I’ve done this in the past, but I fear I’ve still been too vague.
bioclandestine.substack.com
Red-Pilling 101
Clandestine
12 min ago
16
I’ve done this in the past, but I fear I’ve still been too vague. I’m going to go over my methods on how to wake up normies, as well as what NOT to do.
As a general rule of thumb, you should NOT be approaching anyone with any of this stuff. Nobody likes to be bombarded with information they didn’t ask for. You should be educating yourself, and conducting yourself in a certain manner, and the normies will come to you.
Carry yourself in a manner that says “I don’t subscribe to the false reality”. People can sense it on you. When asked your opinion on something, state it proudly. But don’t go out of your way to tell people about this stuff. The curious ones, they will detect that you are different and don’t act like the rest of the brainwashed lemmings, and they will come to you.
These curious normies, who have started to notice the narrative being fed to them is bullshit, they will ask you stuff like “hey what do you think about this?”, Or “did you see this?”, looking to get a response from you, for an alternative perspective to what they get from their MSM echo chamber.
This is when you have opportunity to show them irregularities in what they are being fed. If you are able to show them one irregularity, they will be inspired to look for other irregularities in their narrative(s), and their search for truth begins. And depending on how close you are with the person, they will come back with more questions. And it’s our individual responsibility to be as well versed as possible, so we can assist those with questions and curious minds.
Also, you need to be delicate, and not throw these people head first into the deepest and most obscure of rabbit holes. They are already in a heightened state of anxiety, going outside their comfort zone and questioning their reality. Don’t spook them with the crazy stuff at first. The Biltmore pool is not how you red-pill normies. Start with a smaller dose.
I was watching Patel Patriot the other day, he and his panel were discussing on whether or not using Q to red-pill people is a good idea. I agree with Jon that using Q as an entry point to get normies to believe you, is NOT a good idea. I think it’s a recipe for disaster and will fail 99 times out of 100 and is ultimately doing more harm than good.
But why is it so ineffective? Because the normies have been programmed to shut down and disregard anything remotely related to “QAnon”. Even many of the awake ones, they don’t want anything to do with it. You could show them a Q drop that says “the sky is blue”, and they would call you a conspiracy theorist. That’s how programmed normies are to despise Q.
But if I tell a normie that the sky is blue, without mentioning Q, they would believe me, because I can show some direct evidence to back up that the sky is in fact, blue. And they weren’t triggered to shut down before I presented the evidence. This is the approach I take to get normies to subscribe to Q related themes, without ever mentioning a Q drop. Using real-world evidence.
If they want to talk about Q down the road, after they’ve been acclimated a bit and unsubscribed from the mainstream reality, of course, but don’t ever use it as an entry point, and don’t ever bring it on to people.
And to be quite honest, Q will never be considered “real” to the masses until Hillary and Obama are prosecuted in a military tribunal. That’s really what it comes down to. So I wouldn’t put too much focus into proving Q is real, as much as I would focus on using Q as a tool to find real-world proof to show irregularities in the mainstream narrative(s).
-Clandestine
Vertaling met Deepl:
Red-Pilling 101
Clandestiene
12 min geleden
Ik heb dit in het verleden gedaan, maar ik vrees dat ik nog te vaag ben geweest. Ik ga mijn methodes overlopen over hoe normies wakker te maken, alsook wat NIET te doen.
Als algemene vuistregel geldt dat je NIET iemand moet benaderen met dit soort dingen. Niemand wil gebombardeerd worden met informatie waar ze niet om gevraagd hebben. Je moet jezelf onderwijzen, en je op een bepaalde manier gedragen, en de normies zullen naar jou komen.
Gedraag je op een manier die zegt "Ik onderschrijf de valse realiteit niet". Mensen kunnen dat aan je voelen. Als je mening over iets wordt gevraagd, zeg het dan met trots. Maar ga niet uit je dak om mensen over deze dingen te vertellen. De nieuwsgierigen zullen merken dat je anders bent en je niet gedraagt als de rest van de gehersenspoelde lemmingen, en ze zullen naar je toe komen.
Deze nieuwsgierige normies, die beginnen te merken dat het verhaal dat hen wordt voorgeschoteld onzin is, zullen je dingen vragen als "hé, wat denk je hiervan?", of "heb je dit gezien?", op zoek naar een reactie van jou, voor een alternatief perspectief op wat ze te horen krijgen van hun MSM echokamer.
Dit is wanneer je de kans hebt om hen onregelmatigheden te tonen in wat ze te horen krijgen. Als u in staat bent om hen één onregelmatigheid te tonen, zullen zij geïnspireerd worden om te zoeken naar andere onregelmatigheden in hun verhaal(en), en hun zoektocht naar de waarheid begint. En afhankelijk van hoe dicht je bij de persoon staat, zullen ze terugkomen met meer vragen. En het is onze individuele verantwoordelijkheid om zo goed mogelijk op de hoogte te zijn, zodat we diegenen met vragen en nieuwsgierige geesten kunnen bijstaan.
Ook moet je voorzichtig zijn en deze mensen niet halsoverkop in de diepste en meest duistere konijnenholen gooien. Ze zijn al in een verhoogde staat van ongerustheid, ze gaan buiten hun comfortzone en stellen hun realiteit in vraag. Maak ze in het begin niet bang met gekke dingen. Het Biltmore zwembad is niet de manier om normies te verdoven. Begin met een kleinere dosis.
Ik keek laatst naar Patel Patriot. Hij en zijn panel bespraken of het wel of niet een goed idee is om Q te gebruiken om mensen te 'red-pillen'. Ik ben het met Jon eens dat het GEEN goed idee is om Q als ingang te gebruiken om normies je te laten geloven. Ik denk dat het een recept is voor een ramp, dat het 99 van de 100 keer zal mislukken en dat het uiteindelijk meer kwaad dan goed doet.
Maar waarom is het zo ineffectief? Omdat de normies geprogrammeerd zijn om alles wat ook maar in de verste verte met "QAnon" te maken heeft, af te sluiten en te negeren. Zelfs veel van de wakkere, willen er niets mee te maken hebben. Je kan hen een Q-druppel tonen die zegt "de lucht is blauw", en ze zouden je een samenzweringstheoreticus noemen. Zo geprogrammeerd zijn normies om Q te verachten.
Maar als ik een normie vertel dat de lucht blauw is, zonder Q te noemen, dan zouden ze me geloven, omdat ik direct bewijs kan laten zien dat de lucht inderdaad blauw is. En ze werden niet getriggerd om te stoppen voordat ik het bewijs had gepresenteerd. Dit is de aanpak die ik gebruik om normies zover te krijgen dat ze Q-gerelateerde thema's onderschrijven, zonder ooit een Q-drop te noemen. Met behulp van bewijs uit de echte wereld.
Als ze later over Q willen praten, nadat ze een beetje geacclimatiseerd zijn en zich hebben afgemeld voor de mainstream werkelijkheid, natuurlijk, maar gebruik het nooit als een ingang, en breng het nooit naar mensen.
En om heel eerlijk te zijn, Q zal nooit als "echt" worden beschouwd door de massa's totdat Hillary en Obama worden vervolgd in een militair tribunaal. Daar komt het echt op neer. Dus ik zou me niet zozeer concentreren op het bewijzen dat Q echt is, als wel op het gebruiken van Q als een middel om bewijs te vinden dat onregelmatigheden aantoont in het mainstream verhaal.
-Clandestine
Dorothé