bijnierextract welk merk

G

Guest

Guest
Heb je al gelezen over bijnieruitputting? En in het alleen lezen topic?

Ik heb ook de adrenal en gebruik dit al maandenlang, iedere ochtend 1 capsule, inderdaad tijdens het ontbijt. De rauwe melk.

Hoe ziet jou eetpatroon eruit?

 
Hallo ik wil graag weten welke soorten bijnierextract er zijn. Ik heb zelf enthousiast vijf potjes adrenal natural glandular over laten komen uit Amerika, maar nu blijk mijn maag dit niet goed te verdragen. Welke merken worden beter verdragen en heeft iemand interesse om vier potjes over te nemen? Of heeft iemand nog tips mbt de inname. Ik nam ze in tijdens het ontbijt. Nog suggesties voor andere middelen tegen bijnieruitputting?

 
Nou wat wil je precies weten? Ik moet zeggen dat ik aan

Het tikken ben op een tablet en dat gaat niet geheel foutloos......

 
Sins eind december eet ik koolhydraatarm en eiwitrijk. Op zich is dit goed te doen. Het helpt wel bij mijn hogere bloedglucose die daardoor weer wat lager is geworden. Ik heb het boek van wilson gelezen over bijnieruitputting en struin internet af om zoveel mogelijk te weten te komen. Ik heb al jaren klachten, maar denk dit nu te kunnen herleiden naar bijnieruitputting. Dit verklaart in ieder geval ook mijn lage t3 en t4, mijn hogere glucose, mijn zeer lage stressbestendigheid etc

 
O ja en ik ben al veertig jaar vegetarier. Dit is aardig te combineren met een koolhydraatarmdieet, maar het wordt wel een beetje saai

 
rexelot, eerst maar eens goed inlezen in westonprice. Hier gaan wij juist uit van veel vetten, dierlijke vetten. Dat is essentieel voor je bijnieren. overigens is Mike bijna 20 jaar vegetarier geweest en nu overtuigd vleeseter.

dierlijke vetten: rauwe melk,roomboter,ghee,slagroom,levertraan gefermenteerd met boterolie, vette vis,orgaanvlees en lekker vlees van grasgevoerde beesten.

Het zal even wennen zijn, maar bestel het boek voeding en fysieke degeneratie van weston price en lees dit door.

Over bijnieruitputting heeft Mike een prachteg e-book geschreven.

 
@ rexelot:

welk merk gebruik je?

Hier een goed merk, ook van Amerika. Zonder additieven en van grasgevoerde beesten.

 
@ lekkerromig het is wel een duur merk. Boterolie, levertraan, adrenal, thyroïd supplement, spirulina, spijsverteringsenzymen, H2o2 etc. Alles bij elkaar kost het naast de (de duurdere biologische) voeding, een klein fortuin inmiddels aan supplementen. Dat kan toch niet de bedoeling zijn.

 
Mike,

Bedankt voor je verhelderende e-book over bijnier-uitputting. Ik heb het met veel aandacht maar nog meer verbazing gelezen (Je vraag je af hoe het mogelijk is dat men zo dom gehouden wordt).Ik herken erg veel signalen en symptomen bij mezelf incl. te lage temperatuur (schommelt tussen 36,1 en 36,3). Mijn vraag over het helingsprotocol: is het de bedoeling om alle supplementen te gaan slikken die je noemt in dit protocol?

Marian

 
@ Boschje,

het is idd niet goedkoop. Maar er zijn voor sommige dingen wel alternatieve manieren zoals bv vissenbouillon maken met een vissenkop waar nog de schildklier inzit.. ik vraag mij ook af of niemand nog niet heeft gevraagd aan slagers die grasgevoerd vlees verkopen, of ze de organen kunnen meeleveren?

En voor diegenen die zo'n slagers kennen, zeg liever niet waarom je het nodig hebt, maar dat het voor de hond is ofzo, zodat ze hier ook niet op beginnen doorrekenen. :wink:

 
Rexelot,

Je moet het zelf weten, maar je vegetarisme zal je niet de gezondheid brengen die je nastreeft. Je lichaam heeft verzadigd, dierlijk vet en cholesterol nodig. Koolhydraatarm en eiwitrijk eten is bijzonder schadelijk, omdat je de voedselgroep vetten onvoldoende toevoegt. Je eetpatroon zou uit de volgende top 3 moeten bestaan:

1. vetten

2. eiwitten

3. koolhydraten

Mike

 
Quote:
is het de bedoeling om alle supplementen te gaan slikken die je noemt in dit protocol?


Nee, dat hoeft niet. Dit is voor een heel algemeen publiek geschreven dat zich niet noodzakelijk houdt aan de WAPF-richtlijnen of daar zelfs maar van op de hoogte is. Met je voedingspatroon ondervang je al het nodige. Het belangrijkste is dierlijk bijnierextract. Overigens vind ik nog beter dan Adrenanorm deze.

Mike

 
@lekkerromig visbouillon houd ik niet van en wat betreft orgaanvlees eet ik eigenlijk alleen 2 x in de week lever. Of ik ooit zo ver kom ook andere organen te eten weet ik niet. Het staat me tegen. Wel trek ik mijn bouiilon van flink gevulde mergpijpen, waarvan ik het merg ook eet.

ik gebruik de adrenal die Mike aanbeveelt. Deze is een stuk goedkoper.

 
hoi mike, mogen kinderen ook bijnierextract??of moet ik hun probleem anders oplossen met verzadigd vet keltisch zeezout rauwe melk rauwmelkse boter levertraan en wat nog meer?....

gr lola

 
Mike, kun je ook percentages of grammen aangeven mbt de hoeveelheden vetten, eiwitten en koolhydraten je per dag binnen moet krijgen of is dat een rare vraag?

Verder denk ik dat ik wel altijd vegetarier zal blijven. Veertig jaar geleden was ik als klein meisje behoorlijk getraumatiseerd toen we tijdens een uitstapje als gezin we toevallig bij een varkensslagterij uitkwamen. Het beeld van die dieren die gedood werden vond ik zo vreselijk. Ik heb het nooit meer willen eten. Zo schokkend vond ik het. Ik krijg er echt geen lapje vlees naar binnen. wel eet ik eieren, roomboter , visolie etc ook mijn thyroidum die ik gebruik voor mijn schildklier is van dierlijke oorsprong. Maar een stuk vlees doet me echt kokhalzen.( ja tis misschien een beetje apart, maar tja...)

 
Ben ik nog even, het ging even mis met publicatie. Hopelijk gaat het nu wel goed.

Mike, adrenal van nutricology die je adviseert verdraag ik niet. Ik kreeg last van mijn maag. Ik heb dus nog vier potjes hier staan, waar ik niks mee kan. Die van aov adrenanorm ging wel goed, maar daar zit qua sterkte veel minder in. Weet je nog een alternatief? Ik wil geen combi met schildklierhormoon vanwege mijn thyroidum.

 
Rexelot, realiseer je je wel dat er om roomboter te kunnen eten er koeien nodig zijn die de melk geven?

Dat dus de stiertjes min of meer overbodig afgeslacht worden, wat de vegetariers betreft.

Kies voor vlees van grasgevoerde beesten, zodat de beesten een prachtig leven hebben gehad.

Dan toon je respect voor deze beesten.

Wij hebben de beesten nodig, en de beesten onze goede zorg.

 
Hoe lang moet je over het algemeen bijnierextract nemen? Wanneer weet je dat je lichaam het zelf weer kan doen? Ik ben vorig jaar begonnen met Adrenanorm en ik voelde me er erg goed bij! Ik groeide wel als kool, kreeg een dikke buik, maar dat was ook het enige. Op den duur voelde ik me weer zo sterk dat ik de Adrenanorm helemaal heb laten staan. Ik voelde me er niet slechter door. Sterker nog, als ik nu weer een Adrenanorm neem krijg ik een soort van angstaanvalletje (niet heel erg hoor)... Daarom durf ik er nu niet aan te beginnen. Dus vandaar mijn vraag: Wanneer weet je dat je bijnieren genoeg hersteld zijn?

 
Angela,

Je beantwoordt je eigen vraag. De truc is om tijdelijk op te houden met bijnierextract en het dan weer te slikken, precies zoals jij gedaan hebt. Je weet dan precies hoe je erbij staat. In jouw geval blijkt dat je geen ondersteuning meer nodig hebt met bijnierextract. Je lichaam geeft het antwoord op je vraag, niet ik.

Mike

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.780
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan