bijnierextract welk merk

Hay Annes,

Ik heb iemand gevonden hoor, mijn budget is nu niet toereikend hihihi 2 januari ga ik bestellen, wil je 1 potje?

groetjes

 
Hee Debje, wat leuk dat je iemand hebt gevonden. Ja, ik wil heel graag een potje. Ik zal Mike vragen of hij je mijn e-mailadres wil sturen, zodat ik met je de betaling kan regelen. Zo wordt het een geweldig begin van het nieuwe jaar :p

 
Hoi Debje, ik heb je een mail gestuurd. Wil je me een reactie geven?

 
Het merk Swanson heeft hele goedkope bijniersupplement, maar ik weet niet of het van grasgevoerde beesten is ..

Ultra Glandular Enterprises verkoopt grasgevoerde bijniersupplementen, maar met 3 vulmiddelen:

(Inactive): Microcrystalline cellulose, croscarmellose sodium, magnesium stearate.

 
mijn engels is niet zo goed maar volgens mij grazen die dieren van Swanson ook.

Raw Adrenal Glandular Concentrate with Synergistic Complex from Natural Sources features toxin-free lyophilized glands from animals that graze on rangelands known to be free of pesticides, growth hormones, antibiotics or chemical additives. Made without starch, sugar, preservatives, artificial flavorings or colors. Contains no wheat, yeast, soy or milk derivatives.

 
@ sheila,

ja ik zie nu ook dat de thyroid glandular van Swanson van beesten komt uit New Zealand en die zijn doorgaans grasgevoerd, dus dat zal wel voor de adrenal supplementen ook zo zijn zeker.

Die van Natural Sources die je noemt bevat ook andere vitamines en minder mg adrenal, dus ik denk dat ik de voorkeur geef aan Swanson, want anders ben ik bang dat ik ga overdoseren met bepaalde vitamines.

 
Quote:
Zonder het te weten geef je een verklaring voor het feit dat sommige mensen aankomen door het slikken van bijnierextract. Dit bevat cortisol en als de cortisolspiegel gaat stijgen kan deze de schildklier gaan onderdrukken, waardoor de stofwisseling vertraagt en je dikker wordt. Als je schildklier al (mild) traag wordt deze dan dus nog trager.


Zou het helpen om dan samen met het bijnierextract een natuurlijk schildklierhormoon te gaan slikken?

 
Ja, maar dan moet je dus wel goed begeleid worden hierin door een kundige arts die echt verstand heeft van en ervaring met natuurlijke hormoontherapie. En zoveel lopen hier niet van rond in de lage landen! De Hertoghes in Belgie zijn m.i. het meest deskundig op dit gebied.

Mike

 
Hoi Annes,

Ik heb vandaag 2 potjes besteld hoor, maart lees nu je bericht dat je mij een mail heb gestuurt, ik ga kijken ben bang dat deze in mijn ongewenste mail terecht is gekomen.

 
ik wil toch ook even reageren. ik heb ook een dikke buik en sinds ik met wap ben begonnen redelijk aangekomen. Opnieuw begonnen met adrenal maar wordt bang bij het idee dat mijn buik nog dikker wordt. zit in een twee strijd. Ik wil zoooo graag van die dikke buik af, maar het enigste wat in de toekomst (when ever) kan helpen, is om adrenal te gaan slikken om mijn bijnieren te ondersteunen. vind dat heel lastig moet ik zeggen. Kan niet zo goed voelen wat nou het beste is om te doen. houd me verder aan alle voorschriften wat de voeding betreft. wat doen jullie die ook te maken hebben met een te dikke buik? graag hoor ik jullie ideeen. ik geloof er erg in en wil het ook heel graag volhouden maar heb zo een moeite met mijn overgewicht.....bang om weer in mijn oude boulimia patroon te vervallen. dat ik nu zwaar ben is altijd mijn grootste angst geweest en heeft me jaren in een eetstoornis gevangen gehouden. Bang om dik te worden.... en nu ben ik dat terwijl ik weet dat ik nu mijn lichaam geef wat het nodig heeft. wordt er een beetje radeloos van.

 
bizzkwiekje ga het boek lezen eet vet wordt slank. Het is me allemaal weer duidelijker geworden hoe krap het met koolhydraten werkt.

 
en gewoon bijnieren eten van een kalf bijvoorbeeld, ipv bijnierextract?

 
Als jij aan bijnieren kunt komen? Dat schijnt nogal een zoektocht te zijn in het dier zelf en bij een slager kijken ze je raar aan als je naar bijnieren vraagt. 8O

Lia

 
De boerenlandwinkel in dr buurt heeft wel nieren, maar bijnieren weet ik niet idd.

 
Ik heb nieren in de vriezer liggen, maar weet nog niet hoe ik dit kan bereiden.
 
Hallo! Ik wilde bijnierextract bestellen en zag dat Mike die van Nutricology op vitamientjenodig.nl aanbeveelde. Er zijn echter meerdere producten, zoals Adrenal Cortex (68 euro) en Adrenal Bijnier Glandular (27 euro). Welke wordt veelal geadviseerd en wat is het verschil tussen beiden?(NB: ik ben een jongen van 21 jaar) Bvd voor een reactie!
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.059
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan