bijnierextract welk merk

Ook ik heb een dikke buik als gevolg van de adrenanorm... Raak je dat weer kwijt als je goed in de vetverbranding zit?

 
Ik wil nog even vertellen dat mijn zus al vanaf september 2010 constant aan de Adrenanorm is geweest en zelfs een hele poos op 2 per dag. Ze doet het er erg goed op. Laatst hebben we het er nog over gehad met de natuurarts of het kwaad kan dat ze nog steeds niet stopt - want ze is bang dat ze dan misschien weer instort - en hij zei dat het geen kwaad kon. Ze is inderdaad dik geworden maar ja... ze zit ook nog met een trage schildklier en dat maakt ook dik. Die kilo's gaan er ooit wel weer vanaf. Ze is in elk geval ontzettend blij dat ze gewoon kan functioneren, lekker kan werken 4 hele dagen in de week. Zelf zit ik momenteel (weer) aan 1 Adrenanorm en ik word er totaal niet dik van. Rexelot, is het misschien een idee om een halve Adrenal te nemen i.p.v. een hele?

 
Rapunzel,

Zonder het te weten geef je een verklaring voor het feit dat sommige mensen aankomen door het slikken van bijnierextract. Dit bevat cortisol en als de cortisolspiegel gaat stijgen kan deze de schildklier gaan onderdrukken, waardoor de stofwisseling vertraagt en je dikker wordt. Als je schildklier al (mild) traag wordt deze dan dus nog trager.

Mike

 
Ik heb dat hormonen gedeelte altijd ontzettend zware kost gevonden. Ik begrijp dat te weinig cortisol net zo goed slecht is voor de schildklier. Ook een te lage hoeveelheid cortisol heeft echter een negatieve invloed op het functioneren van de schildklierhormonen, omdat die alleen hun werkzaamheid in de cel kunnen uitoefenen als cortisol ervoor zorgt dat de celreceptoren goed werken. Maar of je dan ook dik wordt?

 
Je zult ook merken dat je spijsvertering sterk verbeterd met bijnierexstract, je verkrijgt meer maagzuur en je ontlasting kan sterk verbeteren, dat merkte ik ook toen ik het nam, in januari nog twee weken gedaan, maar het werkt toaal averechts bij mij.... Wordt er niet energieker van maar onrustig enzo. Enkel nog armour, dat bevalt goed.

 
Wat is l'armour? Ik ben vorig jaar april of zo met adrenal begonnne, na 5 maanden even gestopt, het was op en even kijken of het ook zonder ging. Maar toch weer 3 potjes besteld. Op de een of andere manier werkt het nog niet zo goed als vorig jaar, tenminste, ik voel mij minder stabiel en momenteel te weinig spierkracht.

Maar ik heb er geen onrustig gevoel van, of word er niets dikker van.

 
Armour en geen l'armour wat liefde is in het Frans :) is een dierlijk schildklier concentraat.. Hoewel l'armour zeker ook helend kan werken! :D

 
@Gerrit, ik heb gezocht op armour en begrijp dat dit alleen met recept is te verkrijgen? Mijn huisarts gaat hier vast niet in mee, aangezien mijn TSH binnen de norm zat (2.2). Echter de ochtend temperatuur wijst uit dat de schildklier vertraagt werkt (36.1)

Ik slik sinds enige tijd adrenal, maar voel me nog net zo moe, zo niet vermoeider als voorheen. Alhoewel deze vermoeidheid misschien ook weer van de H2O2 zou kunnen zijn.

Is er een adres waar ik eventueel armour kan bestellen zonder recept?

Of is het niet verstandig om schildklierhormoon te gaan gebruiken.

 
Mijn schildklier werkt te traag heb thirax recept gekregen van huisarts, maar denk niet dat ik het op o ga halen, ik dacht ik ga een keer adrenal proberen, maart in deze topic lees ik juist weer dat adrenal de schildklier nog langzamer laat werken, war kan ik nu het beste gaan doen?

 
Uitproberen. Als je bijnieren zwaar uitgeput zijn produceren ze te weinig cortisol en kan het bijnierextract de bijnieren op een positieve manier ondersteunen. Het kan echter ook zijn dat het bijnierextract juist de cortsiolspiegel te ver opdrijft, waardoor de schildklier inderdaad nog verder onderdrukt wordt. Feit is dat de rol van de bijnieren bij schildklierklachten niet of nauwelijks onderkend wordt en het altijd zinvol is om eerst bij de bijnieren te beginnen, alvorens je aandacht te richten op de schildklier.

Mike

 
Dankje Mike, dan moet ik dat maar eens uit gaan proberen, ik vond een link om adrenal te bestellen maar deze werkte niet meer, heb je ajb een link voor mij? Alvast bedankt, fijne kerstdag verder, maar dat lukt vast met zo een lekker avond maal :D

 
Debje,

Hier kun je adrenal bestellen, normaal gesproken, het is effe op denk ik. Gewoon af en toe even kijken.

Er staan meerdere links maar soms wordt het niet meer geleverd en werkt de link dus ook niet meer.

Wij hebben zelf deze een paar weken terug besteld, per potje: 150 capsules a 100 gram.

Lia

 
Aangezien ik geen creditcard heb en ik dus ben aangewezen op nederlandse leveranciers wil ik graag weten waar ik goede, niet zo dure Adrenal kan kopen. Wie oh wie kan mij dit vertellen?

 
Annes,

Je zou kunnen vragen of Debje voor jou mee wil bestellen.

Dan kan ze het tegen verzendkosten naar jou doorsturen.

Lia

 
Zou ik met alle liefde willen doen, ben alleen in mijn kring nog ff op zoek naar iemand met creditcard, lukt dit hoor je het van me annes

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.469
Berichten
498.787
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan