was, denken dat wij "walgelijk" zijn.

Dezelfde mensen die zeiden dat C19 uit bat-soup kwam, en dat het Amerikaanse biolab-netwerk niet bestond, denken dat wij "gevaarlijk" zijn.

Psychologische Projectie.

Telegram (https://t.me/disclosetv/10143)
Disclose.tv
NOW - White House: Elon Musk's attacks on Dr. Fauci are "dangerous," "disgusting," and "divorced from reality."

@disclosetv

Dorothé
 
1670908725160.png
Ik weet niet hoe ik nu moet handelen.

Elon riep Fauci uit voor het creëren van C19, riep de woke hive mind uit, maakt de weg vrij voor de vernietiging van 2020 en het herstel van Trump, bewijst de massale samenzwering om conservatieven en Anons in het bijzonder het zwijgen op te leggen, spot met Branch Covidians/Corona Bros, en nu citeert hij rechtstreeks Q met de Follow the White Rabbit tweet...

Elon is een Anon.

Is het nu duidelijker waarom de linkse partijen al maandenlang uit hun dak gaan over Elon?

Ze wisten het.

Dorothé
 
1670908771095.png
Ik heb deze meme in april gemaakt.



Het was toen niet erg populair.



Wat vinden we er nu van?



Dorothé
 
Wacht wacht wacht...

Als Elon een Anon/Witte Hoed is zoals hij aangeeft, denken we dan dat hij andere Anons volgt op andere platformen?

Denken we dat hij een brander heeft op Telegram, Truth Social, etc.? Of zit hij alleen op de chans?

Als het waar is dat "wij nu het nieuws zijn", dan zou Elon zeker ergens de content van Anons zien.

Vraag me af wie hij volgt 👀

Dorothé
 
1670959613551.png
Zoek "Elon Qanon" op Twitter, en geniet.

Ik heb de liberalen door de verschillende stadia van rouw geobserveerd. Kijken hoe ze proberen te rationaliseren wat er aan de hand is, is fascinerend.

De blauwbekken die zo gewend zijn om overal "gelijk" in te hebben, hebben het zelfverzekerd en hilarisch mis over een onderwerp waar ze niets vanaf weten.

De linkse schapen zitten in een ontkenningsfase, en proberen scenario's in hun hoofd te creëren waarin zij niet de slechteriken zijn.

Elon trekt de spreekwoordelijke pleister eraf.

Dorothé
 
1670977827068.png
De studenten van toekomstige generaties zullen met afschuw terugkijken als ze dit hoofdstuk in hun geschiedenisboeken doornemen.

Schurkachtige elementen binnen de Amerikaanse regering lieten kinderuitbuiting floreren, terwijl ze tegelijkertijd al hun middelen inzetten om burgers die zich over deze kinderuitbuiting uitspraken te censureren en te intimideren.

Dezelfde malafide elementen bevorderden desinformatie over C19 en censureerden journalisten en wetenschappers die de waarheid over C19 spraken.

Een ijzingwekkend niveau van kwaadaardigheid.

Dorothé
 
Lol. De paniek is echt!

Alex Kaplan bij Media Matters schrijft artikelen die uitsluitend gaan over posts van Anons. In deze verwijst hij naar posts van @PepeLivesMatter @stormypatriotjoe en mijzelf.

Zijn titel is een citaat uit mijn Telegram toen ik zei "Elon is een Anon".

Andere linkse vodden citeerden ook andere Anons.

Ik kan het niet helpen dat we letterlijk het nieuws 😂 huurneuken.

Hoi Alex.


Media Matters for America (https://www.mediamatters.org/elon-m...lebrates-elon-musks-follow-white-rabbit-tweet)
“Elon is an Anon”: QAnon community celebrates Elon Musk’s “Follow the White Rabbit” tweet
1671040330773.png

Dorothé
 
1671043685292.png
Het doet me veel plezier te weten dat de linkse propagandisten hun dagen doorbrengen met het lezen van onze inhoud.

Anons zijn banenscheppers. Ons bestaan brengt soja op tafel voor deze propagandisten. Wij zijn de bron van al hun inhoud.

Dus aan de DNC activisten en FBI/DHS agenten die dit lezen, weet dat jullie gekookt worden door een stel rando's op onze iPhones. Jullie tranen blijven heerlijk.

Wij zijn nu het nieuws.

Grafiek van @Patri0tsareinContr0l

Dorothé
 
1671123461125.png
Jullie kunnen me zoveel verwijten als jullie willen, maar dit ziet er slecht uit.

Ik had absoluut geen verwachtingen van deze "grote aankondiging", maar optisch is het erbarmelijk.

Het publiek is getuige van het ontvouwen van de massale samenzwering tussen de DNC/FBI/DHS/Big Tech. Trump heeft geklapt over de verkiezingsinmenging. We zagen net weer een verkiezing gestolen worden.

De MAGA basis kan het niet schelen dat Trump nu kaarten ruilt.

Misschien is het communicatie, maar vanuit een normaal perspectief, is het toonloos.

 
Het valt me telkens opnieuw tegen hoe BC reageert op dit soort dingen. Sommige anons laten zich wel kennen, zeg. Maar ja, dit is een tijd van collectieve maar ook persoonlijke waarheid.

Mike
 
Dit is een belangrijke aankondiging.

Dit is wat de Trump basis eist. Verantwoording. Erkenning van de massale criminaliteit en onethisch gedrag van Twitter en Big Tech.

Trump heeft het over censuur, kinderuitbuiting, infiltratie van Big Tech door overheidsinstanties.

Dit is wat de mensen willen. Ze willen transparant en assertief leiderschap, zodat ze erop kunnen vertrouwen dat er actie wordt ondernomen om de perversie van onze samenleving te corrigeren.

Meer van dit. Minder $99 NFT's.

Dorothé
 
Sommigen proberen mij te pakken voor dit bericht, omdat Trump in een aparte aankondiging twee uur later precies die dingen aan de orde stelde waarvan ik zei dat zijn basis zich zorgen maakte.

Ik was precies wat Trump aan de orde moest stellen, en mensen denken dat dit een "gotcha" moment is, omdat ik er terecht op wees dat niemand geeft om NFT's, en we willen praten over hoe we ons land terug krijgen.

Vergeef me dat ik wil dat Trump de echte problemen aanpakt en me geen digitale kaarten van 99 dollar verkoopt.


Telegram (https://t.me/bioclandestine/1040)
BioClandestine
Y’all can chastise me all you want, but this is a bad look.

1671138628526.png

I had absolutely zero expectations for this “major announcement”, but optically, it’s abysmal.

The public are witnessing the unfolding of the massive conspiracy between the DNC/FBI/DHS/Big Tech. Trump has been popping off about the election interference. We just saw another election get stolen.
 
1671176729460.png
Moeten we nu de linkse propagandisten gaan schorsen voor het verspreiden van desinformatie?

-"Maskers, lockdowns en vaccins werken"
-"Hunter's Laptop is desinformatie"
-Er zijn geen biolabs in Oekraïne.
-Verkiezingsfraude is een samenzweringstheorie.
-"We zijn je kinderen niet aan het verzorgen"
-"Twitter censureert niet op basis van politieke ideologie."

Ze zouden allemaal een paar duizend keer geschorst moeten worden.

Dorothé
 
1671209092149.png
1671209140565.png
Holy shit!

Dit is naar verluidt een e-mailuitwisseling tussen Elon en Drew Harwell van de Washington Post.

Harwell neemt contact op met Elon om hem te vragen hoe de Anon-community reageert op Elons 'Volg 🐰'-bericht.

Zijn eerste referentie ben ik, en ik geloof dat de tweede @PepeLivesMatter is

Harwell zegt dat ik een "Qanon-boosting-account" ben, zegt dat mijn beweringen over Ruslands interesse in onze biolabs in Oekraïne "nep" zijn, enz.

Waarop Elon eenvoudig antwoordde:

"lol."

WaPo, CC me de volgende keer lafaards.

Hallo Elon 👋🏻
 
1671212444046.png
Elon lacht omdat de hele poging wanhopig en zielig was. De liberale propagandistische taal is een komische belediging voor zijn intelligentie.

"lol" was als om te zeggen "dat is alles wat je kon opbrengen?"

Elon is een slimme man, en wist heel goed dat als hij reageerde, WaPo het zou publiceren.

Elon wist dat we dit zouden zien.

Ik denk zeker niet dat hij ons uitlacht. Als hij wilde, had hij zijn kans om zich hier van ons te distantiëren.

In plaats daarvan lachte hij om hun paniek 😂

Dorothé
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.477
Berichten
504.356
Leden
8.636
Nieuwste lid
Jerosteo
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan